Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenytárs
|
---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználóinak átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent az összesített értékelésen 5-ből 4.7-et kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.5
Az összesített értékelésen 5-ből 4.0-t kapott a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Egyszerű használat
Könnyű felhasználhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra.
|
4.5
4,5-re értékelt az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználói által az egyszerű használatra
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
4,7-re értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.6
4,6-ra értékelt az 5-ből az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,7 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.4
Ár-érték arány értékelése az 5-ből 4,4 a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$15/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$19/hó/ügynök
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
Riasztások / eszkalációk
A jegyek és az SLA-k figyelmeztetései és eszkalációi prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegyirányítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Automatizált jegyirányítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központosított irányítópult hívások kezdeményezésére, fogadására és kezelésére.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Call center menedzsmentet kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére használt rendszer.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
Kínálja a sorkezelést.
|
E-mail kezelés
A jegykezelő szoftver több e-mail címmel történő összekapcsolásának lehetősége az e-mailek közvetlenül a szoftverből történő fogadása, megválaszolása és írása érdekében.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Megtekintheti, hogy meddig böngészik az Ön webhelyét, vagy hogy melyik webhelyen járnak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis-kezelés
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Tudásbázis-kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs csatornával csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, telefonos központ vagy közösségi média) az összes üzenet ésszerűsítése érdekében, és lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a jegykezelő szoftverből válaszoljanak rájuk.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés / elemzés
Egy elemzési irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentéseket / elemzéseket kínál.
|
Nem kínál jelentést / elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az SLA-naplók, az SLA-megfelelés és egyebek kezelését és nyomon követését.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Közösségi média integrációkat kínál.
|
Jegykezelés
A jegyek kezelése jegyátadással, jegyek összevonásával, felosztásával, spamként megjelöléssel, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelése
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyféltámogatási folyamatok felgyorsítása érdekében.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
Munkafolyamat-menedzsmentet kínál.
|
A Freshcaller egy nagyszerű call center szoftver. Viszont az ügyfélszolgálat már nem csak a hívásról szól. Adjon lehetőséget ügyfeleinek a kommunikáció terén. Használja az e-mail, a leggyorsabb élő chat, a közösségi média és a tudásbázis előnyeit, hogy a legkényelmes módokat kínálja ügyfelei számára a kapcsolatfelvételhez.
Az élő chat alkalmazás a webhelyén nagyszerű módja annak, hogy növelje az oldala látogatóinak interakcióit. Egyenesen a webhelyéről vehetik fel Önnel a kapcsolatot. Így növeli annak esélyét, hogy fizető ügyfelekké váljanak.
A LiveAgent a leggyorsabb élő chat modult kínálja a piacon, a csevegés megjelenítésének sebessége 2,5 másodperc. Ennél gyorsabbat nem kaphat.
Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonköpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.
A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három fizetett tervünk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Ha a LiveAgent szolgáltatásra vált, akkor nem kell lemondania a telefonközpontról. Valójában a LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen beállítson mindent külső segítség nélkül. Csatlakozhat böngészőn, telefonon vagy bármely más tetszőleges eszközön keresztül.
Nincs szükség harmadik fél szolgáltatására sem, a LiveAgent gondoskodik mindenről az Ön számára. Gond nélkül összpontosíthat a lényeges dolgokra.
Váltson egy olyan szoftverre, amely mindenre képes és több lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálati csapata számára. A LiveAgent három díjcsomagot kínál, amelyek tele vannak funkciókkal. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az igényeinek leginkább megfelelőt.
Verhetetlen áron kap egy teljes csomagnyi funkciót, amelyek segítenek a vállalatának. És ha ez nem elég, akkor bármikor külön funkciókat vásárolhat anélkül, hogy túlfizetne egy drágább megoldásért.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.