Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Adatvedélem
Mi az Axigen?
Az Axigen egy e-mail szerver és csoportmunka, amely számos együttműködési funkcióval rendelkezik a terveikhez. Lehetővé teszi a felhasználóknak naptárak, fájlok és névjegyek megosztását, valamint a felhasználók elérhetőségének és a szoftverhez való hozzáférésének ellenőrzését több eszközről. Az Axigen többrétegű biztonsággal rendelkezik, és könnyű adminisztrációt kínál, így ideális a kisebb informatikai csapatokkal rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Az Axigen irodai együttműködési megoldásként és e-mail szerverként is használható. Könnyen karbantartható, így ideális azoknak a cégeknek, amelyek egyszerű, mégis megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka funkciókkal. Nagyon biztonságos azok számára is, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. Integrálható a LiveAgenttel. Ez ideális azoknak a cégeknek, amelyek egy dedikált ügyfélszolgálati megoldással szeretnék fejleszteni ügyfélszolgálatukat.
Adjon hozzá biztonságos e-mail kommunikációt a jegykezelő rendszerhez a LiveAgenttől, és biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot. Használja ki az e-mailek archiválását és a jegyelőzményeket az ügyfelekkel folytatott kommunikáció nyomon követéséhez. A LiveAgent az e-mail üzenetküldésnél sokkal többet kínál, a jegykezelő rendszer képes kezelni az élő chat, call center, közösségi médiát, és az ügyfélportált. Mindent fejlett funkciók támogatnak, amelyek megkönnyítik a munkát.
Az univerzális postafiók olyan hibrid jegyfolyammal rendelkezik, amely segíthet a kommunikáció rendszerezésében. Válaszoljon sablon üzenetekkel vagy előre meghatározott válaszokkal a gyorsabb ügyfélszolgálat érdekében. Állítson be szabályokat olyan automatizálások létrehozásához, amelyek ellátják a gyakori ismétlődő feladatokat. Tekintse meg a jegykezelő szolgáltatások teljes listáját, és nézze meg, hogyan segíthetik az ügyfélszolgálatot.
Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
- Könnyű karbantartás
- 24/7 Ügyfélszolgálat
- Nagyon biztonságos
- Együttműködési jellemzők
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
Az Axigen IMAP/POP3-on keresztül integrálható a LiveAgent jegyrendszerrel. Az opció könnyen megtalálható a LiveAgent konfigurációs beállításai között. Vessen egy pillantást az alábbi lépésről lépésre, hogy megtudja, hogyan integrálhatja az Axigen-t jegyrendszerébe.
Először be kell állítania az Axigen-t? Látogasson el az Axigen webhelyére, és válasszon egy csomagot , amellyel kezdeni szeretne. Az Axigen egy hasznos dokumentációs részt kínál a telepítési útmutatóval és egyéb forrásokkal, amelyekre szüksége lehet. Miután hozzáfért az Axigenhez és beállította, váltson a LiveAgentre, és folytassa a következő lépéssel.
Ha az Axigen be van állítva és készen áll a használatra, nyissa meg LiveAgent-fiókját. Először hozza létre az ingyenes próbaverziót, ha még nem rendelkezik ilyennel. Most lépjen a Konfiguráció> E-mail> Levelezési fiókok elemre, és kattintson a tetején található Létrehozás gombra. Megnyílik egy lista az e-mail szolgáltatókkal. Válassza az Egyéb lehetőséget alul, majd kattintson az IMAP/POP3 elemre a következő ablakban.
- Most meg kell adnia az Axigen adatait a LiveAgentben az integráció befejezéséhez. Töltse ki a felhasználónevet, jelszót és e-mail címet. Ezután válassza ki a lekérés módját, valamint a szerverinformációkat és a portot. Ne felejtse el kiválasztani a jegyek kezeléséért felelős osztályt erről az e-mail címről. Ha elégedett a konfigurációval, kattintson a Mentés gombra az ablak alján.
Készen van. A LiveAgent mostantól letölti az Axigen e-mailjeit a jegykezelő rendszerébe. Nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, mire képes még a LiveAgent. Böngésszen a funkciók oldalon további lehetőségek megtekintéséhez, vagy tekintse meg az Akadémia oldalát, ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálatról.
Frequently Asked Questions
Mi az Axigen?
Terveikhez az Axigen e-mail szervereket és csoportmunkákat kínál több együttműködési funkcióval. A szoftver felhasználói naptárakat, fájlokat és névjegyeket oszthatnak meg, valamint ellenőrizhetik a felhasználók elérhetőségét, és több eszközről is hozzáférhetnek a szoftverhez. A biztonság többrétegű, az adminisztráció pedig egyszerű az Axigen segítségével, így tökéletes a kis informatikai részleggel rendelkező vállalatok számára.
Hogyan használhatja az Axigent?
Amellett, hogy e-mail szerverként szolgál, az Axigen irodai együttműködési megoldásként is használható. Egyszerű karbantartása miatt ideális azoknak a cégeknek, akik könnyen használható, de megbízható e-mail megoldást keresnek csoportmunka képességekkel. Ezenkívül rendkívül biztonságos azok számára, akik extra védelmet keresnek. Az Axigen csapata 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára, így nem kell aggódnia a hibaelhárítás miatt. A LiveAgent integráció elérhető. Azok a cégek, amelyek dedikált ügyfélszolgálati megoldást szeretnének az ügyfélszolgálatukhoz, ezt a megoldást találják ideálisnak.
Milyen előnyei vannak az Axigen integrációnak?
Könnyű karbantartás 24/7 Ügyfélszolgálat Nagyon biztonságos Együttműködési jellemzők
Hogyan lehet integrálni az Axigent a LiveAgenttel?
Lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókokat Hozzon létre egy új e-mailt, és válassza az Egyéb lehetőséget Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, adja meg adatait, majd kattintson a Mentés gombra
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!