LiveAgent offers customizable social media customer service templates to enhance client engagement and efficiency. These templates help address inquiries about operating hours, supporting businesses in delivering exceptional service and gaining loyal customers.
A kivételes ügyfélszolgálat biztosítása hozzájárulási faktor lehet több potenciális kliens szerzésére, akik lojálisak vállalatához és akik ajánlani fogják másoknak.
A közösségi média felemelkedésével, az egyik olyan aktivitás, ami kétség nélkül a legjobban profitáló a vállalatoknak az nem más, mint az ügyfélszolgálati segítség kiterjesztése a közösségi média csatornákra. Ez többszörös előnyhöz juttat, mint például a nyersanyag optimalizálás, gyorsaság, automatizált válaszok és még sok más.
Habár, a közösségi média ügyfélszolgálat kizárólag akkor működik megfelelően, ha tartalmaz logikusan felépített folyamatokat. Nem csak arról szól, hogy általános konzervált válaszokat küldjünk, mint például a “köszönjük üzenetét, hamarosan kapcsolatba lépünk önnel”.
A közösségi média ügyfélszolgálati képviselők munkája előre definiált órákban kell, hogy történjen és a közösségi média felhasználókat informálni kell arról, hogy mikor elérhetőek. Az egyik legrosszabb ügyfélszolgálati bűn az nem más, mint hogy egy ügyfelet kihagyni annak az informálásából, hogy mikorra várható a válasz.
Ha úgy dönt, hogy ügyfelei számára biztosít közösségi médiás segítséget és ezt megfelelően teszi, számos előnyre számíthat. Lent látható egy pár.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 30-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Fedezze fel, hogyan alakíthat ki hatékony GYIK oldalt vállalkozása számára a LiveAgent segítségével! Készen álló sablonjaink és a legjobb GYIK-szoftver segít önkiszolgáló lehetőségeket nyújtani, csökkentve az ügyfélszolgálatra nehezedő nyomást. Könnyen hozzáférhető és vonzó megoldásokat kínálunk, hogy ügyfelei gyorsan megtalálják a válaszokat. Próbálja ki ingyen!
Termék/szolgáltatás árazás kérdések
Fedezze fel, hogyan kezelheti hatékonyan a termékek és szolgáltatások árazásával kapcsolatos kérdéseket a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segítségével. Ismerje meg a közösségi média csatornák hatékony használatát, és próbálja ki ingyenes verziónkat az ügyfélkapcsolatok optimalizálásához!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team