Mik azok a jegy mezők?
A jegy mezők a jegyek adatait tartalmazzák. A támogatási ügynökök jellemzően további információk gyűjtésére és tárolására használják az egyes ügyfeleket és lekérdezéseiket. Például, ha az ügyfél a megrendelésével kapcsolatos problémát észlel, elmentheti rendelési azonosítóját egy egyéni jegy mezőbe későbbi hivatkozás céljából.
Egy egyéni mező létrehozásának eredményeként minden támogatási ügynök megtekintheti az adott jegyhez kapcsolódó lényeges információkat, ami felgyorsíthatja a nyomon követési válaszokat és általában javíthatja a szolgáltatás minőségét.
Milyen információkat tárolhat a jegy mezőkben?
A LiveAgent help desk szoftverrel a lehetőségek végtelenek. Például korlátlan számú egyéni jegymezőt hozhat létre több adatbeviteli formázási lehetőséggel.
A jegy mezők típusai
- Szövegmező (szövegbevitel)
- Lista mező (legördülő menü a lehetőségek listájával)
- Jelölőnégyzet (egy kis négyzet, amelyet be kell jelölni)
- Jelölőnégyzet csoport (a felhasználók több jelölőnégyzetet is bejelölhetnek)
- Postacím (postacím formátum)
Az érvényesítő beállítások biztosíthatják, hogy az egyéni jegymezőkbe beírt adatok helyesek legyenek.
Érvényesítési lehetőségek
- Nincs validátor
- Egyéni reguláris kifejezés (ez\s+szöveg+)
- Egész szám (egész szám, amely lehet pozitív, negatív vagy nulla)
- Tizedes szám (nem egész szám, például 2,25 vagy 1,6)
- Alfanumerikus karakterlánc (betűk és számok)
- Alfanumerikus karakterlánc szóközökkel
- Webcím/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 vagy IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- E-mail cím (hello@liveagent.com)
- Bankkártya száma (1234-4567-7891-2345)
- Amerikai telefonszám (888-257-8754)
- Nemzetközi telefonszám (+421 2 33 456 826)
- Dátumformátumok (YYYY-MM-dd vagy YYYY/MM/dd vagy dd-MM-YYYY)
- Időformátum (ÓÓ: HM)
- Társadalombiztosítási szám (123-45-6789)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Példák a jegymezőkre
Nem tudja, milyen jegy mezők lehetnek hasznosak? Inspirációért nézze meg példáinkat.
- Rendelés azonosító
- Bankkártya száma
- Társadalombiztosítási szám
- Hitel pontszám
- Hibás promóciós kód
- A visszatérítés oka
- Weboldal
- Felhasználónév
- Nem és névmások
Jegymezők létrehozása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre.
- Kattintson a Rendszer elemre.
- Kattintson a Jegy mezőkre.
- Kattintson a Rendszer elemre.
- Állítson be kódnevet az egyéni jegymezőhöz. Például ez lehet „rendelési_azonosító” vagy „visszatérítés”. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzások használhatók. Nem használhat szóközöket.
- Nevezze el az egyéni jegy mezőjét. Ezúttal formázási korlátozások nélkül nevezheti el „Rendelésazonosítónak” vagy „Visszatérítési oknak”.
- Kattintson a Típus elemre, és válassza ki a legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. A következő formátumok közül választhat: szövegmezőbevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím.
Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni jegy mezőhöz. Ön és munkatársai a magyarázat elolvasása után további részleteket tudhatnak meg a jegymezőről.
- Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy a jegy mező mindig látható legyen-e a jegyinformációs panelen.
- Kattintson a Létrehozás gombra.
Hol vannak a jegymezők a jegynézetben?
Jegymezők a képernyő jobb alsó sarkában találhatók, amikor jegyet dolgoz fel. A Mezők ikon segít megtalálni őket.
Új jegymezők hozzáadása vagy létrehozása a jegyeken belül
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Jegyek gombra.
- Válasszon jegyet rákattintással.
- Kattintson a Mezők elemre a képernyő jobb alsó sarkában.
- Kattintson a Mező hozzáadása gombra.
- Kövesse a fenti utasítások 6-10 lépéseit.
- Töltse ki az imént létrehozott jegy mezőt.
- Kattintson a Mentés gombra.
Egyéni jegymezők törlése
Ha egyéni jegymezőt szeretne törölni a jegyből, kattintson a mellette található kuka ikonra. Alternatív megoldásként, ha teljesen törölni szeretné az egyéni jegy mezőt (és eltávolítani az összes jegyből):
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre.
- Kattintson a Rendszer elemre.
- Kattintson a Jegy mezőkre.
- Keresse meg a törölni kívánt jegymezőt, és kattintson a kuka ikonra.
- Kattintson az Igen gombra a megerősítő párbeszédpanelen.
Hogyan profitálhat az egyéni jegymezőkből?
Az egyéni jegymezők segíthetnek jobb szolgáltatás nyújtásában. Ha minden lényeges jegyinformáció kéznél van, gyors, hozzáértő és személyre szabott ügyfélszolgálatot tud nyújtani. Ezen túlmenően az egyéni információk minden ügyfélszolgálati ügynök számára elérhetők lesznek, megkönnyítve a jegyek zökkenőmentes átadását.
Tegyük fel például, hogy egy ügynökhöz egy nyitott jegy van hozzárendelve, amely egy hosszú kommunikációs szálat tartalmaz. Az egyéni jegymezőkkel könnyen megtalálhatják a lényeges információkat, ahelyett, hogy a teljes jegyszálat végiggörgetnék, hogy megtalálják azokat.
Tegyük fel, hogy az ügyfél tájékoztatást szeretne kapni a visszatérítés előrehaladásáról. Azzal szemben, hogy a korábbi üzeneteket végig kell lapoznia a rendelési azonosító megtalálásához, vagy ami még rosszabb – ha újra meg kell kérnie az ügyfelet, az ügynökök könnyen hozzáférhetnek az információkhoz az egyéni jegymezők segítségével.
Tudásbázis források
- Jegymező beállítása
- Jegyek/Vásárlói betekintések (CRM)
- Kapcsolati mezők
- Jegyrészlet [Elmagyarázva]
- Állítsa be a látogató specifikus értékeit a javascript segítségével
- A jegy mező automatikus kitöltésének módja
Készen áll korlátlan egyéni jegymezők létrehozására?
Hozzon létre egyedi jegymezőket (például rendelésazonosítót vagy GDPR-beleegyezést), hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálati élményt nyújthassa. Kezdje el az ingyenes 30 napos próbaverziót még ma. Hitelkártya nem szükséges.
Ready to organize and categorize your customer inquiries effectively?
LiveAgent's Ticket Fields feature is here to streamline your ticket management process.
Frequently Asked Questions
Mik azok a jegymezők?
A jegymezők a jegyekre vonatkozó adatokat tartalmazzák. A támogatási ügynökök általában arra használják őket, hogy további információkat gyűjtsenek és tároljanak bizonyos ügyfelekről és kérdéseikről. Például, ha egy ügyfél a rendelésével kapcsolatos problémával kapcsolatban keres, elmentheti rendelési azonosítóját egy egyéni jegymezőbe későbbi hivatkozás céljából.
Hogyan profitálhat az egyéni jegymezőkből?
Az egyéni jegymezők segíthetnek jobb szolgáltatás nyújtásában. Ha minden lényeges jegyinformáció kéznél van, gyors, hozzáértő és személyre szabott ügyfélszolgálatot tud nyújtani.
Milyen információkat tárolhat a jegymezőkben?
A LiveAgent help desk szoftverrel a lehetőségek végtelenek. Például korlátlan számú egyéni jegymezőt hozhat létre több adatbeviteli formázási lehetőséggel.
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!