A cikk bemutatja, miért fontos a termék frissítés email a versenyképesség megőrzéséhez és az ügyfél elégedettség növeléséhez. Tartalmaz 10 email sablont és tippeket a hatékony frissítési emailek készítéséhez.
A terméke folyamatos fejlesztése annak érdekében, hogy versenyképes maradjon, és hogy fenntartsa az elégedett ügyfélbázisát kulcsfontosságú, különösen a SaaS iparban. A termék frissítés email az egyik legjobb lehetőség bemutatni azt, hogy figyel a vásárlói visszajelzésekre, hogy folyamatosan az igényeik teljesítésein dolgozik, és hogy emlékeztesse őket a terméke értékére. A termék frissítés email által újra kapcsolatba léphet azokkal a felhasználókkal, akik már távoztak volna. Sajnos sok vállalat utógondolatként kezeli a termék frissítő értesítéseket.
A termék frissítés emailek sokkal többet tehetnek, minthogy szimplán informálják felhasználóit egy friss termék fejlesztésről. A megfelelő stratégiával, használhatja a termék frissítés emaileket arra is, hogy biztosítsa ügyfelei számára, hogy a megfelelő döntést hozták, növelheti az ügyfél elégedettséget, visszatartást és akár növelheti a jövedelmét is azáltal, hogy promótálja a prémium funkcióit a frissítések bejelentésekor.
A hatékony termék frissítés emailek készítése trükkös feladat lehet. Lent találhat egy pár tippet a jobb termék frissítés email elkészítéséhez, ami kötődik a felhasználóval való kapcsolatba lépéshez, 10 termék frissítés email sablonnal együtt, amit példáknak használhat a saját termék frissítés emailjénél.
A márkájától, termékétől és felhasználóival való kapcsolatai alapján, a termék frissítés emailjei eltérhet tartalomban, dizájnban és hangnemben. Nincs univerzális formula a tökéletes frissítés emailnek, viszont itt van 10 email sablon, amely segíthet elkezdeni azt.
We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
To learn more about this feature, check out this support article.
As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.
Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]
We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.
Here’s a quick overview:
[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]
If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]
We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:
[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]
You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:
[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]
Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.
We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:
[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]
For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.
[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]
In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].
[Product name] 2.0 provides:
[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]
You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!
[embedded video]
If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].
We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].
Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.
If you have any questions or feedback, simply respond to this email.
One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!
[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW
P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!
Created with love,
[Company Team]
It’s never been more important to […].
The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].
As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.
GET [PRODUCT NAME]
[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].
What will [Product Name] do for me?
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
A termék frissítés emailje új információt kellene, hogy tartalmazzon annak érdekében, hogy a kliensei azt érezzék, hogy a hurokba vannak és informálva vannak. Mindig fontos, hogy bemutatkozással kezdje és tudassa az ügyfelekkel, hogy ki van a termék frissítő email mögött. A legtöbb esetben el kell magyaráznia, hogyan segíti a termék az ügyfeleket.
A termék frissítés email segít: – Új ajánlásokat szerezni – Növelni a konverziót próbaidőszakról fizetős fiókra – Fejleszteni a hitelességet – Növelni a vásárlói megtartást – Fejleszteni a termék hírnevét – Több forgalmat hozni weboldalára – Új ügyfeleket vonzani azáltal, hogy még professzionálisabbnak tűnik – Több megosztást és retweetet szerezni, ezáltal több forgalmat hozni a közösségi hálózatokról – Több értékesítést tenni.
A frissítő emailnek nem szabadna meghaladnia a 2 bekezdést, de tartalmaznia kell egy tiszta indokot a frissítésre, például egy új funkció, kiadás, vagy hibajavítás.
Ready to use our product update email templates?
Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!
Értékesítést követő email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent értékesítést követő email sablonjait, amelyek növelik az utókövetési emailek hatékonyságát és elkerülik a gyakori hibákat. Optimalizálja kommunikációját testreszabott sablonokkal, és használja ki az automatizálás előnyeit. Kezdje el ingyenes fiókjával!
Termék/szolgáltatás árazás kérdések
Fedezze fel, hogyan kezelheti hatékonyan a termékek és szolgáltatások árazásával kapcsolatos kérdéseket a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segítségével. Ismerje meg a közösségi média csatornák hatékony használatát, és próbálja ki ingyenes verziónkat az ügyfélkapcsolatok optimalizálásához!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team