Az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatorna, amely segíti az ügyfélszolgálatot és proaktív értékesítést. Fedezze fel az ingyenes élő chat sablonokat, amelyek megkönnyítik az ügynökök munkáját.
Számos kutatás bebizonyította, hogy az élő chat a legnépszerűbb digitális ügyfélkommunikációs csatornává vált és az is marad. Ez egyben az egyik legrugalmasabb eszköz, amelyet webhelyén különféle célokra használhat – az ügyfélszolgálattól kezdve a proaktív értékesítésig és marketingig. Az alábbi bevált példák a használatra kész élő csevegőszkriptekhez (sablon válaszok) a leggyakoribb élő csevegési forgatókönyvekhez segítik az ügynököket:
Csevegés megkezdése
Általános üdvözlés
Üdvözlet az ismétlődő látogatóknak
Egy ügyfél rossz céghez fordult
Proaktív csevegési meghívók
Visszatérő látogatók
Tétlen látogatók
Árazási/ fizetési oldal
Proaktív értékesítés
További információk kérése
Általános információk kérése
Megértése igazolása
Várakoztatásra tenni
A sorban
Csevegés közepette
Csevegés folytatása
Csevegés átirányítása
Panaszok kezelése
Elnézést kérni egy probléma miatt
Nem sikerült teljesíteni egy kérést
Csevegés összefoglalása
Megköszönni az ügyfélnek
Amikor a látogató nem reagál
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.