Az utolsó esély e-mail sablonok hatékony marketing eszközök az online értékesítésben, a 'kihagyástól való félelem' kihasználásával. Ezek a sablonok sürgősséget teremtenek, növelik az ügyfél-elköteleződést és értékesítést.
A kihagyástól való félelem az egyik legerősebb motívum az emberek számára a vásárlásban. Különösen igaz az Y generációra, de azokra is vonatkozik, akik nem tartoznak ebbe a korosztályba.
A társadalmi nyomás feszültséget generál, amely felhasználható az értékesítés megingatására. Emiatt szeretnénk megismertetni Önt a “kihagyástól való félelem” kifejezéssel, és megmutatni, hogyan kell használni azt az online értékesítéshez.
Kifejezés: “kihagyástól való félelem”. Ez a félelem összefüggésben lehet egy eseményben vagy tevékenységben való részvétellel, de annak kockázatával is, hogy elveszíti a termék vásárlásának esélyét, kihasználja az értékesítési promóciót, vagy akár kimarad a legújabb mémből, amelyet mindenki megoszt a közösségi médiában.
Emberi lényként az a célunk, hogy integrálódjunk, naprakészek legyünk és mások előtt maradjunk.
A közösségi média aranykorában mindenki kapcsolatban áll egymással, és megoszthatja másokkal az életét, ami miatt a legtöbben nyomást érezhetünk, hogy lemaradunk a fontos hírekről, vagy lehetőségekről.
A félelmen alapuló marketing minden stratégiájának mozgatórugója a neuromarketing. Ezeket a marketing taktikákat félelemkeltő marketingnek is nevezik.
Az ilyen típusú marketing erőfeszítések olyan mechanizmusok alkalmazására összpontosítanak, amelyek sürgősséget generálnak a társadalmi kirekesztettségtől való félelemtől, vagy a buliból való kimaradás félelme.
Vessünk egy pillantást ezekre a példákra, amelyek a félelmen alapuló marketinget használják a kommunikáció során.
Ez az üzenet valóban hatékony eszköz, amely motiválhatja a potenciális ügyfeleket a vásárlásra. Társadalmi bizonyítékot nyújt, ugyanakkor jelzi, hogy egy termék hamarosan elfogyhat, mert sok vásárló érdeklődik a megvásárlása iránt. A sürgősség bizonyos mértékű stresszt is generál.
Nem mintha kényelmetlenséget akarnánk okozni az ügyfél számára. Inkább arra törekszünk, hogy ösztönözzük őket arra, hogy ne halasszák el a vásárlást azáltal, hogy impulzívabban cselekedjenek, anélkül, hogy túl sok időt töltenének döntésük elemzésével.
Az ilyen típusú üzenetek erősítik a lehetőség elvesztésétől való félelmet. Az egyik oka annak, hogy a legtöbb időkorlátos ajánlat ilyen jól működik, hogy a szorongás az impulzust támogatja.
Ha flash kampányokat fog lebonyolítani, akkor mindig érdemes visszaszámlálást használnia arra, hogy emlékeztesse a felhasználókat az ajánlat beváltására maradt időre.
Ez az a pillanat, amikor egy jó utolsó esélyt használó e-mail marketing stratégiát vagy PPC-t kell használnia az újbóli célzással, amely eléri az ügyfeleket és emlékezteti őket az ajánlatra. Ne felejtse el megjeleníteni a készletszinteket, különösen, ha csak néhány egység van hátra.
Ha az ügyfél elszalasztja a vásárlási lehetőségét, ne habozzon közölni velük, hogy elvesztette esélyét arra, hogy éljen vele. Ezt az utazási irodák rendszeresen megteszik, és az elektronikus kereskedelemben is könnyen megvalósítható.
Egy egyszerű transzparens, amely kijelenti, hogy a termék már nem kapható kedvezményes áron, tökéletesen összefoglalja, hogy mit képvisel a “kihagyástól való félelem”. Az elmulasztástól való félelem felhasználható arra, hogy motiválja a potenciális vásárlókat a vásárlásra azáltal, hogy megmutatja nekik, miből veszítettek, és ügyeljen arra, hogy legközelebb ne habozzon megnyomni a VÁSÁRLÁS MOST gombot, mielőtt az ajánlat lejár.
Mint korábban említettük, a kihagyástól való félelem erejét is felhasználhatja „utolsó esély” típusú e-mailek küldésére. Vegyünk át néhány példát, amelyeket felhasználhat a jövőbeni marketing kampányai során.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati követési email sablonokat, melyek segítenek fenntartani az ügyfelek elégedettségét és vállalata hűségét. Ismerje meg a különböző típusú sablonok alkalmazását, legyen szó intézkedést követő vagy elégedettséget mérő emailekről. Próbálja ki ingyen, és emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre!
Újracsatlakozási e-mail sablonok
Discover effective újracsatlakozási e-mail sablonok to rekindle interest from inactive customers and subscribers. Engage your audience with tailored templates and retain them at a fraction of the cost of acquiring new customers. Visit LiveAgent for free templates that boost sales and customer loyalty.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team