Az "Új Márka Megemlítés Email Sablonok" segítenek növelni a márkaismertséget és építeni a bizalmat. Tanácsokat adnak a sablonok megírására és a visszavezető linkek javítására, így javítva a márka hatását.
Ha társaságáról pozitívan beszélnek és egy tiszteletteljes külsős forrás által van megemlítve, például egy ipari média forrás vagy egy szakértő által, arra büszkének kell lennie. Ezek a média figyelmek általában a vállalata felvirágozását jelzik és a kezdeményezéseit értékelik az üzleti világban. Az eféle felismerés segíthet márkafigyelmet építeni és vezetőként pozicionálhatja a szektorján belül a potenciális ügyfelek és feliratkozók szemében.
A márka említéseket használhatja bizalom építésre is a már meglévő ügyfelei vagy felhasználói számára. Viszont ahhoz, hogy kihasználja a társasága pozitív hivatkozásait, el kell mesélnie először azt a világnak. Az egyik legjobb metódus erre, hogy informálja a klienseit egy új megemlítésről, az olyan email küldése, amely tudatja velük azt és informálják őket arról, hogy hol tudják azt a bizonyos tartalmat elolvasni.
Az is lehetséges, hogy egyik terméke vagy szolgáltatása egy külsős cikkben van megvitatva, viszont van egy helytelen vagy hiányzó link a weboldalára vagy a szöveg nem megfelelő. Ez csökkenti a márka említése hatását, mivel így kevesebb forgalmat fog kapni, mintha a link megfelelő lenne. Ebben az esetben meg kellene kérnie a kiadót, hogy frissítse a megemlítést valami olyanra, amit ön ajánl.
Számos különböző, viszont szorosan kapcsolódó típusai léteznek az új márka megemlítés emaileknek. Meglehet, hogy kizárólag egyet kell küldenie, vagy esetleg mindet, ez a körülményektől függ. Ezeket a célokat szolgálják:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Egy teljesen független szervezettől való megemlítés nem adja meg önnek a jogot, hogy az idézetet használja csak azért, mert benne áll az üzlete neve. Ez valójában egy jó dolog, mert egy elfogulatlan, pozitív véleménnyel való rendelkezés egy tiszteletbeli, irányadó forrástól segíteni fogja építeni a hitelességét és a bizalmat mind az új, mind a már meglévő ügyfelekkel. Ezáltal nem tartalmazhat olyan szöveget az emailben, amely megemlíti a márkáját, hacsak nem rendelkezik engedéllyel a tulajdonostól. Jó ötlet informálni a felhasználóit a megemlítésről egy linkkel, ahol elolvashatják a tartalmat, ami megemlíti az üzletét.
Ha külsős weboldalak vagy blogok tartalmaznak linket a weboldalára, segítenek forgalmat generálni önnek. Ezek az úgynevezett visszavezetési linkek, amelyek segítenek megemelni a márkája profilját és növeli a felismerést egy olyan közönséggel, ami különbözik a már meglévő felhasználói bázisától. A visszavezető linkek segítik fejleszteni a keresési motor optimalizációt (SEO) is, amely hozzájárulhat ahhoz, hogy a weboldala nagyobb valószínűséggel jelenjen meg a kereső motor eredményekben (SERP-ek) a lekérdezések által olyan platformokon, mint például a Google.
Ezáltal, ha egy külsős forrás megemlíti a márkáját, de nem tartalmaz egy visszavezető linket a weboldalára, fel kellene keresnie a kiadót és megkérni arra, hogy frissítse a szöveget, hogy tartalmazzon egy linket, amely egy ön által választott oldalra vezet. Mellékeltünk egy email sablont ennek segítségére.
Ha egy olyan szöveget olvas, ami külsőleg lett publikálva és úgy gondolja, hogy releváns a márkája számára, küldhet egy emailt a szerzőnek vagy tulajdonosnak, hogy megkérje őket egy weboldalára való visszavezető link hozzáadására. Ha egy bizonyos, magas tekintélyű, irányadó oldaltól szeretne visszavezető linket szerezni, küldhet a társaságnak olyan emailt, amely azt kínálja, hogy bármilyen törött linket megjavít, amit a weboldalukon talál és azt ajánlja, hogy cseréljék ki az URL-t, amely az ön márkáját említi meg.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
Discover effective újracsatlakozási e-mail sablonok to rekindle interest from inactive customers and subscribers. Engage your audience with tailored templates and retain them at a fraction of the cost of acquiring new customers. Visit LiveAgent for free templates that boost sales and customer loyalty.
Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélkapcsolatait és erősítheti márkahűségét köszönő e-mailekkel! Ismerje meg a tíz ingyenes sablont, amelyekkel személyre szabhatja üzeneteit. Könnyítse meg az ügyfelei megbecsülését a LiveAgent segítségével, most kötelezettségek nélkül kipróbálható!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team