A LiveAgent tudásbázis lehetővé teszi az információk tárolását és megosztását, hogy az ügyfelek könnyen megtalálják a válaszokat. Használjon ingyenes e-mail sablonokat kérdések megválaszolására, és próbálja ki a 14 napos ingyenes próbaverziót!
Az ügyfélszolgálat kapcsán a tudásbázis kifejezés egy adatbázisra vagy platformra utal, amely egy online önkiszolgáló könyvtár, amelyet a termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolására használnak. Elsődleges célja egy céggel, annak termékeivel, szolgáltatásaival, folyamataival és részlegeivel kapcsolatos információk tárolása, hogy csak néhányat említsünk.
A vállalkozások időt, pénzt és egyéb erőforrásokat fektetnek tudásbázisukba, hogy felhatalmazzák ügyfeleiket a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések önálló megoldására. Azáltal, hogy felszabadítja az ügyfélszolgálati ügynököket az ügyfelektől függetlenül megoldható jegyekből, a vállalkozások csökkenthetik a jegyek terhelését és nagy összegeket takaríthatnak meg.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Az Oracle és a Forrester Consulting tanulmánya számos csatornán megállapította az egy kapcsolatra jutó költséget. Egy telefonhívás költsége körülbelül 11 dollár. Az élő csevegés kontaktusonként 5 dollárba, az e-mailes válaszok 2,50 dollárba, a webes önkiszolgálás pedig 0,10 dollárba kerül.
Végezzünk néhány gyors matematikát: ha az ügyfélszolgálati munkatársai napi 50 hívást kezelnek, akkor a vállalatnak heti 2 750 dollárba kerül! Adjon hozzá néhány élő chat-beszélgetést és e-mailes választ naponta, és ez jelentős összeget jelent. Ez nem feltétlenül rossz dolog, mivel ügyfelei kiemelkedő ügyfélszolgálatot érdemelnek (és a vállalat érdekének kell lennie, hogy ezt biztosítsa számukra.)
Ha azonban létrehozhatna egy helyet, ahol az ügyfelek többnyire önállóan kereshetik a problémáikra a megoldást, miért ne tennék ezt? Az Aspect Software adatai azt mutatják, hogy az ügyfelek 73%-a hajlandó önállóan megoldani egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdést. Steven Van Belleghem kutatásai azt mutatják, hogy a megkérdezettek 70%-a arra számít, hogy egy vállalkozás weboldala önkiszolgáló lehetőséget kínál. Sőt, az Accenture jelentése szerint a vállalatok évente 1-3 millió dollárt spórolhatnak meg, ha önkiszolgáló lehetőségeket vezetnek be ügyfélszolgálati kínálatukba.
Úgy tűnik, hogy a tudástár létrehozása számos előnyt hozhat az ügyfeleknek, a szolgáltatási ügynököknek és a vállalatnak. A tudásbázis elindításához létrehoztunk néhány ingyenes sablont, amelyek segítségével megválaszolhatja a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket. Ne feledje, hogy ha egy ügynök helyesen válaszol az egyik ügyfél kérdésére, akkor több száz vagy akár több ezer más felhasználó is megoldhatja a problémáját a válasz elolvasásával.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Streamline your customer support and improve response times
Deliver exceptional product and service support with LiveAgent's answering product/service-related questions templates.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team