A HelpCrunch nagyszerű, de érdemes kipróbálnia mást is. A LiveAgent nem csupán élő csevegést végez. Csatlakoztassa e-mailjét, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújthasson ügyfeleinek.
A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és több, mint 40 integrációval és remek árcédulával rendelkezik, amely a legjobb módot kínálja az ügyfelekkel való kommunikációra.
Funkciók | LiveAgent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Jegykezelés
|
---|---|---|
Ticketing
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch csomagban kb. 17,5 dollár/hó áron jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch az Élő csevegést csomagban kb. 17,5 dollár/hó áron kínálja.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch önkiszolgáló portált kínál csomagban kb. 17,5 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A HelpCrunch tudásbázist kínál csomagban, kb. 17,5 USD/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál automatizálást és szabályokat.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch csomagban kínál API-funkciókat, havi kb. 17,5 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch korlátlan webhelyeket kínál csomagban kb. 17,5 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HelpCrunch nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpCrunch korlátlan, 24 órás támogatást kínál csomagban, körülbelül 29 USD/ügynök/hó áron.
|
Az ügyfélszolgálatnak több módot is kell biztosítani ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje a vevői elkötelezettséget és segítsen nekik bármely csatornán, mindegy, hogy az egy élő chat, Instagram vagy telefon.
Az élő chat egy alapvető eszköz, ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Mivel ez egy instant kommunikációs csatorna, a sebességnek a lehető legfontosabbnak kell lennie.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, 2.5 másodperc alatt megjelenő ablakkal. Nem kaphat semmit ennél gyorsabban. Ne várakoztassa meg oldala látogatóit, változtassa őket vezető ügyfelekké.
A többi számos lehetőség mellett a LiveAgent lehetőséget nyújt call center integrációhoz. Gyors és könnyen beállítható!
Több, mint 175 lehetőség, hogy munkafolyamatát még könnyebbé és élvezhetőbbé tegye.
A LiveAgent elfogadható áron nyújt csomagokat. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
Így igaz. Az email, a közösségi média, a tudásbázis és az élő csevegés mellett telefonon keresztül is támogatást nyújthat. Könnyen.
A beállítási folyamat perceken belül megtörténik és még megvalósításához sem kell külön felszerelés. Kezdeményezzen hívást böngészőből, okostelefonon vagy más, tetszőleges eszközön keresztül. Nincs szükség harmadik félre, szolgáltatókra, erről a LiveAgent gondoskodik Ön helyett.
A LiveAgent három díjcsomaggal rendelkezik, amelyek funkciókkal vannak ellátva, hogy a legjobb eszközöket biztosítsák az ügyfélszolgálathoz. Abban az esetben, ha valami extra dologra lenne szüksége, külön funkciókat vásárolhat, amelyek hozzáadódnak a csomag árához.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt #1 besorolású ügyfélszolgálat a KKV-ok számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Tekintse meg árazási terveinket, és tudjon meg többet!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
SupportBee alternatívát keres?
A LiveAgent jegykezelő rendszere többre képes az emaileknél. Fedjen le minden kommunikációs csatornát. A LiveAgent tudhatja magáénak a leggyorsabb chat alkalmazást a piacon, mely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. A LiveAgent a call center integrációt is támogatja.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team