Az újracsatlakozási e-mail sablonok célja az inaktív ügyfelek visszacsábítása, emlékeztetve őket a termékek előnyeire. Ez költséghatékonyabb, mint új ügyfelek szerzése. A cikk különböző sablonokat mutat be a figyelem felkeltésére.
Az ügyfelek megtartási arányának magas szinten tartása lényegesen olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése. Sőt, a már megszerzett ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza újra és újra. Valójában a Forrester szerint ötször többe kerül az új ügyfelek megszerzése, mint a meglévők megtartása (forrás). A vállalatok azonban gyakran sokkal többet fektetnek az új ügyfelek csábításába, mint a jelenlegi ügyfelek érdeklődése és elkötelezettsége megtartásába a márka termékei iránt.
Ennek a megközelítésnek a követése olyan hiba, amely elképzelhetetlen összegekbe kerülhet a vállalat számára. A Harvard Business Review jelentése szerint a vállalkozások 65%-ának jövedelme meglévő ügyfelektől származik (forrás). A Forrester tanulmánya azt is kimondja, hogy a vállalatok évente 1,6 billió dollárt veszítenek az ügyfelek lemorzsolódása miatt.
Annak érdekében, hogy meglévő ügyfelei vagy előfizetői el legyenek ragadtatva a vállalattal folytatott interakcióktól, újrakezdési kampányba kezdhet, és újbóli csatlakozásról szóló e-maileket küldhet nekik.
Az újbóli csatlakozási e-mail kampány olyan e-mail kampány, amely inaktív ügyfeleket vagy előfizetőket céloz meg. A cél az, hogy emlékeztesse őket a termékek és szolgáltatások előnyeire, és megakadályozza a fióktörlést.
Ez egy speciális kampány, amelynek célja, hogy emlékeztesse ügyfeleit a márkájára, és arra ösztönözze őket, hogy fizessenek ismét a termékeikért vagy szolgáltatásaikért. Az ügyfelek ilyen jellegű nyertes e-mail kommunikációja arra is törekedhet, hogy újra kapcsolatba lépjen azokkal az e-mail-előfizetőkkel, akiknek az elkötelezettsége alacsony vagy egyáltalán nem létezik. Végül is minden előfizető potenciálisan az Ön ügyfelévé válhat, igaz?
Az újbóli csatlakozási e-mail kampányok csak inaktív kapcsolatokat célozhatnak. Ezért az első lépés az inaktív kapcsolatok azonosítása az adatbázisban. Azt is el kell döntenie, hogy egy ügyfélnek mennyi ideig kell inaktívnak lennie, hogy bekerüljön az újbóli elköteleződési kampányba. Az inaktívként azonosított névjegyek egy listára kerülnek, amelyre e-mailt küldünk.
Az inaktív kapcsolattartók vagy korábbi ügyfelek újbóli aktiválásához többféle üzenetet is felvehet az e-mailjeibe:
Kezdje el szisztematikusan elküldeni az e-maileket, majd figyelje a nyitottsági arányt, a visszafordulási arányt és az átkattintási arányt. Folyamatosan elemezze az eredményeket, hogy meghatározhassa, melyik kontakt csoport igényel nagyobb figyelmet.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Upselling/Keresztértékesítés e-mail sablonok
A releváns termékek keresztértékesítése és értékesítése akár 30%-kal is növelheti bevételeit. Ne pazaroljon el még egy napot, használja még ma a sablonjainkat!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team