Az ügyfél beszállási e-mail sablonok segítenek az ügyfélhűség növelésében és az új ügyfelek elérésében a digitális marketingben. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy e-maileket küldjön közvetlenül a jegykezelő irányítópulton keresztül, megkönnyítve a kommunikációt és az értékteremtést.
Az ügyfélhűség biztosítása és az új potenciális ügyfelek elérése a digitális marketing stratégiák két kiemelt célja. Nem könnyű elérni ezeket a célokat, de vannak konkrét műveletek, amelyekkel új ügyfeleket szerezhet és meglévő ügyfeleit boldoggá teheti.
Szóval hogy teheti ezt meg? Kommunikáljon közvetlenül a fogyasztókkal, és tájékoztassa őket termékeiről vagy szolgáltatásairól, miközben értéket nyújt. Megerősítheti bizalmukat kölcsönösen előnyös módon – az ügyfelek bevonásával.
Mi az ügyfél beszállás? Miért fontos?
Amikor az ügyfél terméket vagy szolgáltatást vásárol, a kereskedő nem akarja, hogy megbánják a beruházást. Végül is egy elégedett vevő nagyobb valószínűséggel vásárol egy másik terméket ugyanabból a vállalkozásból. És itt jön be a beszállás. Ez egy módszer arra, hogy az ügyfeleket a megvásárolt termékek vagy szolgáltatások helyes használatához irányítsák.
Ha javítani kívánja a vállalkozása és az ügyfelek közötti interakciókat, akkor jó megoldás az integrációs stratégia megvalósítása. Ezzel könnyebb lesz velük kommunikálni és értéket teremteni. Lényegében a beszállás egy nagyobb stratégia része az új ügyféllel való kapcsolattartás tekintetében.
De mi köze van ennek a digitális marketinghez?
Tekintettel arra, hogy a marketing főként digitális eszközökön, csatornákon és stratégiákon alapul, elengedhetetlen a gyakorlati, hatékony és sikeres kommunikációs csatornákba, például az e-mailes marketingbe való befektetés. Ezért a beszállási stratégiája nagy részét személyre szabott és célzott e-maileken keresztül kell alkalmazni, amelyeket új felhasználóknak küldenek.
5 ügyfél beszállási e-mail sablon ötlet
Beszállási üdvözlő e-mail
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
Egy beszállási e-mail sablon, amely egy tényleges embertől származik
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
“Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk” beszállási e-mail sablon
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Az “Üdvözlünk a próba verziódban” e-mail
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
A termékközpontú üdvözlő e-mail
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Ügyfél beszállási e-mail sablon tárgysor példák
Ügyfél beszállási e-mail sablonjai – követendő tippek & bevált gyakorlatok
1. Ismerje ügyfeleit
A felhasználó ismerete elengedhetetlen a szervezet minden területén, de amikor az ügyfél beszállásáról beszélünk, ez kötelezővé válik.
2. Szabja testre a beszállást
Minden felhasználónak eltérő problémája lehet, amelyet meg kellett oldani, vagy más elvárásai vannak a termékkel vagy a szolgáltatóval szemben, ezért a beszállási e-mailjeinek ezt tudomásul kell vennie. El tudja képzelni, hogy egy fodrász ugyanazt a hajat vágja minden ügyfelének?
Nem? (Ha válasza igen, küldje el annak a fodrásznak a címét, mert ennek a vágásnak fenomenálisnak kell lennie!)
3. Győződjön meg ügyfelei sikeréről és gyorsan
Ha egy vásárló megvásárolta az Ön termékét vagy szolgáltatását, Önön múlik, hogy minél hamarabb elhozza-e a nagyszerű eredményeket. Ezért tegyen meg mindent annak érdekében, hogy minél gyorsabban kihasználhassa termékét vagy szolgáltatását. Mutassa meg nekik, hogy megéri a befektetett időt és pénzt.
4. Ne adjon halat egy éhes embernek, tanítsa meg neki, hogyan kell halászni
Most, hogy megtanította ügyfelének a termék vagy szolgáltatás használatát, ismeri a termék minden előnyét. Rövid idő alatt ügyfelei terméküknek köszönhetően elérték első sikerüket.
De megtanította nekik, hogyan érjék el ezt az eredményt, vagy Ön hozta el nekik az eredményt?
Ne hagyja, hogy ügyfelei a beszálló csapattól függjenek. Autonómiával és elegendő tudással kell rendelkezniük ahhoz, hogy önállóan tudjanak dolgozni a termékkel. Az Ön feladata, hogy segítsen nekik abban, hogy sikerrel járjanak a termékkel az útjuk során.
5. Strukturálja jól beszállási csapatát
A beszállási csapat része a kirakós játéknak, amelynek biztosítania kell az összes elem sikerességét.
Mindent jól meg kell tervezni és megszervezni, az Ön oldalán szakemberekkel kell kezelni az ügyfél problémáit.
Ügyfél beszálló e-mail sablonok – Gyakran ismételt kérdések
Mikor kellene az ügyfélnek beszállási e-mailt küldenie?
Az első beszállási e-mailt néhány perccel azután el kell küldeni, hogy az ügyfél regisztrált vagy megvásárolt egy terméket/szolgáltatást. Miért pár perc múlva? Mivel az automatikus e-mail azonnali elküldése túl mesterségesnek tűnik. Nyilvánvaló lehet, hogy automatizált e-maileket küld, de próbáljon minél inkább személyes maradni.
Milyen hosszúnak kell lennie egy beszállási e-mailnek?
A beszállási e-mailnek 60 és 130 szó között kellene lennie. Az üdvözlő üzenet legyen a lehető legrövidebb és legegyszerűbb. Ne akarja azonnal elárasztani őket.
Sőt, minden alkalommal, amikor új ügyfél érkezik, kérjen visszajelzést, hogy folyamatosan tájékoztathassa és javítsa a folyamatot.
Milyen szerkezetűnek kell lennie egy beszállási e-mailnek?
A tartalomnak rövidnek, olvashatónak és apró darabokban kell lennie. A címzettek másodperceket töltenek az e-mailek között, csak az általános kulcsszavakat és témákat veszik figyelembe. Ha valami relevánsat észlelnek, lelassulnak, és figyelmesebben olvassák el az üzenetét. Kezdje azzal, hogy megírja az e-mailt, majd távolítsa el a szavak felét, és nézze át azokat, és még távolítson el néhányat. Ezt követően közeledik ahhoz, hogy csak a legfontosabb információk maradjanak meg.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
Discover effective újracsatlakozási e-mail sablonok to rekindle interest from inactive customers and subscribers. Engage your audience with tailored templates and retain them at a fraction of the cost of acquiring new customers. Visit LiveAgent for free templates that boost sales and customer loyalty.
Termék frissítés email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent termékfrissítés email sablonjait, melyek segítenek versenyképes maradni és elégedett ügyfélbázist fenntartani. Ismerje meg az új funkciók bemutatásának módjait 10 könnyen testre szabható sablon segítségével, és kapjon tippeket a hatékony emailek írásához. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team