Axialys integration
Mi az Axialys ?
Az Axialys egy FrenchTech címkével rendelkező technológiai vállalat, amely a kkv-k, az ETI-k és a nagyvállalatok számára egy SaaS szoftvercsomagot biztosít, amely lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyan, intuitív módon és a felhőben kezeljék telefonos rendszerüket és ügyfélkapcsolataikat.
Az Axialys kiad egy SaaS szoftvercsomagot, amely foglalkozik a telefonálás minden felhasználásával a vállalatoknál:
- A Centrex VoIP professzionális telefonálás minden alkalmazott számára
- Call center telefonálás a központok felszereléséhez
- Telefonálás az értékesítési csapat számára
Axialys SIP Trunk Solution Teljes leírás.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, az Axialys nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit az Axialys biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center funkciók oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgenthez?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Axialysszel, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza ki az Axialys szolgáltatást a VoIP szolgáltatók listájából.
- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes ebből a számból érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Axialys telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információk a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg ügyfélszolgálati szoftverünk teljes bemutatását.
Fedezze fel a Scalix integrációt a LiveAgent-tel, amely Linux alapú e-mail és csoportos naptár szoftvert kínál a vállalati kommunikáció költséghatékony és egyszerű kezeléséhez. Tökéletes választás azoknak a cégeknek, akik csökkenteni szeretnék az üzenetküldési költségeiket, és egy megbízható, több termék kiadásban elérhető eszközt keresnek. Kezdje el ingyenes fiókját még ma, és javítsa ügyfélszolgálati képességeit a LiveAgent modern jegyrendszerével!