Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az Avoxi?
Az Avoxi egy felhőalapú kommunikációs és VoIP szolgáltató. Szolgáltatásokat nyújtanak telefonos központoknak, szállodáknak, utazásszervezőknek vagy globális vállalkozásoknak. Víziójuk az, hogy segítsék a csapatokat világszerte hatékonyabban kommunikálni, és irányítást és rugalmasságot adnak számukra kommunikációs igényeik felett.
Az Avoxi számos országból kínál ingyenes telefonszámokat, valamint helyi számokat. Számos iparágban van tapasztalatuk, ideértve a vendéglátást, a megfelelőséget, a játékot, az informatikai támogatást, a pénzügyeket, a biztosításokat vagy a kiszervezést.
Az Avoxi és a LiveAgent VoIP partnerek. Az Avoxit VoIP szolgáltatóként használhatja a LiveAgent help desk szoftverben.
Hogyan használhatja az Avoxit?
Az Avoxi VoIP szolgáltatást tud nyújtani az interneten keresztüli hívások kezdeményezéséhez. A LiveAgent képes kezelni az összes call center feladatot és segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében.
A LiveAgent eszközkészlete segítséget nyújthat a híváskommunikációban és a továbbításban, lehetővé teszi a felhőalapú hívásközpont kezelését, javíthatja az ügyfelekkel folytatott kommunikáció minőségét és növelheti az ügyfelek elkötelezettségét.
Mindez olyan speciális funkciókkal lehetséges, mint az IVR fák, a webhelyén található hívás gombok, hívásirányítás, videohívások, és a korlátlan hívásfelvétel.
Pénzbe kerül az Avoxi integrálása?
Az Avoxi független vállalat, amelynek szolgáltatásai pénzbe kerülnek. A LiveAgent és az Avoxi integrációja azonban ingyenes, és bármikor hozzáférhető anélkül, hogy külön fizetne.
Milyen előnyei vannak az Avoxi alkalmazásának?
- Ingyenes integráció a LiveAgenttel
- Hívás különböző eszközökről
- Továbbfejlesztett ügyfélszolgálati folyamatok
- Megbízható felhőtelefon-megoldás
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Hogyan integrálható az Avoxi a LiveAgenttel?
A LiveAgentbe már bele van építve az Avoxi, így nincs szükség pluginokra vagy harmadik féltől származó megoldásokra. A funkció szerepel a LiveAgent-csomagban, és csak annyit kell tennie, hogy összekapcsolja Avoxi telefonszámát a LiveAgent-fiókkal. Kérjük, tekintse meg az alábbi útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell ezt csinálni.
- Ha nincs még Avoxi-fiókja, hozzon létre egyet itt. Az Avoxi képviselője felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék, hogy milyen megoldásra van szüksége. Miután elkészült a fiókja, a következő lépésekhez szüksége lesz felhasználónevére, jelszavára és egyéni telefonszámára.
- Menjen a LiveAgent-fiókjába, majd válassza a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontot. Új szám létrehozásához kattintson a narancssárga gombra. Válassza ki a szolgáltatók közül az Avoxit.
- Most egy gyors konfigurálást kell végrehajtania. Adja meg felhasználónevét, jelszavát és Avoxi telefonszámát a megfelelő mezőkben. Kiválaszthatja azt az osztályt is, amelyre a hívásokat továbbítják, a szám előtagját, az Avoxi telefonszám egyedi nevét és a hívások rögzítésének lehetőségét. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.
Az Avoxi telefonszáma csatlakozik a LiveAgenthez, és használatra kész.
Szeretne több olyan alkalmazást integrálni, amelyet naponta használ? Kérjük, tekintse meg integrációs oldalunkat, ahol további információkat találhat a közös munkafolyamatokról. Megtekintheti a LiveAgent összes szolgáltatását és eszközét, vagy megnézheti az alábbi termékismertető videónkat.
Frequently Asked Questions
Mi az Avoxi?
Az Avoxi felhőalapú kommunikációs és VoIP szolgáltató, fejlett call center szolgáltatásokkal és rugalmas árképzési tervekkel, bármilyen méretű vállalkozások számára.
Mennyibe kerül az Avoxi integráció a LiveAgentben?
Az Avoxi integrációja a LiveAgentnél már benne van a díjcsomagban, és a használatáért nincs külön díj. Hozzáadhatja Avoxi telefonszámait a LiveAgenthez, és további fizetések nélkül beállíthatja az ügyfélszolgálat telefonos központját.
Hogyan integrálhatom az Avoxit a LiveAgentbe?
Nincs szükség az Avoxi és a LiveAgent integrálására, mivel az már beépített. Csak meg kell adnia az Avoxi számát és a fiókja adatait. Menjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra a LiveAgentben Hozzon létre egy új számot, és válassza ki az Avoxi szolgáltatást VoIP szolgáltatóként Írja be felhasználónevét, jelszavát, számát és egyéb adatait Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!