Cal4Care integration
Mi az a Cal4Care?
A kommunikáció a legegyszerűbb esetben az információ egyik helyről a másikra történő átvitele. A Cal4care-t 2006-ban alapították Szingapúrban azzal a céllal, hogy az emberek és a vállalkozások a lehető legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb módon továbbadhassák és megosszák az információkat. Technológiai vállalatként a Cal4care egyetlen meggyőződéssel újítja meg a kommunikációt; hogy mindenkinek lehetőséget kell adni kommunikációs eszközeinek fejlesztésére.
Kezdetben a Cal4Care Group VoIP-megoldásokat kínált a helyi vállalatoknak, és azóta világszerte kiterjesztette kínálatát hardver- és szoftvermegoldásokra. A vállalat saját hardvertermékeit gyártja, az IP-telefonoktól, kaputelefonoktól, alközpontoktól, kommunikációs fejhallgatóktól, POE-kapcsolóktól, konferenciatelefonoktól és webkameráktól kezdve – mindezt Szingapúrban tervezték és szerelték össze, és világszerte forgalmazzák.
A hardvergyártás mellett a Cal4Care Group az üzleti kommunikációs igényekhez szükséges szoftvermegoldások fejlesztését és megvalósítását is magában foglalta. Ezek közé tartozik a Mr. VoIP, a 3CX PBX egyedi kiegészítői, valamint az Mconnectapps, amely egy teljes körű többcsatornás megoldás a call centerek számára.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Cal4Care immár partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a Cal4Care integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat a Cal4Care VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.
Ha szeretné összekapcsolni a Cal4Care-t a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Cal4Care keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Cal4Care integrálásának költsége:
Ha rendelkezik Cal4Care előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Cal4Care azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a cég külön működik.
A Cal4Care előnyei
- Költséghatékony
- Továbbfejlesztett ügyfélélmény
- Hozzáférés Szingapúrban, Malajziában, Thaiföldön, Vietnamban, Japánban, Indiában, Indonéziában, Fülöp-szigeteken, Kambodzsában, Mianmarban
- Magas megbízhatóság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Cal4Care integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Cal4Care?
A Cal4care-t 2006-ban alapították Szingapúrban azzal a céllal, hogy az emberek és a vállalkozások a lehető legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb módon továbbadhassák és megosszák az információkat. Technológiai vállalatként a Cal4care egyetlen meggyőződéssel újítja meg a kommunikációt; hogy mindenkinek lehetőséget kell adni kommunikációs eszközeinek fejlesztésére.
Mennyibe kerül a Cal4Care és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent együttműködött a Cal4Care-rel. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Cal4Care díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg Cal4Care VoIP-számot a LiveAgenten belül?
Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Cal4Care-re. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!