Actio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az az Actio?
Az Actio egy lengyel VoIP-szolgáltató, amely telekommunikációs megoldásokat kínál otthoni és üzleti ügyfelek számára: virtuális alközpontot, virtuális faxot. A társaság 2006 óta működik Lengyelországban és más országokban.
Mennyibe kerül az Actio VoIP összekapcsolása a LiveAgent-tel?
A LiveAgent és az Actio összekapcsolása nem jár költséggel. Azt azonban fontos kiemelni, hogy az Actio egy külön vállalat, így díjat számít fel a VoIP- szolgáltatásokért.
Hogyan kapcsolható össze az Actio VoIP-szám a LiveAgent-tel?
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Navigáljon a Számok-hoz
3. Keresse meg az Actio-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
Az Actio VoIP előnyei:
- költséghatékony
- nagyon megbízható
- könnyű hozzáférhetőség
- nagyszerű eszközkapcsolat
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Mi az az Actio?
Az Actio egy távközlési vállalat, amely 2006 óta nyújt VoIP szolgáltatást egész Európában.
Hogyan lehet összekapcsolni az Actio-t a LiveAgenttel?
Ha Ön Actio és LiveAgent előfizető, navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > Actio-ra a LiveAgent szolgáltatásban, és további díjak nélkül illessze be a VoIP-számát.
Hogyan juthatok hozzá VoIP telefonszolgáltatáshoz?
Jelenleg nagyon sok VoIP szolgáltató van a piacon. Először határozza meg prioritásait, mint például a hozzáférhetőség, az árak, a támogatás stb. Ezt követően egyszerűen lépjen kapcsolatba a preferált szolgáltatóval online, és azonnal használja a VoIP-számát.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!