A rendelésvisszaigazolás fontosságát tárgyalja, példákat és sablonokat nyújt. Hangsúlyozza a személyre szabott emailek szerepét az ügyfélkapcsolatokban, és ajánlja a LiveAgent helpdesk szoftvert ingyenes kipróbálásra.
A megerősítő e-mail az egyik első hivatalos kommunikációs forma, amit a felhasználók kapnak, amikor feliratkoznak egy termék vagy szolgáltatás igénybevételekor. A megerősítő e-mailnek biztatnia, ösztönöznie kell a vevőt a termék további használatára.
A tökéletes visszaigazoló e-mail létrehozása idő és energiaigényes. Az első komoly hiba, amit elkövethet egy előre megírt, teljesen automatikus megerősítő üzenet küldése.
Fontos, hogy személyhez szóló e-maileket küldjünk a felhasználóknak, a jó kapcsolat kiépítése érdekében, hogy úgy érezzék jó kezekben vannak. Ha jó kapcsolatot ápol az ügyfeleivel, akkor valószínű, hogy hűségesebbek lesznek és többet fognak az ön üzletébe befektetni.
A visszaigazoló e-mail egy fontos része az ön kommunikációs stratégiájának, de mi is ez pontosan?
A visszaigazoló e-mail egy rövid, informatív e-mail, különböző vevői tevékenységeknél alkalmazandó. A célja a vevő megerősítése arról, hogy sikeresen teljesítette a szükséges lépéseket egy folyamatban (fizetés, rendelés, feliratkozás).
Ügyfélportálok tekintetében a visszaigazoló e-mail azt jeleni, hogy a vevő sikeresen létrehozott egy fiókot, és elkezdheti használni a platformot, hogy további ismereteket szerezzen.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team