A LiveAgent ingyenes integrációs kérelem sablonokat kínál, amelyek segítik az ügyfeleket a digitális termékeik és szolgáltatásaik könnyű integrálásában. Ezek növelik a produktivitást, csökkentik a feladatok duplikációját, és támogatják az ügyfélmegtartást.
Egy széleskörű integrációs könyvtár fontos része bármilyen szoftvernek és gyakran hatással van a felhasználók vásárlási döntéseire. Például az integrációk kínálása, amit az ügyfelei naponta használnak, átjárója lehet a több értékesítésnek és a több lojális kliensnek.
A szoftver integrációk értékesek, mert a digitális piac telítve van olyan eszközökkel, amelyek hasonló funkciókkal rendelkeznek és hasonló ügyfélszolgáltatási élményeket kínálnak. Például a kínálatos szoftver integrációk kínálása lehet a kizárólagos megkülönböztetője a nyereségnek és az ügyfelek megtartásának.
Egy integrációs lista elkészítése által lehetővé teszi az ügyfelei számára, hogy különböző eszközöket kapcsoljanak a szoftveréhez a fejlesztőkkel kapcsolatba lépés vagy további jövedelem költése nélkül. Továbbá, az integrációk különbséget tehetnek ügyfeleinél, mivel fejleszthetik a munkafolyamat produktivitást és kizárhatják a feladat kettősséget (például ugyan azon adat két különböző eszközbe való bevitele)
Mindezt szem előtt tartva, készítettünk egy pár sablont, amelyet a tudásbázis felhasználói használhatnak az integrációs kérelmük beküldésére.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Az integráció kérelem sablonnak rövidnek, precíznek kell lennie és fedeznie kell minden fontos kérdést, amit a fejlesztőknek meg kell válaszolni. Az integrációs kérelem sablonnak lehetővé kell tennie az ügyfelek számára, hogy alaposan elmagyarázhassák a kérelmüket és ha szükséges, leírják a technikai aspektusait az integrációnak.
Mindazonáltal, legyen résen, hogy néhány ügyfél nem fog minden szükséges adatot biztosítani önnek vagy olyan információt fog megadni, ami helytelen. Ha ez történik, kapcsolatba kellene lépnie a kérelmezővel, kiemelkedő információt gyűjtenie, és kezelni az elvárásaikat, elmagyarázva, hogy a kért integrációt nem biztos, hogy lehet biztosítani.
A rövid válasz az, hogy igen. Minden integráció kérelmet meg kellene válaszolnia. Még akkor is, ha tudja, hogy a társasága nem fog a közeljövőben foglalkozni vele, vagy még akkor is meg kellene válaszolnia a kérelmet, ha azt a bizonyos integrációt lehetetlen beépíteni.
A legjobb gyakorlat az lenne, ha megköszönné a személynek, hogy beküldte a kérelmet, és elfogadja, hogy a társasága a megoldáson fog dolgozni vagy elmagyarázza, hogy miért nem lehet az integrációt jelenleg beépíteni (vagy soha). Magyarázza el egyszerűen és könnyen megérthető szavakkal, próbálja kihagyni a technikai zsargont vagy az ipar-specifikus nyelvezetet.
A különböző digitális termékek vagy szolgáltatások közötti integrációk felkínálása gyakori a legtöbb társaságnál, akik az információs technológia piacon működnek. Nem számít, hogy miféle terméket vagy szolgáltatást kínál, ha az egy szimpla alkalmazás vagy egy komplex és erős szoftver, meg kellene próbálnia a felhasználóit annyi integrációval biztosítani, amennyivel csak lehet.
A hatalmas tartományú integrációk biztosítása által nem csak az ügyfelek fogják magukat gondozottnak érezni, de a digitális megoldását is vonzóbbá fogja tenni az új potenciális közönségének. Ezért kell engedélyeznie a közösségének, hogy integrációs kérelmeket küldjenek és a lehető legtöbbet elérnie, hogy megfeleljen az elvárásaiknak.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team