A hírlevél feliratkozási e-mail sablonok segítik az ügyfélkapcsolat erősítését és e-mail marketing stratégiák fejlesztését. A személyre szabott üdvözlő üzenetek kiemelkednek a zsúfolt postaládákban, növelve a bevételt és ügyfélhűséget.
Amikor valaki feliratkozik arra, hogy a hírleveleit rendszeresen eljuttassa a beérkező levelek mappájába, a címzett nagyon bízik a vállalatában. Ez az új feliratkozó elkötelezettséget vállal a márkájával vagy vállalkozásával kapcsolatos korábbi tapasztalatai és a már megismert tartalom alapján.
A lehető legjobban ki kell használni azt a pozitív hangulatot, amely arra ösztönözte az adott felhasználót, hogy váljon hírlevelének előfizetőjévé. Ugyanúgy, mint azt a jó érzést kell kihasználni, amelyet a leengedő vásárló általában a vásárlás előtt érez és teljes jogú ügyféllé fog válni. Az egyik legjobb lehetőség arra, hogy éljen ezzel a lehetőséggel, ha elküld egy ügyfélközpontú hírlevélre való feliratkozási e-mailt, amely a zsúfolt postaládákban üdvözlő és személyre szabott üzenettel tűnik ki, miközben hozzáadott értéket tartalmaz a címzett számára.
A hírlevélre való feliratkozási e-mail üdvözlő üzenet, amelyet új feliratkozóknak küld. Ez az első kommunikáció, amelyet akkor folytat a felhasználóval, amikor megkezdik kapcsolatát az Ön vállalkozásával, amely ebben az esetben vállalja, hogy e-mailben rendszeres tartalmat fog kapni. Az e-mailek felhasználása a kapcsolat ápolására hatékony marketingstratégia, amely további információk és hozzáadott érték biztosításával bizalmat teremthet a márkában.
A más típusú üdvözlő üzenetekkel ellentétben a hírlevélre történő feliratkozási e-mailnek nem kell lennie a legelső benyomásnak, amelyet a felhasználóval kapcsolatban kelt, mivel a felhasználó már foglalkozott az Ön tartalmával, mielőtt a feliratkozás mellett döntött. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy kapcsolatot teremtsenek vállalkozása és a hírlevelek címzettje között, ami nagyjából megegyezik minden más típusú üdvözlő e-maillel.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
A vállalkozások növelhetik az átkattintási arányt azáltal, hogy e-maileket küldenek egy adott személytől, nem csak egy általános vállalati e-mailt. Sőt, a személyre szabott e-mailek, amelyek név szerint szólítják meg a címzettet, növelhetik a hűséget, a bizalmat és az elkötelezettséget.
Az üdvözlő e-mailek sokkal magasabb nyitott rátával rendelkezhetnek. Mint ilyen, az üdvözlő e-mailek felhasználhatók arra, hogy hosszú távon több bevételt teremtsenek, mint a többi promóciós e-mail (értékes tartalom biztosításával, amely vonzza a címzetteket).
Végül dönthet úgy, hogy további anyagokat kínál fel, amelyek az előfizetőket a termékek megvásárlásához irányítják.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
Discover effective újracsatlakozási e-mail sablonok to rekindle interest from inactive customers and subscribers. Engage your audience with tailored templates and retain them at a fraction of the cost of acquiring new customers. Visit LiveAgent for free templates that boost sales and customer loyalty.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team