A LiveAgent tudásbázis kezdési sablonokkal segíti ügyfeleit az önkiszolgáló portálokon keresztül. Ezek az eszközök lehetővé teszik a gyors és független információkeresést, megfelelve a modern ügyfelek elvárásainak.
Manapság az ügyfelek értékelik azt a lehetőséget, hogy függetlenül keressenek információt. A modern kliensek nem feltétlen szeretnék az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot minden problémával, amivel szembeütköznek. Ezért készít egyre több és több társaság tudásbázisokat – önkiszolgáló portálokat, amelyek létfontosságú információkat tartalmaznak egy termékről vagy szolgáltatásról.
A Forrester szerint, 81%-a a felnőtteknek, akik online vannak, kapcsolatba léptek már valamilyen GYIK oldallal vagy tudásbázissal információ keresés érdekében azért, hogy segítsenek nekik megoldani egy problémát vagy csak egyszerűen megválaszolni a kérdéseiket. Sőt, ugyanez a tanulmány megmutatta, hogy több, mint 53%-a a felnőtt vásárlóknak valószínűbben hagynak félbe egy online vásárlást, ha nem tudnak gyorsan és függetlenül választ találni a kérdésükre.
A következtetés egyértelmű: ha el akarja érni az ügyfelei elvárásait, kínálnia kellene egy önkiszolgáló opciót. A tudásbázis egy nagyszerű megoldás erre. Ebben a cikkben sablonokat fog találni a “Kezdés” tudásbázis cikkekre.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Ready to put our knowledge base to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 30-day trial.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati követési email sablonokat, melyek segítenek fenntartani az ügyfelek elégedettségét és vállalata hűségét. Ismerje meg a különböző típusú sablonok alkalmazását, legyen szó intézkedést követő vagy elégedettséget mérő emailekről. Próbálja ki ingyen, és emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre!
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Tanulja meg, hogyan zárja le szakszerűen és udvariasan ügyfélszolgálati beszélgetéseit minden kommunikációs csatornán, előre megírt sablonokkal és praktikus tippekkel. Fedezze fel, hogyan hagyhat pozitív benyomást ügyfelei számára, miközben professzionális ügyfélszolgálati élményt nyújt!
Hogyan indítsunk egy e-mailt (Tippek + sablonok)
Fedezze fel, hogyan indíthatja el professzionálisan üzleti e-mailjeit a LiveAgent útmutatójával! Tippek és sablonok az üdvözlet, bevezetés és ok megfelelő megfogalmazásához, valamint hatékony nyitó mondatok az értékesítési, üdvözlő és ügyfélszolgálati e-mailekhez. Látogasson el oldalunkra, és emelje új szintre kommunikációját!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team