Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hiver alternatíva a piacon.
Vigye át megosztott beérkezett üzeneteit egy többcsatornás help desk jegyrendszerbe. A LiveAgent több ügyfélkommunikációt kezel egy több csatornát egyesítő jegyrendszerrel. Javítsa a help desk-jét több e-mail fiókkal, élő csevegéssel, közösségi médiával, call centerrel, vagy ügyfélportállal.
Nyújtson világszínvonalú ügyfélszolgálatot, és kezelje hatékonyabban az üzleti kommunikációt. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat, és ismerje meg a LiveAgentet.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Hiver
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Hiver nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
|
Hiver nem kínál élő csevegést.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Hiver nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Hiver nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Hiver nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Hiver nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online fórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Hiver nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
|
A Hiver automatizálást és szabályokat kínál csomagban 29 USD/ügynök/hó áron.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Hiver nem kínál API funkciókat.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál..
|
A Hiver nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Hiver nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Hiver korlátlan előzményeket kínál csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú chat gombot kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan csevegőgombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Hiver nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A Hiver korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban havi 15 dollárért.
|
Unja már a több e-mail bejelentkezés kezelését és a Windows közötti váltást? Kezdje el használni a megoldást, amely az összes ügyfél-e-mailt egyetlen postaládába egyesíti. A LiveAgent jegykezelő rendszere többet tud kezelni, mint a Gmail vagy az Outlook, emellett számos szolgáltató e-mail fiókjait is összekapcsolhatja.
Fejlett szűrés és egyéb nagyszerű funkciók támasztják alá, így összpontosíthat a legjobb ügyfélélmény biztosítására. Nézze meg a LiveAgent által kínált jegykezelő funkciók teljes listáját.
Biztosítson kifogástalan szolgáltatást az ügyfeleknek változatos eszközkészlettel, amely minden fontos ügyfélkommunikációs csatornát kezel. Végezze el a munkát egy ügyfélszolgálati platformon, amely e-mail jegykezelést, élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, Vibert és közösségi médiát – Facebook, Instagram és Twitter tartalmazza. Hozzon létre egy hatékony munkafolyamatot az összes csatorna között, és mutasson meg ügyfeleinek személyre szabott szolgáltatási élményt.
Az élő csevegés egy csodálatos eszköz az ügyfélszolgálat gyors biztosításához a webhelyén elhelyezett widgetnek köszönhetően. A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő csevegő eszközzel, amely az ügyfelek üzenetküldését zökkenőmentessé és gyorsabbá teszi. Olyan funkciókkal is támogatják, mint a valós idejű gépelési nézet, a proaktív csevegési meghívók és még sok más, amelyek továbbfejlesztett funkcionalitást biztosítanak. Testreszabhatja márkáját, hogy illeszkedjen vállalkozásához, és személyes, emberközpontú szolgáltatást nyújtson mindenkinek.
Gondoskodunk minden ügyfelünkről, és mindent megteszünk, hogy kiváló ügyfélszolgálatot biztosítsunk számukra. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll arra, hogy segítsen Önnek bármilyen problémában, vagy információt adjon Önnek, amikor szüksége van rá. Felveheti velünk a kapcsolatot a hét minden napján, éjjel-nappal e-mailben, élő csevegésben vagy egyszerűen felhívhat minket. Nyugodtan tekintse meg a LiveAgentről szóló hasznos cikkekkel teli ügyfélportálunkat is.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Javítsa az ügynöki termelékenységet többcsatornás jegyrendszerünkben. Egyszerűen indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és próbálja ki a LiveAgent eszközkészletét. Ha mindent meg akar látni, amit tehet, nézze meg a bemutató videót, ahol a legtöbb funkcióval foglalkozunk, és hogyan használhatja őket. Váltson a LiveAgentre még ma, és minden fontos csatornán támogassa ügyfeleit.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent-et, a Kustomer megfizethető alternatíváját, amely kiváló jegyrendszert és többcsatornás kommunikációt kínál. Próbálja ki ingyenesen, és emelje magaslatokba ügyfélszolgálatát!
LiveHelpNow alternatívát keres?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveHelpNow alternatíva! Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7 elérhető. Próbálja ki ingyen 14 napig! Kimagasló ügyfél elégedettség, teljesítménynövekedés és több mint 175 funkció várja. Váltson a hatékonyabb ügyfélszolgálatért!
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Collab alternatívára van szüksége?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team