Az igazoló e-mailek fontos szerepet játszanak a felhasználói azonosításban és aktivitások megerősítésében. Ezeknek informatívnak és személyre szabottnak kell lenniük a spam fiókok csökkentése és az ügyfél elégedettség növelése érdekében.
A digitális világban minden szervezetnek azonosítania kell a felhasználói, ügyfelei személyazonosságát. Mivel nem személyesen egy irodában találkoznak velük, hogy ellenőrizzék személyes adataikat vagy papírokat írjanak alá, más módokat kell találniuk, hogy ellenőrizzék az ügyfelek által megadott adatok valódiságát. Ez különösen fontos az ügyfélszolgálati portálok működtetéskor.
Vagyis, hogyan ellenőrizheti, hogy az ügyfele az, akinek kiadja magát? Ennek egyik módja egy igazoló e-mail küldése.
Az igazoló üzenet egy e-mail, amit a felhasználónak, ügyfélnek küldenek, miután az bizonyos tevékenységet folytatott. Ilyen tevékenység lehet: fiók létrehozása, hírlevélre való feliratkozás, szavazás, vagy támogatási jegy létrehozása.
Az igazoló e-mailnek tájékoztatnia kell a felhasználókat, hogy igazolniuk kell a tevékenységüket. Ezt egy linkre való kattintással vagy egy gomb megnyomásával tehetik meg, az e-mailen belül, illetve egy kód beírásával, amit az adott weboldal szolgáltatott a számukra.
Minden jó jegykezelési adatbázis része az igazoló e-mail. Ha bármi tevékenységhez szükség lenne a felhasználók vagy ügyfelek e-mail címére vagy telefonszámára, mindenképpen erről igazoló e-mailt kell küldeni.
Ha megkérjük a felhasználókat, hogy igazolják az adataikat, az segít az azonosítatlan spam fiókok számának csökkentésében. Így az ön marketing csapata is könnyebben kommunikál a felhasználókkal, ügyfelekkel.
Továbbá az igazolás a felhasználóknak is hasznos, mert ez csökkenti annak kockázatát, hogy nem megfelelő vagy régi e-mail címen hozzanak létre fiókot, amihez esetleg már hozzáférésük sincs.
Ha ön ügyfélszolgálati portált működtet, akkor is ugyanilyen fontos, hogy minden hozzáférés érvényes legyen és azok tulajdonosa az adott ügyfél vagy felhasználó.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A legjobb, ha azonnal küldünk egy igazoló e-mailt, amikor a felhasználó létrehoz egy fiókot az ügyfélportálon, mert így folytathatja a feliratkozást és gyorsan hozzáférhet a portálhoz. Például, ha a felhasználó létrehoz egy fiókot az e-mail címe felhasználásával, azonnal küldjünk egy igazoló e-mailt, hogy tovább tudjon haladni a folyamatban.
Az igazoló e-mailnek nagyon rövidnek és lényegretörőnek kell lennie. Maximum 3-4 sorból álljon. Csak tájékoztassa az ügyfelet, hogy mit kell tennie az ügyfélszolgálati portáljának létrehozásához. Fogalmazzon egyszerűen, hogy az ügyfelek értsék meg pontosan, hogy mit kell tenniük!
Nagy különbség van egy egyszerűen megírt e-mail és egy HTML e-mail között. Az egyszerűen megírt e-mailek szövege nincs megformázva, de lehetővé teszi, hogy ön képeket, vagy gifeket helyezzen el bennük. A HTML verzióban képeket, színeket és más szövegformázási lehetőségeket is használhat. Hogy melyiket válassza az az ön marketing stratégiájától, márkájától, stílusától és más egyéb tényezőktől függ. Általában az igazoló e-mailek nagyon egyszerű kell, hogy legyenek, így az egyszerű szövegű e-mail megfelelő erre.
Hogyan értesítsük az ügyfelet az áremelésről?
Tájékoztassa ügyfeleit az áremelkedésről bizalom és hűség megőrzése érdekében! Fedezze fel a legjobb gyakorlatokat és 7 hatékony e-mail sablont, amelyek segítenek kommunikálni az árváltozások okait és előnyeit. Töltse le ingyenesen és tartsa meg ügyfeleit boldogan!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team