Felmérési e-mail sablonok segítenek az ügyfél-igények megértésében és az üzleti stratégia javításában. Az e-mailes felmérések költséghatékony módon nyújtanak visszajelzést. Több sablon érhető el, mint pl. ösztönzők felajánlása és termékértékelések.
Ha javítani kívánja marketingstratégiáját, hogy jobb eredményeket érjen el, akkor az ügyfelek visszajelzésének megszerzése remek módszer erre. A független startupoktól kezdve a nemzetközi vállalatokig minden vállalkozás nagymértékben támaszkodik ügyfelei megértésére. Vállalkozásként nem engedheti meg magának, hogy egyszerűen kitalálja az ügyfeleinek igényeit és szükségleteit, ahelyett megfelelően meg kell ismernie az ügyfelet, hogy túlszárnyalja elvásásait.
A felmérések talán a leghatékonyabb eszközök az ügyfelek visszajelzésének megszerzéséhez, bár a felhasználók eljuttatása a tényleges kitöltéséhez kisebb kihívást jelenthet. Az emberek általában nem hajlandóak lemondani a szabadidejük szabadságáról, csak azért, mert egy e-mail érkezett a postaládájukba mely azt kéri tőlük, hogy töltsenek ki egy kérdőívet. Mint ilyen, nem meglepő, hogy a felmérés átlagos válaszadási aránya 10%, és még a jól ismert márkák is megküzdöttek a 25%-os határ eléréséért (forrás). Tehát mit tehet, hogy arra ösztönözze ügyfeleit, hogy értékes visszajelzéseket nyújtsanak egy felmérés segítségével, amelyet Ön készített?
Összegyűjtöttünk néhány tippet, mely segít Önnek létrehozni a leghatékonyabb e-maileket, melyek arra hívják a címzetteket, hogy töltsék ki a kérdőívet:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Mindkét lehetőség lehetséges, bár nem igazán megvalósítható egy több kérdést tartalmazó felmérés beágyazása e-mailbe. Ha egy kérdéses mikrofelmérést küld, akkor célszerű beágyaznia a visszajelzési űrlapot az e-mailbe, hogy a felhasználók egy kattintással válaszolhassanak rá, amely egy olyan megerősítő oldalra irányít, amelyet azonnal bezárhatnak. Célszerű egy teljes hosszúságú felméréshez linkelni az első kérdés ilyen módon történő beágyazásával.
Ha beágyazza a felmérést az e-mailbe, annak csak egy kérdése lehet. Ha hosszabb felméréshez linkelne, akkor annak hossza nincs korlátozva. A legfontosabb az, hogy előre jelezze felhasználóinak, hogy mennyi időbe telik a teljesítés, különben azt kockáztatja, hogy bosszantja őket és elveszíti a válaszadókat.
A felmérések lehetővé teszik, hogy értékes adatokat gyűjtsön meglévő ügyfeleitől vagy feliratkozóitól, az e-mail pedig költséghatékony és gyors módszer arra, hogy nagy számú választ kapjon rájuk. Becsületes válaszokat kaphat, mivel ügyfelei nyugodtan kifejthetik valódi érzéseiket, ha a felmérés névtelen. Az e-mailes felmérések lehetővé teszik a közönség elérését egy olyan csatornán, amelyet ők már használnak és amellyel kapcsolatban állnak.
Hogyan értesítsük az ügyfelet az áremelésről?
Tájékoztassa ügyfeleit az áremelkedésről bizalom és hűség megőrzése érdekében! Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat és 7 hatékony e-mail sablont, amelyek segítenek kommunikálni az árváltozások okait és előnyeit. Töltse le ingyenesen és tartsa meg ügyfeleit boldogan!
Termék frissítés email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent termékfrissítés email sablonjait, melyek segítenek versenyképes maradni és elégedett ügyfélbázist fenntartani. Ismerje meg az új funkciók bemutatásának módjait 10 könnyen testre szabható sablon segítségével, és kapjon tippeket a hatékony emailek írásához. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team