A telefonos támogatás továbbra is az egyik legfontosabb módja annak, hogy az ügyfelek gyors és hatékony támogatást nyújtsanak. Minden ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell egy ilyennel, bár nem mindig kényelmes vagy megfizethető hardveres telefonok vásárlása. A szoftveres telefonok megoldják ezt a problémát, így az ügyfélszolgálat egyenlő feltételeket biztosít.
A LiveAgent softphone-ok (szoftveres telefonok) csatlakoztatásának és használatának lehetőségét kínálja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú hívásokat kezdeményezzenek az Internet Protocol (VoIP) segítségével számítástechnikai eszközökről. A softphone-ok a SIP protokollon (SIP trunking) keresztül kommunikálnak a hívásközpont szolgáltatójával.
A hívásokat továbbra is maga a LiveAgent kezeli, rögzíti és követi.
A Softphone egy opcionális harmadik féltől származó alkalmazás, amely egységesen működik a LiveAgent telefonos központjával. Ha már használ valamilyen softphone klienst, az nagy előny.
Softphone kliensek
amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy VoIP hívásokat indítsanak:
iOS és Android eszközök SIP funkcióval
Tudásbázis-források
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!