Nem kétséges, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian hozzászoktunk az ingyenes tárhely szolgáltatáshoz, a küldés visszavonása gombhoz és olyan további hasznos funkciókhoz, mint például az elhalasztást, a címkézés vagy a levelek mappáka rendezése. Nem kétséges, hogy a Gmail tökéletes email megoldást kínál a magánszemélyek számára. Mindent rendezetten tart.
Ami azonban a Gmail üzleti célokra való használatát illeti – főleg, ha ügyfélszolgálatról van szó, akkor bizony korlátokba ütközhetünk. Sajnos a Gmail nem támogatja az univerzális többcsatornás integrációjú beérkező leveleket, és azt sem, hogy egyszerre többen hozzáférjenek a műszerfal áttekintéséhez. Ezek közül mindkettő alapvető funkcióját képezi az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát kerese támogatási csapatához, akkor a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.
Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent több mint 179 ügyfélszolgálati funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. Használja ki a hatékony elemzési és jelentési szolgáltatásainkat, gamifikációs szolgáltatásainkat vagy beépített tudásbázisunkat.
Hagyja, hogy a LiveAgent elvégezze Ön helyett a legnehezebb feladatokat, így még több ideje jut arra, hogy az ügyfeleivel foglalkozzon!
Ismertesse meg a cégével az univerzális postafiókot és élvezze az alábbi előnyöket:
A LiveAgent növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziós arányokat.
Csökkentse az alkalmazottai munkaidejét és kezelje még több ügyfél kérését az univerzális postafiók segítségével.
Az ügyfélszolgálat egyszerre több csatornáról érkező ügyfelek kérését kezelheti egy helyen.
A legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások mellett migrációs szolgáltatásokat is kínálunk.
Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek csapatának minden tagja számára átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie. Fontos, hogy támogassa a többcsatornás integrációkat, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat nyújtson, mint például az automatizálást. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.
A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenleg elérhető e-mail rendszerektől sokkal intelligensebb. Lehetővé teszi, hogy több csatornáról küldjön és fogadjon üzeneteket, legyen szó e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról is. Nem kell többé megosztania a fiókját, vagy megosztania a képernyőjét. Minden új jegy automatikusan a LiveAgent irányítópultjára kerül, amiket minden ügynök megtekinthet és megválaszolhat.
Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, vagy épp belső megjegyzések hozzáadását, és megannyi extra funkció mellett a jegyeket különböző osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz is automatizálhatja. Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát.
Ha Gmail alternatívát keres a vállalata számára, fontolja meg a LiveAgent használatát. A LiveAgent a hibrid jegykezelő rendszerének köszönhetően növeli az ügynökök aktivitását. Minden jegy egyformán néz ki, függetlenül a kommunikációs csatornától. Sőt, az ügyfelei útját a különböző csatornákon keresztül követheti, úgy, hogy közben ugyanaz a hirid jegy marad. Így ügyfeleivel kapcsolatos összes információ a kisujjában lesz!
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatszolgáltatást, a jegykezelést és az automatizálást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Az automatizálás elengedhetetlen részét képezi az ügyfélszolgálatnak, mivel sok időt takaríthat meg általa. A LiveAgent lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, a munkafolyamatok vagy pedig az egyedi automatizálási szabályok létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.
A kis- és középvállalatok számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Épp ezért tekinthető nagyszerű Gmail alternatívának. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, BMW, Huawei és az Oxford Egyetem és nyújtson első osztályú ügyfélszolgálatot. A LiveAgent használatával pofon egyszerű lesz! Kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma! Bankkártya adatok megadása nélkül!
A felhasználók 72 % szerint a rossz ügyfélszolgálat jellemzője az, ha több emernek kell elmagyaráznia a problémáját. Dimensional Research
Az ügyfelek egyharmada szerint egyetlen rossz ügyfélszolgálati élmény után megfontolná a cégváltást. American Express
Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 72 %-a elvárja az ügynöktől azt, hogy „tudja, ki ő, mit vásárolt, és legyen tisztában a korábbi tevékenységeivel”. Microsoft
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team