A visszajelző e-mail sablonok segítenek üzleti döntések meghozatalában és ügyfélelégedettség felmérésében. A LiveAgent bemutatja, hogyan kérjünk visszajelzést és milyen sablonokat használjunk az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében.
A visszajelzések nagyon fontosak lehetnek az üzleti döntések meghozatalánál. Mindegy hogy a vevőitól, a dolgozótól, vagy a jövőbeli ügyfeleitől érkeznek, általuk felmérheti az elégedttséget, a trendeket és a vevői hozzáállást. A visszajelzés segíti a cégeket, hogy a helyes úton haladjanak és megtudhassák mások mit gondolnak a teljesítményeikről.
A cégek, akik különbözni akarnak vetélytársaiktól, a ,, kimagaslani a versenyben” kifejezést nemcsak vonzónak ítélik meg, hanem megvalósíthatónak is.
Ha ügyfélportált hoz létre, és a legjobbat szeretné kínálni ügyfeleinek, akkor figyelembe kell vennie visszajelzéseiket és aszerint kell cselekednie. Ennek legkönnyebb módja, ha megkéri a vevőit e-mailben, hogy adjank visszajelzést.
A visszajelző e-mail egy e-mail, amit egy bizonyos csoportnak vagy résztvevőnek küldenek el, visszajelzésüket kérve egy adott termékről, vagy szolgáltatásról.
Más módon is kérhet visszajelzést:
Néhány tipp, hogyan tegye könnyebbé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek a vevőportállal.
Ajánlott ösztönözni őket a részvételre, engedményekkel vagy kuponokkal, így szívesebben áldozzák idejüket, hogy visszajelzést adjanak önnek.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjait, amelyek segítenek optimalizálni e-kereskedelmi stratégiáját. Növelje konverzióit és bevételeit testreszabható, automatizált üzenetekkel, amelyek biztosítják, hogy ügyfelei minden fontos információt megkapjanak vásárlásukról. Kezdje el most ingyenesen!
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!
Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok
Fedezze fel a LiveAgent e-kereskedelmi kézbesítési és visszaküldési e-mail sablonjait! Személyre szabott, hatékony kommunikációval erősítse márkaidentitását és tájékoztassa ügyfeleit megrendeléseik állapotáról. Látogasson el oldalunkra és növelje e-mail marketing hatékonyságát professzionális sablonjainkkal!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team