A cikk bemutatja, hogyan tervezhetünk hatékony promóciós kedvezmény kampányokat kedvezmény előtti email sablonokkal. Tippeket ad a már meglévő vásárlók lojalitásának növelésére, új ügyfelek csábítására és rövid távú eredmények elérésére.
Amikor egy promócionális kedvezmény kampányt tervez, szélesebben kell róla gondolkoznia, mint csak egy árcsökkenésről. Habár a tradicionális kedvezmények azt jelzik, hogy egy többletes szezonális terméktől vagy nemkívánatos termékektől szeretnénk megválni, a dolgok annyira megváltoztak, hogy a kedvezmények, ahogyan ma ismerjük, jelentősen fejlődtek.
Még ha minden értékesítési promóció kampány fő feladata az, hogy eladjuk azokat a tárgyakat, amelyeket eddig nem tudtunk, a vállalatok használhatják ezt a lehetőséget arra, hogy új feladatokat állítsanak fel és további célokat érjenek el.
Nézzük meg, hogyan tud rövid és hosszú távú előnyöket kovácsolni ezekből a kedvezményekből, és hogy hogyan tudja promóciója elérni a teljes potenciálját a kedvezmények előtti emailekből.
A kedvezményi kampányok megadják a tökéletes lehetőséget arra, hogy növelje a vásárlói lojalitást. Minden interakció a kedvezménye körül csábítani fogja a már meglévő ügyfeleit és az is fontos, hogy szívesebben fognak vásárolni öntől még egy kedvezményes ár nélkül is. Számukra a kedvezmény csak egy hozzáadott előny.
Próbáljon meg valami speciálisat kínálni a visszatérő vásárlóknak, amelyek által még lojálisabbak lesznek brandjéhez és még több indokkal fognak rendelkezni, hogy visszatérjenek.
A kedvezmény promóció kampány egy nagyszerű lehetőség lehet, hogy új közönséget érjen el, és hogy új ügyfeleket csábítson, majd felbátorítsa őket, hogy az e-boltjában vásároljanak.
Elég egyértelmű, hogy az árcsökkentések sok potenciális vásárlót fognak vonzani. Tegyük fel, hogy él a lehetőségekkel, meggyőzi őket, hogy az e-kereskedelmi biznisze más a többi vállalattól és megmutatja az új klienseknek, hogy figyelembe vette szükségleteit és a megoldásokat problémájukhoz. Ha ezt meg tudja tenni, valószínűleg visszatérő vásárlókká fognak válni a jövőben.
A kedvezmény promóciós kampány azokat is csábíthatja, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy megvegyék a termékét a normális árukon. Ezáltal ez egy lehetőség arra, hogy felbátorítsa őket a vásárlásra. Valószínűleg nem lesznek lojális vásárlói, de még így is növelheti a jövedelmet azáltal, hogy értesíti őket.
Egyértelműen minden kampánynak, amely kedvezményt alkalmaz arra, hogy csábítsa a vásárlókat, jól átgondoltnak kell lennie és tisztelnie kell az árrést, hogy profitáljon belőle. Az elmélet az, hogy azt az árrést, amit elveszít kedvezmények kínálásával, kompenzálnia kell a nagyobb eladási mennyiséggel. Ehhez pedig promótálnia kell kedvezményét és gondoskodnia kell arról, hogy kitűnjön a versenyből.
Az egyik legjobb mód arra, hogy biztosítsa a kedvezmény promóció kampányának sikerét az a kedvezmény előtti emailek elküldése azok számára, akik érdeklődnek a termékei megvásárlásában alacsonyabb áron. Készítettünk egy pár kedvezmény előtti email sablont, ami segíteni fog közölni ezt a hírt kliensei és potenciális vásárlói adatbázisának.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team