Az ingyenes ügyfél megszerzési email sablonok segítenek bővíteni az aktív feliratkozói listákat, személyre szabott üzenetekkel és automatizált emailekkel. A hatékony stratégia kulcsa az email cím lista építése és a tartalom promóciója.
Az email marketing még mindig az egyik legerősebb metódusa az online kommunikációnak a folyamatosan növekvő napi felhasználókkal. Az egyik legfontosabb aspektusa bármilyen email marketing stratégiának az, hogy nagy létszámú adatbázissal rendelkezzen aktív feliratkozókból. Az email listák természetesen degradálódni fognak idővel a leiratkozásoknak, spamként megjelölésnek, vagy a megnyitatlan emaileknek köszönhetően.
Az email feliratkozók elvesztése lista fogyatkozásnak ismert és lehet átlátszatlan, “kemény lepattanás” esetén vagy átlátszó, ami olvasatlan üzeneteket jelöl. Ahhoz, hogy növelje a lista fogyatkozási rátát, a kereskedők két dolgot tehetnek: általános tisztítást végezhetnek email adatbázisukban és/vagy fejleszthetik az email megszerzési stratégiájukat.
Az email megszerzés az a folyamat, amikor épít egy adatbázist emberek email címéből azzal a céllal, hogy küldjön nekik marketing kommunikációkat. Ha még nincs nagy listája a potenciális ügyfelek emailjeiből, nincs miért aggódni –sosem késő elkezdeni.
Más kéz felől, ha már vannak címei, talán konszolidálni szeretné a már meglévő adatbázisát. Ez azt jelenti, hogy megnézi, hogy a már meglévő feliratkozói érdeklődnek-e még a tartalma iránt. Viszont ezt ne úgy tegye, hogy szimplán megkérdezi a felhasználókat arról, hogy kapni szeretnének-e emaileket öntől, hanem küldjön egy olyan emailt számukra, amiben valamit cselekedni kell.
Két aspektusa van az email megszerzésnek: először, építsen fel egy email cím listát, másodjára dolgozzon az email marketing stratégiáján. Mindkét résznek sikeresnek kell lennie annak érdekében, hogy növelje az email szerzését, ami a feliratkozói listája növelését és a metrikái fejlesztését jelenti. De hogyan kellene ezt pontosan megtennie?
Annak érdekében, hogy sikeresen felépítsen egy adatbázist aktív email feliratkozókból, keresnie kell ügyfeleket és potenciális klienseket, akik érdeklődést mutattak kommunikációja iránt. A pontos üzenetek típusa, amit küld az iparágtól függ, amiben vállalata benne van, habár általánosságban egy hírlevél mindig jó ötlet. Aztán hatékonyan meg kell terveznie a kampányát, így olyan tartalmat fog gyártani, amelyeket az emberek meg akarnak kapni, ezáltal értéket szállít feliratkozói számára.
Ha ezt megtette, elkezdhet több email címet szerezni tartalma promótálásával, legyen az hírlevél vagy bármilyen más típusú tartalom által. Ez a promóció lehet a weboldalán, ahol az ügyfelek regisztrálhatnak egy nyomtatvány formájában, vagy a közösségi média profiljain. Mindenek után, a weboldal látogatói és követői már érdekeltek a termékei vagy szolgáltatásai iránt. Egyszerűen bátorítani őket, hogy regisztráljanak egy email listára elég lehet, hogy megszerezze az email címüket addig, amíg megígéri, hogy értékes tartalmat szállít és biztosít számukra.
Miután megszerezte egy felhasználó email címét azáltal, hogy regisztráltak hírlapjára (vagy más tartalomra), küldenie kell egy üzenetet, hogy megerősíthessék a feliratkozást.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Save our acquisition email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Tanulja meg, hogyan zárja le szakszerűen és udvariasan ügyfélszolgálati beszélgetéseit minden kommunikációs csatornán, előre megírt sablonokkal és praktikus tippekkel. Fedezze fel, hogyan hagyhat pozitív benyomást ügyfelei számára, miközben professzionális ügyfélszolgálati élményt nyújt!
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjait, amelyek segítenek optimalizálni e-kereskedelmi stratégiáját. Növelje konverzióit és bevételeit testreszabható, automatizált üzenetekkel, amelyek biztosítják, hogy ügyfelei minden fontos információt megkapjanak vásárlásukról. Kezdje el most ingyenesen!
Funkciókérés válasz e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent funkciókérés válasz e-mail sablonjait, és kezelje ügyfelei kéréseit profin! Pozitív visszajelzés, tisztelet és hatékony megoldások, amelyek segítenek kielégíteni ügyfelei igényeit. Indítson ingyenes fiókot, és tapasztalja meg a kiváló ügyfélszolgálati szoftvert!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team