A Helpshift nagyszerű eszköz, de nem minden nagyszerű eszköz illik a vállalkozásához. Ezért lehet, hogy jó alternatívát keres a Helpshift helyett. Kipróbálta már a LiveAgentet?
A LiveAgent a végső mindencsatornás ügyfélszolgálati szoftver megoldás bármilyen méretű és típusú vállalkozás számára. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét, kapjon jobb visszajelzéseket, és javítsa a szolgáltatását a LiveAgent segítségével még ma. Olvasson tovább további információkért a jegykezelő rendszerről, valamint az egyéb kiváló eszközökről és funkciókról.
Növelje az ügyfelek elégedettségét a csevegőmodulunkkal és a webhely további szolgáltatásaival
Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel proaktív funkciókkal
A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségkeretét, az árak tisztességesek és érthetőek. Csak azt használja, amire szüksége van a támogatáshoz
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift csomagban jegykezelést kínál 60 USD/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift az Élő csevegést csomagban 60 USD/ügynök/hó áron kínálja.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A HelpShift nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift önkiszolgáló portált kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift tudásbázist kínál a csomagban, 60 USD/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HelpShift nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift automatizálást és szabályokat kínál csomagban 40 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift csomagban kínál API-funkciókat, havi 60 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HelpShift nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HelpShift nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan webhelyeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan mennyiségű csevegő gombot kínál 60 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A HelpShift nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HelpShift nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért.
|
A Helpshift egyszerűen nagyszerű. Van azonban oka annak, hogy a verseny fennáll, és át szeretne térni egy olyan szoftverre, amely jobban megfelel Önnek. Ezért vagyunk itt, hogy bemutassuk a LiveAgentet.
A LiveAgent a legjobb eszközöket kínálja Önnek egy ügyfélszolgálati megoldás segítségével. Megbízható jegykezelő rendszerről, szupergyors csevegési funkcióról, tudásbázisról, telefonos központról és még a közösségi média csatornák, például a Facebook Messenger, az Instagram vagy akár a Viber támogatásáról is beszélünk. Mindent kényelmesen elhelyezhet egy műszerfalon, ahol nyomon követheti az összes csatornát. Az egy fedél alatt található eszközöknél nem lehet jobb a vevői élmény biztosítása.
A LiveAgent büszke arra, hogy szuper gyors élő chat widgetet kínál ügyfeleinek. És ez a leggyorsabb a piacon, a chat 2,5 másodperc alatt megjelenik. Most már valóban villámgyors segítséget nyújthat ügyfeleinek.
Az élő chat használata csodákat tehet az ügyfélszolgálatnál. Változtassa a webhely látogatóit fizető ügyfelekké azáltal, hogy csevegési meghívót tesz fel webhelyére. A valós idejű gépelési nézet funkcióval megnézheti, hogy mit írnak, mielőtt rányomnának a Küldés gombra. Adjon gyors segítséget és információt, amikor arra szükség van.
Ebben a videóban megtudhatja, hogyan működik a chat és mit tehet vele.
Nyugodtan böngészhet a LiveAgent YouTube csatornán is, hogy további videókat találjon az ügyfélszolgálati szoftverünk eszközeiről és funkcióiról
Ahhoz, hogy nagyszerű ügyfélszolgálati központot vezessen és abban dolgozzon, valamint nagyszerű visszajelzéseket kapjon, elégedettnek kell lennie ügyfélszolgálati szoftverével. Ez azt jelenti, hogy az alapvető funkciók mellett nagyszerű felhasználói élményt kell, hogy szerezzen.
A LiveAgent 24/7 támogatást nyújt minden ügyfelének, és célunk az, hogy teljes körű élményt nyújtsunk az eszközkészletünk mellett. Ugyanazokat az eszközöket használjuk, mint Ön, így tudja, mire számíthat. Vegye fel velünk a kapcsolatot bármilyen módon. Küldjön nekünk egy e-mailt, hívjon vagy cseteljen velünk. Ez az Ön választása, és mi mindent megteszünk, hogy a legjobb felhasználói élményt és hibaelhárítási tanácsokat nyújthassuk Önnek.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team