A Helpshift alternatív szoftverét keresi? Próbálja ki a LiveAgent szolgáltatást ügyfélszolgálatához vagy technikai támogatásához és tekintse meg az előnyeit.
Hozza át támogatási csapatát a Helpshift-ről a LiveAgent-re, vagy kezdje meg az ingyenes próbaverziót még ma. Ez ilyen egyszerű. Csak regisztráljon egy ingyenes próbaverzióra, adja meg bejelentkezési nevét és máris készen áll a kipróbálásra.
Áthozhatja az adminisztrátort, az ügynökprofilokat és az ügyfelek elérhetőségeit
Áthozhatja a jegyeket, beleértve az üzenet karakterláncait, az ügynökök üzeneteit és egyéb kapcsolódó információkat
Áthozhatja a címkéket
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift jegykezelést kínál csomagban 60 USD/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift az Élő csevegést 60 USD/ügynök/hó áron kínálja.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A HelpShift nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift önkiszolgáló portált kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A HelpShift nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift tudásbázist kínál csomagban, 60 USD/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A HelpShift nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift automatizálást és szabályokat kínál csomagban 40 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift csomagban kínál API-funkciókat, havi 60 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A HelpShift nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A HelpShift nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan előzményeket kínál 60 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan webhelyeket kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan mennyiségű csevegő gombot kínál 60 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
A HelpShift nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
orlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A HelpShift nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A HelpShift korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, havi 60 dollárért.
|
Az adatmigrációnak nem kell bonyolult folyamatnak lennie, amikor velünk végzi. Támogató csapatunk szívesen segít Önnek az átállásban – ingyenesen. Addig is tarthat egy kis szünetet és értesítjük, ha az áttelepítési folyamat befejeződött.
Áthelyezzük a jegyeket, az ügyfelek és az ügynökök profilját, a címkéket és az összes visszajelzést, így mindene meglesz, amire szüksége van a vállalkozásához.
Nyújtson nagyszerű ügyfélszolgálatot és kapjon jobb visszajelzéseket ügyfélszolgálati megoldásunkkal
Minden eszköz, szolgáltatás és integráció rendelkezésre áll ahhoz, hogy a lehető legjobb munkát végezze
Fordítsa a látogatókat fizető ügyfelekké és takarítson meg pénzt a díjcsomagjaink segítségével
Tegyen többet, kevesebb idő alatt az eszközkészletünkkel
Egy jó ügyfélszolgálati szoftvernek rendelkeznie kell minden eszközzel, amely a legjobb támogatás biztosításához szükséges. Fokozza a munkafolyamatát egy remek eszközkészlettel, és többet tehet a LiveAgent szolgáltatással.
A LiveAgent tartalmaz egy megbízható jegyrendszert, amely tartalmazza az összes e-mailt, üzenetet és egyebeket, hogy a dolgok rendezettek legyenek. Tartalmazza az e-mailes támogatást, az egyéni tudásbázist, a szupergyors élő csevegést, a telefonos központot, és még a közösségi média támogatását is, mint a Facebook Messenger, a Twitter vagy az Instagram. Hozzáadtuk a Vibert is. Tehát mit gondol? Szeretné kipróbálni az eszközeinket?
Tudjuk, hogy ügyfeleink remek ügyfélszolgálatot várnak el. Ezért vezettük be a LiveAgent támogatását, amely éjjel nappal elérhető.
Problémája van a beállításokkal, a sablonnal, vagy egyszerűen csak kérdezni szeretne valamit tőlünk? Lépjen kapcsolatba velünk bármilyen módon. Hívjon minket, indítson csevegést, nézelődjön a támogatási könyvtárunkban, vagy küldjön e-mailt, amikor egyedi problémája van, vagy valamilyen információhoz szeretne hozzájutni.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
Fontolgatja a LeadDeskről való áttérést a LiveAgentre? Használja ki ingyenes adatátköltöztetési szolgáltatásunkat! Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen vállalati e-mail címével, és élvezze az alacsonyabb árakat és a széleskörű integrációkat, mint például Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Lépjen velünk kapcsolatba további információért!
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re biztonságosan és ingyen! Élvezze a 14 vagy 30 napos ingyenes próbaverziót most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team