Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.
Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.
Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.
Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.
Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.
A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.
A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.
A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.
71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.
90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.
64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.
Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.
Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.
Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.
Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgenten. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.
Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.
A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
Peter Komornik, CEO
A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.
Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.
Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.
A LiveAgent egy fejlett ügyfélszolgálati rendszer, amely egyszerre segíthet az ügyfélszolgálat és a megtérülési arány javításában. Szoftvereink versenyképes árúak és szinte ingyenesek, figyelembe véve az általunk kínált rengeteg funkcionalitást. Próbálja ki még ma a LiveAgentet, nincs szükség bankkártyára hozzá.
Legnépszerűbb
A 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutató
Fedezze fel a 20 legfontosabb mérendő ügyfélmutatót, amelyek segítenek javítani az ügyfélszolgálat hatékonyságát és minőségét. Ismerje meg, hogyan mérheti az ügyfélélményt és az operatív teljesítményt a LiveAgent platform segítségével. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre ügyfélszolgálatát!
Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista
Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.
Hogyan kérdezze ügyfeleit, hogy visszajelzést kapjon
Az ügyfelek visszajelzésének összegyűjtése a konverziókutatás egyik kritikus eleme. Olvassa el, hogyan tehet fel kérdéseket ügyfeleinek a visszajelzéshez.
A call center iparág legfontosabb mérőszámai
A call center mutatók minden vállalkozás számára fontosak. Tudjon meg többet a 12 legfontosabb call center teljesítménymutatóról, hogy pontosabb célokat tűzhessen ki a projektjeihez.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team