Külsőleg közzétett cikk email sablonok segítenek a cikkek megosztásában és forgalom irányításában. Az email tartalmazhat előnézetet és publikáció linkjét, hogy az olvasók könnyen elérhessék a tartalmat. Testreszabás a LiveAgent-ben lehetséges.
Egy nagyszerű cikk írása egy külsős weboldalra időt és erőfeszítést igényel. Mi több, a vázlat elkészítése csak a kezdet. Ezután jön a lektorálás és a vázlat tartalmi szerkesztőnek való átküldése az engedélyükért. Ezután jön a legnagyobb kihívás: a cikk külsős közzététele.
Ha ez megvan, fontos, hogy még mindig bátorítania kell az embereket arra, hogy elolvassák amit írt. Az egyik nagyszerű mód erre, hogy küld egy külsőleg közzétett cikk emailt egy linkkel a publikációhoz. Tanácsos egy csábító előnézetet belerakni a tartalomról, mivel ez segíteni fogja az olvasói figyelmét felkelteni a teljes szöveg iránt.
Ha egy vállalat vagy magánszemély azzal a gondolattal fordult önhöz, hogy írjon egy cikket, amelyet közzé fognak tenni a saját weboldalukon, blogjukban vagy naplójukban stb., akkor máris egy lépéssel közelebb kerül ahhoz a helyhez, ahol lennie kell. Ez azért van, mert a kiadó valószínűleg maga is népszerűsíti a cikket. Ennek ellenére jó ötlet megosztani a cikket az email adatbázisában szereplő emberekkel. Ezzel maximalizálhatja a cikk expozícióját azáltal, hogy potenciálisan más közönséget ér el.
Lehetséges azonban, hogy úgy döntött, hogy cikket ír csak azért, mert hihetetlen ötlete támadt, amelyet azonnal papírra kell rögzítenie (vagy inkább manapság laptopba). Ebben az esetben még mindig találnia kell egy magánszemélyt vagy céget a cikk közzétételéhez.
Az alábbiakban néhány példát találunk az új cikk email sablonjaira, amelyek arra ösztönzik a címzetteket, hogy olvassák el a teljes linkelt szöveget, és hogy kapcsolatba lépjenek a potenciális kiadókkal, ha még nem rendelkezik eggyel.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Mivel a cikk közzé lesz téve egy weboldalon vagy nyomtatva, ami nem a társasága tulajdona, talán nincs meg a joga vagy engedélye a teljes cikk másolat megosztásához, még ha ön vagy egyik alkalmazottja a szerző, akkor sem. Ebben az esetben a kiadó engedélye szükséges a teljes szöveg megosztásához. Viszont még ha az engedély meg is van adva, akkor sem a legjobb stratégia a teljes cikke emailen keresztüli kibocsájtása. Azért, mert ezeknek a legfőbb céljuk az, hogy forgalmat vezessenek a kiadó weboldalára, csakúgy, mint az önéhez a visszavezető linkeken keresztül.
A külsőlegesen közzétett cikk email az egyik legközvetlenebb módja a közönsége informálására, hogy írt egy teljes-hosszúságú tartalmat, de olyat, ami nem található meg a saját weboldalán, ahol a felhasználók általában keresik az anyagát. Viszont vannak különböző közvetett módjai a különböző más típusú tartalmak híreinek terjesztésének, például a közösségi média posztok, a weboldala és a hírlevelek.
Mivel a cikke valahol máshol lesz közzétéve és nem a saját oldalán, ezért természetesen tartalmaznia kellene visszavezető linkeket a weboldalára. Ez elősegíti a forgalmat weboldalára, márkaismeretséget épít, és fejleszti a keresőmotor optimalizációt (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Fedezze fel a LiveAgent hívásközpont sablonjait, amelyek segítenek hatékonyan és célszerűen lezárni vagy szüneteltetni az ügyfélhívásokat. Ezek a sablonok biztosítják a kommunikáció pozitív befejezését, növelve az ügyfél elégedettségét és hűségét. Próbálja ki ingyen a LiveAgentet, és tervezze meg saját sablonjait!
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Fedezze fel az organikus közösségi média erejét! Ismerje meg, hogyan növelheti márkája elköteleződési arányát ingyenes marketingstratégiákkal és releváns tartalommal. Tanulja meg fenntartani online jelenlétét és erősíteni ügyfélkapcsolatait a közösségi médián keresztül. Kezdje el most, és próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team