A részleg a szervezet egy meghatározott részlegét képviseli termék vagy szolgáltatás, tudásterület, fizikai hely vagy felelősség szerint rendezve.
Ossza szét a jegyeket és rendeljen támogatási ügynököket az osztályokhoz. Határozzon meg szűrőket és átviteli szabályokat, hogy jegyei mindig a megfelelő kezekbe kerüljenek. Adjon meg különböző aláírásokat, telefon- és csevegés-válaszolási szabályokat a különböző részlegekhez. Azonnal láthatja, hány új, nyitott és megoldott jegy van az osztályaiban.
Példa
Létrehozhat egy osztályt „Értékesítés” néven, és hozzárendelheti a megfelelő jegyeket.
Minden osztálynak megvan a saját támogatási folyamata, amelyhez megadhatja az ügynököket, konfigurálhatja a támogatási e-mail címeket, nyomon követheti a támogatási jegyeket, beállíthatja a munkafolyamat-szabályokat, meghatározhatja a szolgáltatási szintű megállapodásokat és a nyitvatartási időt.
A részlegek lehetővé teszik, hogy:
- Korlátozza a jegyek hozzáférését a jegyekkel azonos osztályba tartozó ügynökök számára
- Testreszabhatja az e-mail kommunikációs sablonokat osztályonként
- Konfigurálja a chat-, telefon- és üzenetküldési szolgáltatások elérhetőségét osztályonként
Egyszemélyes show-t vezet?
Ha egyszemélyes vállalkozást, vagy nagyon kicsi szervezetet üzemeltet, akkor nem kell a Részlegeket használni. Ebben az esetben a jegyeket maguk között osztják szét és kezelik, típustól függetlenül.
A részlegek előnyei:
- A munka, a tekintély és a felelősség megosztása
- Szakembercsoportok együttese
- Növeli a jegykezelés hatékonyságát és minőségét
- Csökkenti a jegyek megválaszolásának és megoldásának idejét
Felhasználási példák:
- Funkció – humán erőforrás, informatika, számvitel
- Termék vagy szolgáltatás – városi kerékpár, országúti kerékpár vagy Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Ügyfelek – viszonteladók, leányvállalatok, VIP
- Földrajzi – USA, Európa, Ázsia
Osztály jelentése
A LiveAgent jelentést kínál a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, rangsorokról, és egyebekről (lásd lent az összes lehetőséget) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. A részlegjelentés CSV-fájlba exportálható.
Osztály jelentésének megjelenítési lehetőségei (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átl. ideje
- Nyitott válasz átl. ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat megválaszolásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Hibák
- Hibák %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chatek
- Befejezett chatek
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
Az osztály szerinti jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Osztályok jelentéseinek használata az API-val
A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket az Osztályok jelentéseiből.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Fedezze fel az ügyfélszolgálati jelentések előnyeit a LiveAgent segítségével! Ismerje meg, hogyan alakíthatja át a nyers adatokat értékes statisztikákká és teljesítménymutatókká, hogy javítsa vállalkozása ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szoftvert, és emelje új szintre az ügyfélelégedettséget!