Teljesen testreszabható FAQ szoftver

Hozzon létre korlátlan számú GYIK-ot a jegyterhelés csökkentése érdekében.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Knowledge base software by LiveAgent

Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét

Az önkiszolgálás használata gyorsan növekszik a fogyasztók körében, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A kutatások azt mutatják, hogy 3 fogyasztó közül 2 inkább maga keresi a válaszokat, mintsem egy ügyfélszolgálati munkatárssal beszélgetne, így a GYIK lesz a leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőség.

A LiveAgent ügyfélszolgálatával és a GYIK szoftverrel lehetőséget adhat ügyfeleinek arra, hogy gyorsan, hatékonyan és kényelmesen megtalálják a saját maguk által keresett válaszokat.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
questions illustration

Mi az a GYIK szoftver?

Mikor több ügyfél keresi meg ügyfélszolgálati csapatát újra és újra ugyanazzal a kérdéssel, az elveszi az időt a többi ügytől és csökkenti produktivitásukat. A GYIK (gyakran ismételt kérdések) szoftver lehetőséget nyújt vállalatának arra, hogy megválaszolja az ügyfelektől termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatban rendszeresen felmerülő kérdéseket, és csökkenti az ügyfélszolgálati munkacsoportok munkaterhelését. Általában egy összetettebb ügyféltámogatási platform részeként jön létre.

A GYIK miért egy hatékony eszköz ügyfélszolgálati stratégiájához

A GYIK szoftver több, mint egy módját kínálja a rendszerezésnek, a tárolásnak, a szervezete tudásának megmutatására az ügyfelek számára. Ez mind az ügyfelek, mind az ügynökök számára előnyös. Itt van, miért:

Kapjon kevesebb ismétlődő kérdést

A GYIK egy hatékony kiegészítője az önkiszolgáló lehetőségnek, mely segít csökkenteni az ismétlődő kérdések számát az ügyfelektől, ezzel biztosítva a több időt támogatási csoportjának, és hogy az igazán fontos esetekre koncentrálhassanak.

Növelje az ügyfél-elégedettséget

Több, mint 70%-a a fogyasztóknak előnyben részesíti, ha saját maga kereshet választ kérdéseire a cég weboldalán ahelyett, hogy kapcsolatba kellene lépnie az ügyfélszolgálattal. A GYIK részleg lehetőséget biztosít nekik a válaszok gyors megtalálásában és növeli az elégedettséget.

Növelje az ügynökök produktivitását

A GYIK szoftver növelheti ügynöke hatékonyságát és teljesítményét. Építsen fel egy belső tudásbázist támogatási csapatának és tartsa a fontos információkat könnyen elérhetően egy helyen.

Segítsen ügyfeleinek, hogy segíthessenek saját maguknak a LiveAgent GYIK- és tudásbázis szoftverével

Állítson be egy átfogó tudásbázist GYIK-ekkel 4 egyszerű lépésben, hogy gyorsan ismételt kérdésekre válaszolhasson egyszerűen és biztosítson 24/7 önkiszolgáló támogatást, engedje meg ügyfeleinek, hogy segítsenek saját magukon.

knowledge base designs in LiveAgent

Hozzon létre tartalmat a WYSIWYG szerkesztővel

Az egyszerű, de hatékony beépített WYSIWYG szerkesztővel könnyedén készíthet formázott tartalmat, melyek cikkekbe és alkategóriákba sorolhatóak.  Adjon hozzá képeket és más vizuális eszközöket, hogy a tartalmat még lenyűgözőbbé és könnyebben megérthetővé tehesse.

Tudjon meg többet

Kiegészítő cikkek mellékletekkel

Tegye tudásbázisa tartalmát még hasznosabbá és értékesebbé letölthető mellékletek hozzáadásával melyet ügyfelei tárolhatnak számítógépeiken és bármikor hozzáférhetnek amikor szükség van rá.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Különböző tartalom az ügyfelek és ügynökök számára

Mikor kategóriákat hoz létre és cikkeket ad hozzá a tudásbázishoz és a GYIK-hez, ki tudja választani, hogy mely tartalmak érhetőek el a nyilvánosság számára és melyek azok, amelyek a belsőbb részlegre vonatkoznak és csak a támogatási csoportja számára hozzáférhető az ügynöki panelről.

Több tudásbázis és GYIK beállítása

Állítson be bármennyi tudásbázist és GYIK-et a különböző közönségnek egyetlen LiveAgent fiókkal, mindnek lehet saját egyedi kinézete, beállításai és tartalma. Ez nagyon hasznos, pláne amikor több céget, terméket, szolgáltatást vagy márkát kezel.

Tudjon meg többet
woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Engedélyezze a keresési modult intelligens javaslatokkal

Engedélyezze ügyfeleinek, hogy megtalálják az információkat amiket keresnek gyorsan és egyszerűen a keresési widget segítségével, mellyel automatikusan generálhat valós idejű ajánlásokat. A widget a bevitt kulcsszavak alapján javasol kapcsolódó tartalmat az Ön tudásbázisából.

Tudjon meg többet

Tegye a tudásbázist és a GYIK-et a márka részévé

Győződjön meg arról, hogy az önkiszolgálója egyezik a cége személyiségével. Könnyedén személyre szabhatja tudásbázisát témákkal, amelyek a legjobban megfelelnek a vállalati arculatának, logó, márka színek, fejléc és lábléc, egyedi CSS és még sok más.

add color to design - illustration

Mi mást tud még a LiveAgent ajánlani?

A GYIK és a tudásbázis szoftver csak egy része a komplex többcsatornás megoldásunknak, mely össze van csomagolva több, mint 180 lehetőséggel. Növelje átfogó ügyfélszolgálati stratégiáját és fokozza az ügyfél-elégedettségét a magyar LiveAgent által kínált fejlett funkciók segítségével.

LiveAgent dashboard on monitor

Hatékony jegykezelő rendszer

Élvezze a jegykezelési funkciók teljes skáláját, beleértve az intelligens jegyirányítást, az automatizálási szabályokat, az SLA-kat, a jegyfelelősség kezelését, a sablon válaszokat, az ügynök együttműködési eszközeit, a robusztus jelentési funkciókat és még sok minden mást. Könnyedén kezelheti az összes többcsatornás ügyfélkommunikációt egyetlen helyről univerzális postaládánk segítségével.

Tudjon meg többet

Valós idejű élő chat

A fogyasztók 63%-a nagyobb valószínűséggel tér vissza olyan weboldalra, amely élő csevegést támogat. A LiveAgent élő csevegőeszköze mind a közös, mind a speciális funkciókat kínálja – a többféle csevegés terjesztési lehetőségtől, a proaktív csevegési meghívásoktól és az online látogatófigyeléstől kezdve a csevegési előzményekig, a belső csevegésig és a valós idejű gépelési nézetig.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Hang- és videóhívások

Készítsen virtuális felhőalapú call centert, integrálódjon bármely VoIP szolgáltatóval, és fogadjon hívásokat vezetékes telefonokról vagy közvetlenül a webhelyéről (hang- és videohívásokat egyaránt) percenkénti külön díjak nélkül. Tervezzen bonyolult és személyre szabott IVR fákat, készítsen korlátlan hívásrögzítést és még sok minden mást!

Közösségi média támogatás

A LiveAgent simán integrálható a legtöbb közkedvelt közösségi média csatornához mint a Facebook, Twitter és Instagram. Kövesse nyomon az összes közösségi média üzeneteit, hozzászólásait és márka említéseit, kezelje őket egyetlen irányítópultról anélkül, hogy több fiókot manuálisan kellene figyelnie, vagy meg kellene osztania a bejelentkezési adatokat.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Önkiszolgáló oldal

A fogyasztók 90%-a elvárja, hogy a márkák online portált kínáljanak önkiszolgálás céljából. A tudásbázis és a GYIK mellett bővítheti önkiszolgáló képességeit egy közösségi fórummal, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy támogatási jegyeket nyújtsanak be és állapotukat figyelemmel kísérhessék közvetlenül az ügyfélportálon.

Válassza ki a megfelelő díjcsomagot és kapja meg a legjobb értéket a pénzéért

A LiveAgent 4 különböző díjcsomagot kínál – szerződések nélkül és teljesen átlátható, korrekt árazással. A tudásbázissal és a GYIK-kal felszerelt önkiszolgáló képességeink minden fizetett díjcsomagban megtalálhatók. Válassza ki a vállalkozása számára legmegfelelőbbet, és emelje a következő szintre az ügyfélszolgálatát.

14 nap ingyenesen
Nincs szükség bankkártyára
és még sok más
$15 hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezGYIK Szoftver
Hogyan kezdjen hozzá a Tudásbázis kiépítéséhez? Használja kész GYIK-sablonjainkat számlázási, általános vagy egyéb kérdésekhez!

GYIK oldal sablonok

Fedezze fel, hogyan alakíthat ki hatékony GYIK oldalt vállalkozása számára a LiveAgent segítségével! Készen álló sablonjaink és a legjobb GYIK-szoftver segít önkiszolgáló lehetőségeket nyújtani, csökkentve az ügyfélszolgálatra nehezedő nyomást. Könnyen hozzáférhető és vonzó megoldásokat kínálunk, hogy ügyfelei gyorsan megtalálják a válaszokat. Próbálja ki ingyen!

A közösségi média megváltoztatta az ügyfélszolgálat valódi működését. A teljes potenciális ügyfelek és ügyfelek ciklusa kissé másképp kezd kinézni.

Közösségi média ügyfélszolgálat

Fedezze fel a közösségi média ügyfélszolgálati tippeket! Ismerje meg a legjobb gyakorlatokat, chatbotokat és integrációkat.

Bővítse támogatási képességeit a LiveAgent önkiszolgáló szoftverportáljával. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy önállóan oldják meg a problémákat - a nap 24 órájában.

Önkiszolgáló Szoftver

Bővítse támogatási képességeit a LiveAgent önkiszolgáló szoftverportáljával. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy önállóan oldják meg a problémákat - a nap 24 órájában.

Készítsen válságkommunikációs tervet a katasztrófa bekövetkezte előtt. Használjon válságkommunikációs terv ellenőrzőlistát a hatékony kommunikáció érdekében még a nehéz időkben is.

Válságkommunikáció terv ellenőrzőlista

Készítsen válságkommunikációs tervet a katasztrófa bekövetkezte előtt. Használjon válságkommunikációs terv ellenőrzőlistát a hatékony kommunikáció érdekében még a nehéz időkben is.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x