Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk az adatait a Gorgias-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Váltás a Giorgasról a LiveAgentre

Gondolkodik a jelenlegi ügyfélszolgálati szoftverjének a LiveAgentre cserélésén? Van egy ajánlatunk az ön számára a Giorgas LiveAgentre váltására vonatkozóan. Vigye át a jelenlegi ügyfélszolgálata adatait, kapcsolatait és még több mindent egy új ügyfélszolgálati szoftverre és csatlakozzon a LiveAgenthez!

Támogató csapatunk örömmel lesz az ön segítségére a jelenlegi ügyfélszolgálati szoftverről való adatátvitelben.

Gorgias vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Gorgias
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias 60 dollár/hó áron kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Gorgias az Élő csevegést csomagban 60 USD/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias a Call Center-t havonta 300 dollárért kínálja csomagban.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók áron, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Gorgias a Facebook integrációját csomagban kínálja, havi 60 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók áron, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Gorgias nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Gorgias nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Create self service portal in LiveAgent

Ingyenes Gorgias váltás

Ha szeretné áthozni a támogatói csapatát, a beérkezett e-mail üzeneteit, az infó előzményeit, ügynök profiljait, tudásbázis adatait, adatszűrőket és minden mást a LiveAgentre, lépjen velünk kapcsolatba bármikor!

A támogatói csapatunk örömmel segít önnek az adatátvitelben, ingyenesen. Önnek csak hátra kell dőlnie, amíg mi importáljuk az adatokat az ön új ügyfélszolgálati szoftverjére. Ha ki szeretné próbálni a szoftvert ingyen, itt találja az ingyenes demót. Csak kattintson a lenti gombra!

Kérem az ingyenes demót

Milyen adatokat lehet átköltöztetni a Giorgasról?

Embereket

Átviheti az adminját, az ügynöki profiljait és a vevői profilját.

Jegyeket

Átviheti a jegyeit a jegyelőzményekkel együtt.

Címkéket

Átviheti a címkéket és a részlegeket.

Nyújtsa a lehető legjobb ügyfélszolgálatot!

A Giorgias nagyon jó munkát végez, de nem minden ügyfélszolgálati megoldás a legjobb mindenki számára. Próbálja ki a LiveAgent támogatói csapatát és nézze meg, hogy ez, a mi szoftverünk által nyújtott szolgáltatás megfelelőbb-e önnek, és jobb-e a vevői számára.

LiveAgent megbízható eszköztárat kínál, sok támogatási lehetőséget, hasznos funkciókat és sok integrációs lehetőséget a csapata tagjainak. Használja ki a Facebook, Instagram, Shopify, videóhívások, jegyelőzmények, élő csevegés funkció és az tudásbázis adta integrációs lehetőségeket! Csatlakozzon a vevők körében sikeres közösségünkhöz és váltson még ma!

get inspired

Miért hasznos a LiveAgentre való adatátvitel?

Satisfaction prediction scores

Kiváló ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában áll az új, és meglévő ügyfelek rendelkezésére, így biztosan el tud érni minket, amikor szüksége van rá.

Web helpdesk icon

Teljes funkciós ügyfélszolgálati szoftver

Online eszközök, funkciók és integrációk, hogy a támogatói csapata hatékony legyen.

Reports

Befektetés megtérülése

A vevők hívásait alakítsa nyereséggé! A jobb támogatás jobb eladást eredményez.

Sandbox

Rengeteg támogatott nyelv

Az online támogatói központ az ön nyelvén és a vevői nyelvén szolgáltat önnek.

increase availability

Készen áll ügyfélszolgálatának átköltöztetésére?

Próbálja ki ingyenesen, vagy vigye át adatait a mi segítségünkkel, ingyenesen, még ma! Csatlakozzon a LiveAgent boldog vevőinek közösségéhez!

Kattintson a lenti gombra, ha ingyenesen kipróbálná a szolgáltatást, vagy lépjen kapcsolatba velünk, hogy megbeszélhessük az adatátvitelt!

Kérem az ingyenes demót

Amit a jelenlegi ügyfeleink mondanak rólunk

Migrálás egy másik ügyfélszolgálati szoftverről?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezGorgias leváltása
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

Fale Mais

Fedezze fel a Fale Mais-t, a brazil VoIP-szolgáltatót, amely akár 80%-kal olcsóbb telefonálást kínál rejtett díjak nélkül. Integrálja könnyedén a LiveAgenttel, és élvezze a költséghatékony, megbízható kommunikációs megoldásokat minden vállalatméret számára. Próbálja ki ingyenesen!

A GDMS VoIP-számának a LiveAgent platformmal való integrálásával könnyedén javíthatja működését. Fedezzen fel értékes betekintést a folyamat gördülékenyebbé tételére vonatkozó éleslátó oldalunkon.

GDMS

Integrálja a GDMS VoIP-számát a LiveAgent platformmal költségmentesen, és javítsa működését gyorsan és hatékonyan!

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Csatlakozzon a LiveAgent-hez, a 2020 legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftveréhez, és növelje nagyvállalata sikerét! Kiemelkedő ügyfélélményt nyújtson több csatornán, és optimalizálja erőforrásait a valós idejű gépelési nézet és proaktív chat meghívások segítségével. Próbálja ki ingyen, bankkártya nélkül!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x