Váltson könnyedén a Freshcallerről a LiveAgentre. Csapatunk készen áll, hogy segítsen Önnek bármiben, amire szüksége van, és mi ingyenesen áthozzuk az adatait!
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenyző
|
---|---|---|
Összesített értékelés
Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott.
|
4.5
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,5-ös általános értékelést kapott.
|
Egyszerű használat
Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.6
5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
|
4.5
5-ből 4,5-öt kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
4.6
5-ből 4,6-os értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
|
4.4
A termék ár-értékét 5-ből 4,4-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
|
Ár
A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta.
|
$15/hó/ügynök
Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
|
$19/hó/ügynök
Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
|
Riasztások / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált továbbítást kínál.
|
Automatizált továbbítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
|
Call center kezelést kínál.
|
Call center kezelést kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer.
|
Sorkezelést kínál.
|
Sorkezelést kínál.
|
E-mail kezelés
Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e-maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek.
|
Tudásbázis kezelést kínál.
|
Tudásbázis kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentést/elemzést kínál.
|
Nem kínál jelentést/elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
|
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook.
|
A közösségi média integrációját kínálja.
|
A közösségi média integrációját kínálja.
|
Jegykezelés
Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelés
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására.
|
Munkafolyamat kezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelést kínál.
|
Ügyfélszolgálatunk tagjai készen állnak arra, hogy bármiben segítsenek, amire szüksége van, ezért forduljon hozzánk bátran! Amíg áthozzuk az adatait, szünetet tarthat és nyugodtan várhatja meg, amíg használni kezdheti új LiveAgent fiókját, hogy a legjobb támogatást nyújthassa ügyfeleinek.
Jelenleg egy migrációs plugint kínálunk a Freshcallerhez, amely segít az adatok importálásában. Kattintson ide további információkért.
Könnyedén áthozhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.
Hozzá át az összes osztály és jegy címkéjét.
Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.
Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.
24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.
Hasznos eszközök, több mint 175 szolgáltatás és több mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.
Szerezze be a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három prémium megoldásunk egyikét.
Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.
A Liveagent a legjobbra értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálati szoftver SMB-hez 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú ügyféltámogatásban.
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
Váltson CallPage-ről LiveAgent-re most! Biztonságos adatátvitel, ingyenes próbaidőszak, és teljeskörű támogatás. Lépjen velünk kapcsolatba!
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
Válts az AirCallról a LiveAgentre zökkenőmentesen és ingyenesen a technikai csapatunkkal! Élvezd a LiveAgent által kínált fejlett ügyfélszolgálati eszközöket, mint a jegykezelés, élő chat, integrációk és korlátlan szolgáltatások. Kezdj el egy 30 napos ingyenes próbaidőszakot vállalati e-maillel, és fedezd fel az ügyfélszolgálat legjobb alternatíváját!
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
Fontolgatja a LeadDeskről való áttérést a LiveAgentre? Használja ki ingyenes adatátköltöztetési szolgáltatásunkat! Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen vállalati e-mail címével, és élvezze az alacsonyabb árakat és a széleskörű integrációkat, mint például Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Lépjen velünk kapcsolatba további információért!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team