Szeretne a FrontApp-ról áttérni egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Költöztesse adatait új, egységesített postaládájába, amely nagyszerű kulcseszközöket és -funkciókat, élő csevegést, közösségi médiát, tudásbázist és sok minden mást biztosít. Válassza a LiveAgentet.
Csatlakoztassa e-mail fiókját, és térjen át a LiveAgentre még ma, hogy megtudja, hogyan javíthatja munkafolyamatait, és hogyan biztosíthat ügyfélszolgálatot más megoldásokkal.
Költöztesse képviselői profiljait és komplett kapcsolatlistáját új és egyetlen fiókjába
Költöztesse át Gmailből, élő csevegésből, call centerből vagy máshonnan számazó jegyeit új, egész csapata számára elérhető postaládájába
Költöztesse át összes címkéjét a Frontból
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Front
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban élő csevegést kínál $19/agent/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A Front nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban önkiszolgáló portált kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Front a Facebook integrációját csomagban kínálja, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül.
|
A Front csomagban Twitter-integrációt kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Front nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Front nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Front nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Front nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front csomagban kínál API-funkciókat 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Front nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Front nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan csevegő gombot.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front korlátlan jegyeket / leveleket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Front nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Front korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Frontból történő áttérés a LiveAgenttel ingyenes. Ennek terhét mi vállaljuk, és örömmel segítünk adatai új, megosztott postaládájába történő költöztetésben. Az e-mail előzmények, a messenger- és más beszélgetések mellé egy vadonatúj eszközkészletet is kap, amely a segít, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson.
Szeretné, ha mi gondoskodnánk a költöztetésről? Csapatunk áttelepíti az adatait, és segít beilleszteni őket új ügyfélszolgálati szoftverébe és felhasználói felületébe. Ha először ki szeretné próbálni, csak nyomja meg az alábbi gombot, és tapasztalja meg a teljes LiveAgent-élményt.
Mindent megteszünk, hogy bármikor segítsük Önt, amikor szüksége van rá, és eszközöket adunk, hogy Ön is segíthesse ügyfeleit
Használja ki az összes eszközt, funkciót és integrációt egyetlen irányítópulton, amely fizetett csomagunk része
Változtassa weboldala látogatóit fizető ügyfelekké, és támogassa őket a költségtakarékos szoftverben található eszközökkel
A LiveAgent segítségével képviselői több munkát végezhetnek el, és időt takaríthatnak meg
A Front lenyűgöző eszközkészlettel rendelkezik. De mi is. A LiveAgent minden szükséges eszközzel rendelkezik, hogy nagyszerű élményt nyújtson ügyfeleinek. Hozza létre postládáját, csatlakoztassa Gmail-fiókját, és kezdje el használni a nagyszerű jegykezelő rendszert, amely minden szervezésről gondoskodik Ön helyett. Kiválaszthatja e-mail-szolgáltatóját és más kommunikációs csatornákat is.
Milyen kommunikációs csatornákat? E-mailről, call centerről, tudásbázisról és közösségi médiáról beszélünk. Használja a Facebook Messengert, a Twittert vagy akár közvetlen üzeneteket és minden mást az Instagramról. A Vibert is biztosítjuk. Emellett a LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élőchat-eszközzel, amelyben az üzenet 2,5 másodperc alatt jelenik meg. Velünk bármilyen üzenettípusra válaszolhat, és bármely csatornán keresztül nagyszerű támogatást nyújthat.
A LiveAgent nemcsak abban segít, hogy Ön a lehető legtöbbet nyújtsa ügyfeleinek, de mindent megteszünk azért is, hogy mi is a lehető legtöbbet nyújtsuk Önnek. A nagyszerű ügyfélszolgálati szoftverhez nagyszerű ügyfélszolgálat is tartozik.
Ezért kínálunk heti 7 napos és napi 24 órás ügyfélszolgálatot ügyfeleink számára. Lépjen velünk kapcsolatba bármikor, ha valamilyen problémája merül fel egy beállítással kapcsolatban, vagy ha egyszerűen információt szeretne kapni.
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Költöztesse adatait ingyenesen a Customerly-ről a LiveAgent-re szakértő segítséggel! Fedezze fel most új lehetőségeit!
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
Váltson CallPage-ről LiveAgent-re most! Biztonságos adatátvitel, ingyenes próbaidőszak, és teljeskörű támogatás. Lépjen velünk kapcsolatba!
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
Fontolgatja a LeadDeskről való áttérést a LiveAgentre? Használja ki ingyenes adatátköltöztetési szolgáltatásunkat! Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen vállalati e-mail címével, és élvezze az alacsonyabb árakat és a széleskörű integrációkat, mint például Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Lépjen velünk kapcsolatba további információért!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team