A hírlevél feliratkozási e-mail sablonok segítik az ügyfélkapcsolat erősítését és e-mail marketing stratégiák fejlesztését. A személyre szabott üdvözlő üzenetek kiemelkednek a zsúfolt postaládákban, növelve a bevételt és ügyfélhűséget.
Amikor valaki feliratkozik arra, hogy a hírleveleit rendszeresen eljuttassa a beérkező levelek mappájába, a címzett nagyon bízik a vállalatában. Ez az új feliratkozó elkötelezettséget vállal a márkájával vagy vállalkozásával kapcsolatos korábbi tapasztalatai és a már megismert tartalom alapján.
A lehető legjobban ki kell használni azt a pozitív hangulatot, amely arra ösztönözte az adott felhasználót, hogy váljon hírlevelének előfizetőjévé. Ugyanúgy, mint azt a jó érzést kell kihasználni, amelyet a leengedő vásárló általában a vásárlás előtt érez és teljes jogú ügyféllé fog válni. Az egyik legjobb lehetőség arra, hogy éljen ezzel a lehetőséggel, ha elküld egy ügyfélközpontú hírlevélre való feliratkozási e-mailt, amely a zsúfolt postaládákban üdvözlő és személyre szabott üzenettel tűnik ki, miközben hozzáadott értéket tartalmaz a címzett számára.
A hírlevélre való feliratkozási e-mail üdvözlő üzenet, amelyet új feliratkozóknak küld. Ez az első kommunikáció, amelyet akkor folytat a felhasználóval, amikor megkezdik kapcsolatát az Ön vállalkozásával, amely ebben az esetben vállalja, hogy e-mailben rendszeres tartalmat fog kapni. Az e-mailek felhasználása a kapcsolat ápolására hatékony marketingstratégia, amely további információk és hozzáadott érték biztosításával bizalmat teremthet a márkában.
A más típusú üdvözlő üzenetekkel ellentétben a hírlevélre történő feliratkozási e-mailnek nem kell lennie a legelső benyomásnak, amelyet a felhasználóval kapcsolatban kelt, mivel a felhasználó már foglalkozott az Ön tartalmával, mielőtt a feliratkozás mellett döntött. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy kapcsolatot teremtsenek vállalkozása és a hírlevelek címzettje között, ami nagyjából megegyezik minden más típusú üdvözlő e-maillel.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
A vállalkozások növelhetik az átkattintási arányt azáltal, hogy e-maileket küldenek egy adott személytől, nem csak egy általános vállalati e-mailt. Sőt, a személyre szabott e-mailek, amelyek név szerint szólítják meg a címzettet, növelhetik a hűséget, a bizalmat és az elkötelezettséget.
Az üdvözlő e-mailek sokkal magasabb nyitott rátával rendelkezhetnek. Mint ilyen, az üdvözlő e-mailek felhasználhatók arra, hogy hosszú távon több bevételt teremtsenek, mint a többi promóciós e-mail (értékes tartalom biztosításával, amely vonzza a címzetteket).
Végül dönthet úgy, hogy további anyagokat kínál fel, amelyek az előfizetőket a termékek megvásárlásához irányítják.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.