A Segédpult incidens sablonok segítenek az ügyfélszolgálati problémák hatékonyabb megoldásában, a megbízható kommunikáció, gyors válaszok és pozitív attitűd által. Az ügyfelek meghallgatása, gyors válaszadás és kompenzáció kulcsfontosságú.
Az ügyfelek által jelentett problémák megoldása mindennapos munkája sok ügyfélszolgálati ügynöknek.
Annak engedélyezése, hogy ügyfelei jelenthessenek incidenseket és olyan ügynökök birtoklása, akik a megoldásukért felelősek, csak az első lépés a kiemelkedő ügyfélszolgálat biztosításának. Ami ténylegesen számít az az, hogy ezek az incidensek meg legyenek címezve és oldva.
A megbízható kommunikációs csatornák, gyors válaszok, pozitív attitűdök, egyszerű nyelvezet…a lista folytatódhatna. Az ügyfélszolgálat ezen elemei csak egy pár aspektusa, ami a zökkenőmentes interakciók biztosításához szükséges azon ügyfelek számára, akik segítségre szorulnak.
Ugorjunk mélyebbre a témában és nézzük meg az ügyfélszolgálat hatékony problémamegoldási pillérjeit.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Kövesse ezeket a lépéseket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az ügyfélszolgálata megfelelően működik és képes elég gyorsan megoldani a kliensek problémáit:
Nyilvánvalónak tűnik, de az igazi probléma itt az, hogy sok ügyfél talán nem is tudja, hogyan jelentsen egy incidenst, vagy senki nem lép kapcsolatba velük a társaságtól, ha megteszik. Ha egy ügyfél azt állítja, hogy a terméke hibás, azonnal kapcsolatba kell velük lépni, miután jelentik az incidenst.
Fontos, hogy beszéljen egy pár percet az ügyféllel telefonon keresztül vagy küldjön egy üzenetet a probléma iránt érdeklődve. Mutassa meg nekik, hogy törődik a véleményükkel és ha beszélnek, meghallgatja őket.
Legtöbbször, a válasz gyorsasága egy incidensre fontosabb magánál a válasznál. Ha az ügyfelek incidenseket jelentenek, az utolsó dolog amit akarnak az, hogy ignorálva legyenek vagy túl sokat várjanak a válaszra.
Nem kellene egy napnál többet várnia bármilyen email, hívás vagy komment válaszolására, amelyekben az ügyfelei egy termékről panaszkodnak. Minden óra válasz nélkül frusztráltabbá teszi az ügyfeleket. Ezáltal a minél gyorsabb válaszolás kulcsfontosságú az ügyféllel való kapcsolat fejlesztéséhez.
Kompenzálnia kellene ügyfeleit a hibáiért. Például ha kifizették a szállítást, de a rendelés nem érkezett meg időben, fair dolog lenne, ha megtérítené ezeket a költségeket. Ha a termék hibás, ki kellene cserélnie és kedvezményt kínálni nekik a következő vásárlásra vagy egy ajándékkártyát ajánlani számukra.
Röviden, nem számít milyen szituáció van, kifizetődő, ha az ügyfél meghallhatottnak és méltányolva érzi magát. Miért? Mert ez meg fogja erősíteni a társasági képet az ügyél számára és lojálisak maradnak.
Fontolja meg a segédpult incidens sablonok kihasználását, hogy könnyebbé tegye az ügyfelek incidens jelentését és az ügyfélszolgálati csapata megbirkózását a jelentett problémákkal. Lent talál pár használatra kész sablont, amelyeket beültethet az incidens jelentési folyamatba. Egyszerűen csak másolhatja és beillesztheti őket vagy megszerkesztheti őket igényeinek megfelelően.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Fedezze fel, hogyan alakíthat ki hatékony GYIK oldalt vállalkozása számára a LiveAgent segítségével! Készen álló sablonjaink és a legjobb GYIK-szoftver segít önkiszolgáló lehetőségeket nyújtani, csökkentve az ügyfélszolgálatra nehezedő nyomást. Könnyen hozzáférhető és vonzó megoldásokat kínálunk, hogy ügyfelei gyorsan megtalálják a válaszokat. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team