Az ügyfélszolgálati sablonok segítenek gyorsítani az ügyintézést és növelik a vevői elégedettséget. A LiveAgent cikk bemutatja, hogyan készíthet hatékony sablonokat, és megoszt 10 gyakori ügyféltámogatási válaszpéldát.
Egy felmérés szerint az ügyfelek 69%-a az alapján ítéli meg egy ügyfélszolgálat minőségét, hogy milyen gyorsan oldották meg a problémáját, vagy reagáltak a kérésére. De minden egyes alkalommal egy új választ megfogalmazni nagyon idő és energiaigényes lenne, ahányszor csak új ügyféllel kerülünk kapcsolatba, még a leggyakorlottabb ügyfélszolgálatos számára is. Ilyenkor a tárolt üzenetek igen hasznosak lehetnek. A tárolt üzenetek, (Makrók), előre megírt válaszok, kész sablonok azok a funkciók, amelyek nélkülözhetelenek egy hatékony és jól működő ügyfélszolgálathoz. Ezek meggyorsítják az ügyféltámogatást és növelik az ügyfélelégedettséget.
Itt 10 példát találhat az ügyfélszolgálat legáltalánosabb kérdésekre adott válaszaira, amelyeket az ügynökei személyre szabhatnak és a mindennapi ügyféltámogatásban felhasználhatnak.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati követési email sablonokat, melyek segítenek fenntartani az ügyfelek elégedettségét és vállalata hűségét. Ismerje meg a különböző típusú sablonok alkalmazását, legyen szó intézkedést követő vagy elégedettséget mérő emailekről. Próbálja ki ingyen, és emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre!
Ügyfélszolgálati e-mail etikett
Fedezze fel az ügyfélszolgálati e-mail etikett mesterfogásait a LiveAgent blogján! Tanulja meg, hogyan növelheti ügyfél-elégedettségét professzionális kommunikációval, helyesírás-ellenőrzéssel és hatékony válaszadással. Látogasson el hozzánk, és tökéletesítse e-mailes ügyfélszolgálati stratégiáját!
Fedezze fel, hogyan javíthatják a LiveAgent szolgáltatásai az ügyfélszolgálati tevékenységeit! Kínálunk VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló és híváskezelő szoftvereket, hogy hatékonyan kezelhesse ügyfélkapcsolatait. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül, és tapasztalja meg, miért bíznak bennünk a legjobbak!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team