A LiveAgent a Freshdesk kiváló alternatívája, több mint 179 funkcióval, beleértve e-mail jegyrendszert, élő chatet, call centert és közösségi média integrációt. Kínál 14 napos ingyenes próbaverziót a világszínvonalú ügyfélszolgálatért.
Tekintse meg a LiveAgentet az ügyfélszolgálati csapat fő megoldásának, ha alternatív ügyfélszolgálati platformokat keres. A LiveAgent minden eszközt kínál az ügyfelek problémáinak megoldásához és az ügyfelekkel való jobb kapcsolatok kialakításához.
Több mint 125 robusztus funkciót, nagyszerű eszközöket, és számtalan integrációt kínálunk, amelyek segítségével gyorsan és egyszerűen megoldhatja az ügyfélszolgálati jegyeket. Használja ki az e-mail jegykezelés, élő chat, call center, közösségi média funkciókat vagy tudástárat, hogy simább élményt teremtsen szoftverünkkel, és a legtöbbet használja egyetlen platformon.
Eddig érdekli? Folytassa az olvasást, hogy megtudja a LiveAgent összes előnyét, vagy kezdje el a 14 napos ingyenes próbaidőszakot. Nincs szükség hitelkártya-adatokra, és nincsenek kötöttségek.
A LiveAgent egy teljes körű megoldás, amely készen áll az ügyféltámogatási folyamat leküzdésére, különféle termelékenységi eszközökkel. Funkcióink széles skálája segít gyorsabban megoldani az ügyfelek jegyeit, miközben kiküszöböli az ismétlődő feladatokat, és növeli ügynöke termelékenységét.
A jegykezelő rendszer az összes ügyfélbeszélgetést, például az e-maileket ügyfélszolgálati jegyekké alakítja, amelyeket az ügyfélszolgálati munkatársak meg tudnak oldani. Ha élő csevegési widgetet helyez el a webhelyén, az ügyfelekkel folytatott zökkenőmentes beszélgetésekkel kifizetődő lehet.
Mutasson meg a világnak egy nagyszerű ügyfélszolgálati élményt a közösségi médián, például a Facebook, Twitter, vagy Instagramon. Javítsa az ügyfélkapcsolatok kezelését a LiveAgent call center segítségével, vagy hozzon létre ügyfélportálokat, amelyeket tudásbázisnak is neveznek.
Funkciók | Liveagent | Versenytárs |
---|---|---|
Összesített értékelés | 4.7 / 5 | 4.5 / 5 |
Egyszerű használat | 4.6 / 5 | 4.5 / 5 |
Ügyfélszolgálat | 4.7 / 5 | 4.6 / 5 |
Ár-érték arány | 4.7 / 5 | 4.4 / 5 |
Ár | $15/hó/ügynök | $19/hó/ügynök |
Figyelmeztetések / eszkalációk | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. |
Automatizált továbbítás | Automatikus továbbítást kínál. | Automatikus továbbítást kínál. |
Call center kezelése | Call center kezelést kínál. | Call center kezelést kínál. |
Sorkezelés A hívási sorok kezelésére szolgáló rendszer. | Sorkezelést kínál. | Sorkezelést kínál. |
E-mail kezelés | E-mail kezelést kínál. | E-mail kezelést kínál. |
Teljesítmény adatok | Teljesítménymutatókat kínál. | Teljesítménymutatókat kínál. |
Tudástár menedzsment | Tudástár kezelést kínál. | Tudástár kezelést kínál. |
Többcsatornás kommunikáció | Többcsatornás kommunikációt kínál. | Többcsatornás kommunikációt kínál. |
Valós idejű chat | Valós idejű csevegést kínál. | Valós idejű csevegést kínál. |
Jelentéskészítés/Elemzés | Jelentést/elemzést kínál. | Nem kínál jelentéskészítést/elemzést. |
Önkiszolgáló portál | Önkiszolgáló portált kínál. | Önkiszolgáló portált kínál. |
Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelése | Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál. | Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál. |
Közösségi média integráció | Közösségi média integrációt kínál. | Közösségi média integrációt kínál. |
Jegykezelés | Jegykezelést kínál. | Jegykezelést kínál. |
Munkafolyamat-kezelés | Munkafolyamat-kezelést kínál. | Munkafolyamat-kezelést kínál. |
Az ügyfelektől érkező kéréseket nem csak e-mailben kell kezelnie. A LiveAgent a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegési widget segítségével megőrizheti ügynöki teljesítményét, és elősegítheti az ügyfélutakat a webhelyen.
Készüljön fel a gyorsabb válaszokra, és gyorsan oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő csevegési modulok nemcsak hatékony ügyfélszolgálati eszközt jelentenek, hanem fizetős, elégedett ügyfelekké is alakíthatják a felhasználói közösséget.
A LiveAgent egyéb funkcióival, például a sablon válaszokkal, valós idejű gépelési nézettel, és a válaszok archívumával kombinálva elvégezheti a munkát a LiveAgent számos termelékenységi alkalmazásával és eszközével.
Funkcióink lehetővé teszik számos help desk tevékenység és feladatautomatizálás elvégzését, amelyek egyébként sokkal meghosszabbítanák a válaszadási időt. Szüntesse meg az ismétlődő feladatokat, és válaszoljon a gyakori kérdésekre a tárolt üzenetekkel.
Ha van szabad ideje, nyugodtan segítsen kollégáinak nehéz feladatokban a megosztott többcsatornás postafiókjában. Javítsa munkafolyamatát hatékony munkafolyamat-automatizálási szabályokkal, címkékkel, és belső megjegyzésekkel az ügyfélszolgálati jegyekben. Ügyeljen arra, hogy gyűjtse az ügyfelek visszajelzéseit, hogy továbbra is jó munkát végezzen.
Bővítse ügyfélkapcsolatait a közösségi média csatornáin, és csatlakoztasson más szoftvereket és harmadik féltől származó eszközöket a LiveAgent zökkenőmentes integrációjához. Fedezze fel a LiveAgent funkcióit és eszközkészletét, és derítse ki, miért népszerű választás a cégek számára szerte a világon.
Csak ügyfélszolgálati jegyeket szeretne, vagy több csatornát szeretne az ügyfelekkel való kommunikációhoz?
A LiveAgent lehet ügyfélszolgálati szoftver vagy együttműködési szoftver, amely megfelel az ügyfélszolgálati csapat stílusának és céljának.
Gmail postaládájából dolgozik? Csatlakoztassa a meglévő e-mail címeket a LiveAgent csapat beérkezett üzeneteihez, és gondoskodjon az ügyfélszolgálati e-mailekről.
A LiveAgent megosztott postafiókja a végső e-mail kliensként szolgálhat. Használjon e-mail sablonokat, állítson be hozzárendelési szabályokat, és hagyjon feljegyzéseket az ügynököknek, hogy ügyfelek millióit szolgálja ki hatékonyan.
Hozzáférhet az élő csevegéshez, hogy leegyszerűsítse az ügynökök kommunikációs folyamatát. Az élő csevegés ideális választás azoknak az ügyfeleknek is, akik gyors választ szeretnének kapni kérdéseikre.
Helyezzen el egy gombot a webhelyén, és növelje az ügyfelek elégedettségét a chattel. Valós idejű értesítéseket kaphat, és nyomon követheti, hogy hányan böngészik az interneten.
Kiváló ügyfélszolgálati élményt nyújthat saját call centerével. A telefonhívások a jegykezelő rendszer részét képezik, így nyomon követheti az ügyfelek kérdéseit.
A LiveAgent rögzíti az összes ügyfélbeszélgetést, beleértve a telefonhívásokat is. Hozzon létre egyéni IVR-fákat, és irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyfélszolgálati ügynökökhöz.
Az egyik új népszerű ügyfélkommunikációs csatorna a közösségi média. A Facebook, a Twitter és az Instagram azért van, hogy javítsa helpdeskjét.
A vállalkozások a közösségi média csatornáit használják fel jobb ügyfélélmény megjelenítésére, vásárlói hűség megszerzésére és egyéb ügyfélszolgálati tevékenységekre.
A help desk platformok önkiszolgáló portálokat használnak, amelyek tele vannak hasznos cikkekkel. A tudásbázis cikkek növelik az önkiszolgáló képességeket azok számára, akik választ akarnak találni.
A LiveAgent jól működik tudásbázis szoftverként. Adjon hozzá értékes tudásforrásokkal és válaszarchívumokkal teli tudásbáziscikkeket ügyfelei számára, hogy kihasználhassa az önkiszolgáló lehetőségek teljes előnyeit.
A LiveAgent felhasználói felülete tele van olyan funkciókkal, amelyek egyszerű folyamatokat és hatalmas feladatterheléseket kezelnek. A termelékenységet növelő alkalmazások egy szabványos helpdesk részét képezik.
Az ügyfélszolgálati jegykezelés könnyebbé válik a harmadik féltől származó eszközökkel való integrációval. A LiveAgent ezután többcsatornás együttműködési eszközzé válik különféle célokra.
A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati eszköz. Annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatási eszközt biztosítsuk, egy mobilalkalmazást is kínálunk, amellyel 24 órás személyes ügyfélszolgálatot tud nyújtani.
Ha az ügyfél-sikercsapat nem fér hozzá az asztali számítógéphez, akkor az Android és iOS felhasználók számára elérhető mobilalkalmazás előnyeit is igénybe veheti.
Ennek eredményeként vállalkozása gyorsan képes kezelni az összes ügyfélkérést, ami jobb elégedettségi értékelést eredményez az ügyfelekkel kapcsolatban.
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, közösségi médiában vagy hívjon minket.
A hét minden napján, 24 órában készen állunk, hogy segítsünk az ügyfélszolgálattal és a LiveAgenttel kapcsolatos kérdésekben. Próbálja ki a LiveAgentet még ma ingyenesen hitelkártya-információk és kötöttségek nélkül.
Ha további információra van szüksége, tekintse meg bemutató videónkat az eszközhasználat és a hatékony munkafolyamat példáival, hogy megtudja, mi mindent kínál a LiveAgent.
Készen állok a LiveAgent kipróbálására
Freshcaller alternatívát keres?
Keressen Freshcaller alternatívát? Próbálja ki a LiveAgent-et, a 2020-as #1 SMB-ügyfélszolgálati szoftvert! Ingyenes próba, nincs bankkártya.
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team