Számtalan módon javíthat ügyfélszolgálatán
egyetlen eszközzel

Javítsa az ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Fejlesztenie kell az ügyfélszolgálatát?

Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.

Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Definition of good customer service

Mi az az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.

Tudja hogy éreznek vásárlói?

Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Mi a jó ügyfél-elégedettségi pontszám?

Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.

Fejlessze az ügyfélszolgálatot kérdőívek általi visszajelzés gyűjtésével

CSAT

A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.

NPS

A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.

CES

A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.

Biztosítson személyre szabott szolgáltatást

71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nyújtson összcsatornás támogatást

90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.

Adjon villámgyors válaszokat

64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.

Lightning fast responses

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Hogyan tudja a szoftver fejleszteni az ügyfélszolgálatot?

Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.

Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.

Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.

Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.

Streamline communication into single dashboard

Áramvonalasítsa mindegyik kérvényét egyetlen helyre

Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgenten. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.

Készítsen szabadon a WYSIWYG szerkesztőnkkel

Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Tartsa vásárlói adatait közel

A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

black Slido logo

Kínáljon valós idejű támogatást

A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizálja teljesítményét

Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Miért a LiveAgent a megfelelő eszköz az ügyfélszolgálat fejlesztésére?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy fejlett ügyfélszolgálati rendszer, amely egyszerre segíthet az ügyfélszolgálat és a megtérülési arány javításában. Szoftvereink versenyképes árúak és szinte ingyenesek, figyelembe véve az általunk kínált rengeteg funkcionalitást. Próbálja ki még ma a LiveAgentet, nincs szükség bankkártyára hozzá.

$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezFejlessze ügyfélszolgálatát
Az alábbiakban áttekintjük azokat az ügyfélszolgálati mutatókat, amelyek nyomon követhetők a szervezeténél. Vessen egy pillantást az áttekintésre, és tudjon meg többet.

A 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutató

Fedezze fel a 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutatót, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálat hatékonyságát és minőségét. Ismerje meg, hogyan mérheti az ügyfélélményt és az operatív teljesítményt a LiveAgent platform segítségével. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre ügyfélszolgálatát!

Az ügyfelek visszajelzésének összegyűjtése a konverziókutatás egyik kritikus eleme. Olvassa el, hogyan tehet fel kérdéseket ügyfeleinek a visszajelzéshez.

Hogyan kérdezze ügyfeleit, hogy visszajelzést kapjon

Az ügyfelek visszajelzésének összegyűjtése a konverziókutatás egyik kritikus eleme. Olvassa el, hogyan tehet fel kérdéseket ügyfeleinek a visszajelzéshez.

A call center mutatók minden vállalkozás számára fontosak. Tudjon meg többet a 12 legfontosabb call center teljesítménymutatóról, hogy pontosabb célokat tűzhessen ki a projektjeihez.

A call center iparág legfontosabb mérőszámai

A call center mutatók minden vállalkozás számára fontosak. Tudjon meg többet a 12 legfontosabb call center teljesítménymutatóról, hogy pontosabb célokat tűzhessen ki a projektjeihez.

Az ügyfél támogatás szolgáltatások összessége, amit a vállalat biztosít egy vásárlónak. Ez a vásárlói kapcsolat menedzsment része is.

Ügyfél támogatás

Az ügyfél támogatás szolgáltatások összessége, amit a vállalat biztosít egy vásárlónak. Ez a vásárlói kapcsolat menedzsment része is.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x