Zárt tartalom e-mail sablonok vonzzák a felhasználókat e-mail címük megadására, ösztönözve a kívánt műveleteket. Ezek a sablonok használhatók webináriumok, e-könyvek és videók eléréséhez, elősegítve a lead-generációt és a felhasználói interakciót.
Az értékes tartalom létrehozása, amely vonzza a felhasználókat a vállalatához és ösztönzi őket a kívánt műveletek megtételére, például vásárlásra vagy szolgáltatás előfizetésére, a bejövő marketing tevékenységek egy formája. Bizonyos esetekben értékes lehet a potenciális hozzáférés korlátozása a webhely bizonyos tartalmaihoz új potenciális ügyfelek vagy további adatok létrehozása reményében. Az ilyen tartalmat kaputeljesítménynek vagy prémium tartalomnak nevezzük.
A zárt tartalomnak nincs egyetemes meghatározása, de röviden meghatározhatjuk annak főbb jellemzőit. Minden olyan tartalom, amely csak akkor érhető el, ha valamit cserébe megad, például egy e-mail címet, zárt tartalomnak minősül. A legelterjedtebb információ, amelyet azoktól az emberektől kérnek, akik szeretnének hozzáférni a zárt tartalmakhoz, az e-mail címük, bár más stratégiák magukban foglalják a telefonszám kérését, a közösségi oldalak tetszését vagy követését, vagy a bejegyzések megosztását a különböző közösségi média platformokon.
A zárt tartalom célja potenciális ügyfelek létrehozása a potenciális ügyfelek elérhetőségének megszerzésével. A potenciális ügyfelek olyan emberek, akik a Google-keresés elvégzése után felkeresték webhelyét, vagy külső webhelyekről, például a közösségi médiából stb.
A zárt tartalom példája lehet egy blogbejegyzés, amely szabadon hozzáférhető és értékes betekintést nyújt. Ha azonban az olvasó további cikkeket szeretne elolvasni, vagy hozzá szeretne férni egy további tartalomhoz (például egy ellenőrzőlistához), akkor meg kell adnia egy e-mail címet annak fogadásához. Mint ilyen, a zárt tartalmak ösztönözhetik a releváns lead-generációt, mivel azokat a felhasználókat, akiknek az adatait megszerzik, már érdekli az Ön vállalkozása és amit kínál.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Ez a marketingstratégia célkitűzéseitől függ, azonban nem ajánlott minden tartalmát elzárni. Ennek oka az, hogy először annyit kell felajánlania, hogy érdekelje a leendő ügyfeleket, hogy hajlandók megadni az e-mail címüket. De pontosan mennyi tartalomnak kell szabadon hozzáférhetőnek lennie, attól függ, hogy céljai inkább az lead létrehozására koncentrálnak-e, vagy inkább a márka láthatóságára és a SEO-ra.
A fenti sablonok már tárgyaltak e-mail sorozatokat, e-könyveket és összefoglalókat, valamint különféle videotartalmakat, például webes szemináriumokat és dokumentumfilmeket. Ezeken kívül néhány további javaslatot is tartalmazhat a zárt tartalom: Tartalom frissítés – hozzáférés további anyagokhozDemók/próbaidőszakok – egy termék vagy szolgáltatás ingyenes tesztelésének időszakaTáblázatosablonok – takarítsa meg a felhasználók idejét azáltal, hogy űrlapot adnak meg üres helyekkel, amelyeket ki kell tölteniDokumentumok feldolgozása és fájlok csúsztatása – például egy beépített sablon
Értelemszerűen a zárt tartalom nem igényel fizetést. Inkább ezt adja meg egy kívánt művelet elvégzéséért cserébe, mint például egy e-mail cím megadása bizonyos anyagok elérése érdekében. Számíthat a felhasználóknak a tartalomhoz való hozzáférésért, de ez azt jelentené, hogy fizetős tartalomról van szó, ami a bejövő marketing másik formája és teljesen más stratégia, mint a zárt tartalom nyújtása.
Fedezze fel a proaktív chat sablonokat a hatékonyabb ügyfélszolgálatért! A LiveAgent platformja lehetővé teszi, hogy ügynökei proaktív csevegési meghívókat küldjenek, javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlási hajlandóságot. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg, miért választják ezt a megközelítést egyre több vállalkozás!
Termék frissítés email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent termékfrissítés email sablonjait, melyek segítenek versenyképes maradni és elégedett ügyfélbázist fenntartani. Ismerje meg az új funkciók bemutatásának módjait 10 könnyen testre szabható sablon segítségével, és kapjon tippeket a hatékony emailek írásához. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team