A CCW szerint a vállalatok 62% -a gondolja úgy, hogy a jövőbeli beruházások legnagyobb kihívása a jelenlegi call center szoftverrel való integráció lesz.
A magyar LiveAgent használatával ez nem jelenthet kihívást. Adja hozzá telefonszámát a LiveAgenthez és kezdjen hívásokat kezdeményezni és fogadni böngészőn, vezetékes telefonon vagy mobilalkalmazásokon keresztül. Korlátlan hívásfelvételeket tárolhat a in LiveAgentben és felhasználhatja őket képzési vagy jogi célokra.
Kezdje el növelni az ügyfél-elégedettség szintjét és az ügynökök hatékonyságát az ingyenes call center szoftverünkkel még ma!
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Vezessen be egy ingyenes call center szoftvert vállalkozásába és élvezze ezeket az előnyöket:
Szoftverünk olyan ingyenes jegykezelő szolgáltatásokat tartalmaz, amelyek segítenek az ügyfelek kérdéseinek megoldására fordított idő minimalizálásában.
Az ügyfélszolgálati csapat egy helyen képes kezelni a több csatornából beérkező ügyfélkéréseket.
Az összes támogatási csatornát egy helyen kezelve ügynökei kevesebb időt töltenek több eszköz megfigyelésére.
A LiveAgent ingyenes call center szoftvere rengeteg időt takarít meg Önnek és növeli az ügynökök hatékonyságát. Szabadítsa meg ügynökeit több eszköz és telefonos alkalmazás figyelemmel kísérésétől. A LiveAgent ingyenes call center szoftverével minden hívása tárcsázható és fogadható a LiveAgent irányítópultján vagy a LiveAgent alkalmazásunkon keresztül. Ingyenes telefonos szoftverünk támogatja az ügynökei közötti belső hívásokat is.
Egy másik alapvető előnyünk a hívásrögzítő szolgáltatásunk. Ez a funkció lehetővé teszi a hívásfelvételek tárolását és visszajátszását képzési és jogi célokra.
Javítsa ügyfélszolgálatát ingyenes call center szoftverünkkel. A telefonközpont funkcióin kívül ingyenes univerzális postaládás jegykezelő rendszert, élő chat-et, tudásbázist és korlátlan ügynököket biztosítunk.
Ingyenes telefonos szoftverünk örökre ingyenes marad, de vannak olyan korlátozásai, mint például a 7 napos jegykeresési előzmények, 1 e-mail cím, 1 telefonszám és 1 élő csevegés gomb. Ha érdeklik a fejlettebb funkciók, vagy nem szeretne korlátozásokat a csevegő gombok, e-mailek vagy telefonszámok számában, akkor tekintse meg különböző árkategóriás csomagjainkat.
Az amerikaiak 12%-a a lassú válaszidőt tartja az első számú frusztrációnak az ügyfélszolgálat iránt. Statista
A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatnak találja, ha a problémát több embernek kell elmagyaráznia. Dimensional Research
A fogyasztók 72% -a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, elvárják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és legyen belelátása a korábbi tevékenységeibe”. Microsoft
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Próbálja ki az ingyenes call center megoldásunkat és váltson bármikor különböző árkategóriás csomagra, hogy korlátlan jegyelőzményeket és további szolgáltatásokat kapjon, illetve hogy korlátozások nélkül használhassa az élő csevegés gombjait, e-mail címeket, telefonszámokat és kapcsolatfelvételi űrlapjainak.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.