A több tudásbázis* lehetőséget nyújt korlátlan mennyiségű különálló ügyfélportál létrehozására, ahol mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal rendelkezhet. Ez nagyon hasznos azoknak a vállalatoknak, amelyek meg akarják különböztetni ügyfélszolgálati portáljaikat, és követik márkaépítési irányelveiket.
Hogyan lehet beállítani a több tudásbázist
Győződjön meg arról, hogy a kapcsoló zöld színű – ez azt jelzi, hogy aktív. A második lépés egy további tudásbázis létrehozása. Miután az adminisztrációs panelen az „Ügyfélportálra” lép, megjelenik egy új gomb – „Létrehozás”. A rákattintás elindítja a folyamatot. Kövesse lépésenkénti útmutatónkat a lehető legjobb áttekintés érdekében.
Minden tudásbázis azonos típusú elérhető tartalmat tartalmaz: cikkek, visszajelző táblák, widgetek.
*Minden további tudásbázis early bird áron 19 €.
Tudásbázis-források
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Ingyenes tudásbázis szoftver - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes tudásbázis szoftverét, amely tökéletes megoldást kínál az ügyfélszolgálat javítására. Tapasztalja meg a többcsatornás támogatás előnyeit élő csevegéssel, jegykezeléssel, és integrációkkal. Csatlakozzon most, és emelje szolgáltatását új szintre!
Fedezze fel a LiveAgent Tudásbázis építőjét, amely lehetővé teszi az ügyfélportál testreszabását sablonokkal, kategóriákkal, és kereső widgetekkel. Könnyítse meg ügyfelei számára az információk elérését, és optimalizálja ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen, és tapasztalja meg, hogyan növelheti hűségét és értékesítéseit az önkiszolgáló portálokkal!