Elege van a jelenlegi támogatási eszközeiből és munkafolyamataiból? Itt az ideje, hogy váltson egy hívóközpont alternatívával! Fedezze fel a gazdag integrációkat, az automatizálást, a professzionális szolgáltatásokat és megtakarításokat.
Alapos összehasonlításunk rávilágít a legnépszerűbb hívóközpont alternatívákra, azok jellemzőire és az ügyfelek értékeléseire, hogy segítsen kiválasztani a vállalkozásának és iparának megfelelő megoldást.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
AirCall
Hasonlítsa össze az AirCall Inc.-t a LiveAgenttel.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Hasonlítsa össze a Zendesk Talk-ot a LiveAgenttel.
|
---|---|---|---|---|---|
Összesített értékelés
A Capterra ellenőrzött felhasználói átfogó szoftver értékelése.
|
4.7
A LiveAgent összességében 4.7-es értékelést kapott az 5-ből, ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
|
4.2
Az AirCall összességében 5-ből 4,2-es értékelést kapott az ellenőrzött felhasználóktól a Capterra-n.
|
4.3
A RingCentral összességében 5-ből 4,3-as értékelést kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.5
A TalkDesk 4.5-ös értékelést kapott az 5-ből az ellenőrzött felhasználók által a Capterra-n.
|
4.3
A Zendesk Talk a Capterra ellenőrzött felhasználói által az 5-ből 4,3-as összesített értékelést kapott.
|
Használat egyszerűsége
Könnyű használhatósági minősítés ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.6
A LiveAgent minősítése 5/4,6 az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.4
Az AirCall besorolása 4,4 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.3
A RingCenter besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A TalkDesk besorolása 4,7 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
|
4.3
A Zendesk Talk besorolása 4,3 az 5-ből, az egyszerű használatra a Capterra ellenőrzött felhasználóitól
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések ellenőrzött felhasználóktól a Capterrán.
|
4.7
A LiveAgent az 5-ből 4,7-es minősítést kapott az ügyfélszolgálatára, a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.2
Az AirCall besorolását az 5-ből 4.2-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói az ügyfélszolgálatukra.
|
4.4
A RingCentral az 5-ből 4,4-es besorolást kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
4.6
A TalkDesk az 5-ből 4,6-os besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
4.2
A Zendesk Talk az 5-ből 4,2-es besorolást kapott az ügyfélszolgálatra, a Capterra ellenőrzött felhasználói által.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A LiveAgentet a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,7-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.0
Az AirCall-t a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.0
A RingCentralt a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.5
A TalkDesket a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,5-re értékelték ár-érték arányban.
|
4.1
A Zendesk Talk-ot a Capterra ellenőrzött felhasználói 5-ből 4,1-re értékelték ár-érték arányban.
|
Ár
A szoftver ára USD/ügynök/hónap.
|
$39/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$30-$50/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
$19.99-$49.99/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Árajánlatot kell kérnie
A TalkDesk egyedi árakat kínál minden ügyfél számára. Kérjen árajánlatot a weboldalukon.
|
$49-$99/hó/ügynök
A rendelkezésre álló díjcsomagok ára. Minden díjcsomag havonta USD-ben kerül számlázásra. A feltüntetett ár megegyezik egy ügynök havi árával.
|
Blended Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztással.
|
A LiveAgent vegyes telefonos központot kínál.
|
Az AirCall vegyes telefonos központot kínál.
|
A RingCentral vegyes telefonos központot kínál.
|
A TalkDesk vegyes telefonos központot kínál.
|
A Zendesk Talk vegyes telefonos központot kínál.
|
Hívásnaplózás
Gyűjtse és elemezze a hívások mennyiségét, a hívó fél adatait és a hívás eredményeit.
|
A LiveAgent hívásnaplózást kínál.
|
Az AirCall hívásnaplózást kínál.
|
A RingCentral hívásnaplózást kínál.
|
A TalkDesk hívásnaplózást kínál.
|
A Zendesk Talk hívásnaplózást kínál.
|
Hívásfelvétel
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent hívásrögzítést kínál.
|
Az AirCall hívásrögzítést kínál.
|
A RingCentral hívásrögzítést kínál.
|
A TalkDesk hívásrögzítést kínál.
|
A Zendesk Talk hívásrögzítést kínál.
|
Eszkaláció kezelése
Riasztások és eszkalációk az SLA alapú prioritással rendelkező hívásokhoz.
|
A LiveAgent eszkalációkezeléssel rendelkezik.
|
Az AirCall nem rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
|
A RingCentral rendelkezik eszkalációs menedzsmenttel.
|
A TalkDesk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
|
A Zendesk Talk eszkaláció kezeléssel rendelkezik.
|
Bejövő hívásközpont
Olyan telefonközpont, amely alkalmas bejövő hívások fogadására az ügyfelektől.
|
A LiveAgent bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
Az AirCall bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
A RingCentral rendelkezik bejövő hívásközponttal.
|
A TalkDesk rendelkezik bejövő hívásközponttal.
|
A Zendesk Talk bejövő hívásközponttal rendelkezik.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az AirCall IVR funkciókat kínál.
|
A RingCentral IVR funkciókat kínál.
|
A TalkDesk IVR funkciókat kínál.
|
A Zendesk Talk IVR funkciókat kínál.
|
Kézi tárcsázó
Egy alapvető tárcsázó, amelyet az ügynökök egymás után manuálisan tárcsáznak az ügyfelek számaira.
|
A LiveAgent kézi tárcsázót kínál.
|
Az AirCall kézi tárcsázót kínál.
|
A RingCentral kézi tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk kézi tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk kézi tárcsázót kínál.
|
Kimenő Call Center
Kimenő hívások kezdeményezésére alkalmas telefonközpont (ügynöktől ügyfélig).
|
A LiveAgent kimenő hívásközpontot kínál.
|
Az AirCall kimenő hívásközpontot kínál.
|
A RingCentral kimenő hívásközpontot kínál.
|
A TalkDesk kimenő hívásközpontot kínál.
|
A Zendesk Talk kimenő hívásközpontot kínál.
|
Prediktív tárcsázó
A prediktív tárcsázó automatikusan hívja a számokat, amíg fel nem ismeri a kapcsolatot, majd továbbítja a hívást egy ügynöknek.
|
A LiveAgent nem kínál prediktív tárcsázót.
|
Az AirCall nem kínál prediktív tárcsázót.
|
A RingCentral prediktív tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk prediktív tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk prediktív tárcsázót kínál.
|
Progresszív tárcsázó
A progresszív tárcsázó egy olyan automatikus tárcsázó rendszer, amely a telefonszám tárcsázása előtt bemutatja az ügyfél elérhetőségeit az ügynöknek.
|
A LiveAgent nem kínál progresszív tárcsázót.
|
Az AirCall nem kínál progresszív tárcsázót.
|
A RingCentral progresszív tárcsázót kínál.
|
A TalkDesk progresszív tárcsázót kínál.
|
A Zendesk Talk progresszív tárcsázót kínál.
|
Sorkezelés
A hívási sorok kezelésére használt rendszer.
|
A LiveAgent hívássorkezelést kínál.
|
Az AirCall hívássorkezelést kínál.
|
A RingCentral hívássorkezelést kínál.
|
A TalkDesk hívássorkezelést kínál.
|
A Zendesk Talk hívássorkezelést kínál.
|
Valós idejű csevegés
Egy natív élő chat widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhelye látogatóival.
|
A LiveAgent valós idejű csevegést kínál.
|
Az AirCall nem kínál valós idejű csevegést.
|
A RingCentral valós idejű csevegést kínál.
|
A TalkDesk valós idejű csevegést kínál.
|
A Zendesk Talk valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi teljesítményjelentések készítését.
|
A LiveAgent jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
Az AirCall jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A RingCentral jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A TalkDesk jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A Zendesk Talk jelentéseket és elemzéseket kínál.
|
A LiveAgent webalapú hívásközpontja költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívásokhoz. Nincsenek rejtett használati díjak vagy külön díjak.
Folyamatosan új szolgáltatásokat adunk hozzá és fejlesztjük szoftverünket, így virtuális telefonos központját mindig ingyenesen felszereljük a legújabb technológiával.
Váltson ma a hívásközpont alternatívára. Pár perc alatt elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Egyszerűen válassza ki a VoIP szolgáltatót, és állítsa be az ügynök eszközeit, és máris indulhat. Ilyen egyszerű.
Ki mondja, hogy a hívásközpont alternatívái nem lehetnek professzionálisak? A LiveAgent gazdag integrációkat, csúcsminőségű biztonságot és olyan professzionális szolgáltatásokat kínál, mint az IVR, ACD, részt vett hívástovábbítás, és automatikus visszahívás.
A LiveAgent a tökéletes hívóközpont-alternatíva induló vállalkozások, kis- és középvállalkozások vagy akár nagy vállalkozások számára is. A szoftver 100% -ban testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik az Ön igényeihez, függetlenül attól, hogy házon belüli támogatásra vagy távértékesítésre használja.
Unja már, hogy minden eszközért külön kell fizetnie? Fizessen csak valós idejű használatért! Nincsenek rejtett díjak, nincsenek külön percdíjak, nincsenek tárolási díjak. Ez a LiveAgent módja!
Hatalmazza fel támogatási ügynökeit a zökkenőmentes átmenettel a hívások fogadása és a fontos ügyféladatok megtalálása között. A LiveAgent segítségével a beépített CRM-nek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk az összes kontextusinformációt az ügyfél problémamegoldási útjáról az elejétől a végéig.
A legjobb call center alternatívák intuitív felhasználói felületet kínálnak az egységes ügynöki géppel, amely elrendezi az ügyfél interakcióit több kommunikációs csatornáról, például élő csevegés, közösségi média, e-mail és ügyfélportálokon keresztül.
Szeretné lenyűgözni ügyfeleit? Videohívás-funkciónkkal segíthet ügyfeleinek az összetett problémákban az élő csevegés, a videó és az online látogatófigyelés ötvözésével. Ez az igazi ügyfélszolgálat!
Call center alternatívánk ingyenes alkalmazáson belüli csevegéseket és hívásokat kínál. Csörgesse meg egy kollégáját, amikor segítségre van szüksége, vagy kérdése van.
A LiveAgent Facebook, Instagram, Messenger, Twitter és Viber integratációkat kínál.
Nézze meg, hogyan viselkedik a LiveAgent call center szoftver a versenytársaival szemben, és szerezze meg a megfelelő hívási megoldást az Ön vállalkozása számára
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Alternatívákat keres élő csevegésre?
A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team