CM.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A CM.com (AMS: CMCOM) az 1999-ben Hollandiában alapított CM.com (AMS: CMCOM) a mesterséges intelligencia által vezérelt párbeszédes kereskedelem felhőszoftvereinek globális vezető vállalata, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hiper személyre szabott élményeket hozzanak létre. Elköteleződési, kapcsolódási, fizetési és jegyértékesítési platformja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy maximalizálja a teljesítményt és meghaladja a szabványokat az AI-vezérelt szoftverrel.
Optimalizálja bejövő és kimenő hanghívásait. Hangplatformja egy méretezhető VoIP-megoldás, amely mindent tartalmaz, amire üzleti vagy kapcsolati központként szüksége van a telefonhívások kezdeményezéséhez, fogadásához és automatizálásához. Csatlakoztassa telefonrendszerét a SIP trönkhöz, és kezdeményezzen hívásokat a leghatékonyabb költségek mellett, vagy automatizálja az ismétlődő kérdéseket, és valósítson meg további hangfunkciókat a Voice API-kkal. A CM.com egyetlen platformot kínál az összes hangalkalmazáshoz.
Hangkezelő alkalmazás. A CM.com egy könnyen használható felhőalkalmazáson keresztül teljes irányítást biztosít a SIP fővonalai felett. Használja a Hangkezelés alkalmazást a SIP fővonalak beállításához, konfigurálásához és kezeléséhez. Az alkalmazás 100%-ban Önre bízza a trönköket, és részletes betekintést nyújt a használatba.
Hangelemzés. Szeretné tudni, hogy a nap bármely szakában mi történik a hangforgalmával? A Voice Analytics és a Voice Insights segítségével valós idejű betekintést nyerhet hangadataiba, beleértve a hangerőt, a célállomásokat, a költségeket és a minőségi statisztikákat.
Hívás részletes nyilvántartása. A hívások részletes áttekintése elengedhetetlen a számlázás, a költségkontroll és a csalás elleni küzdelem szempontjából. Felhőeszközeivel vagy remek API-jával azonnali hozzáférést kap a Hívás részletes nyilvántartása (CDR) fájlokhoz.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent egyesítette erőit a CM.com-mal, hogy biztosítsa a CM.com számok zökkenőmentes integrációját a telefonközpontba. Még izgalmasabb? A LiveAgent nem számít fel külön díjat ezért az integrációért.
Ha kapcsolatot szeretne létesíteni a CM.com és a LiveAgent call center között, mindössze annyit kell tennie, hogy bejelentkezik LiveAgent fiókjába, és be kell tartania a megadott irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. CM.com keresése.
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A CM.com integrációjának költsége:
A LiveAgent előfizetés extra költség nélkül tartalmazza az integrációt, míg a CM.com szolgáltatásait díj ellenében kínálja, mivel ezek külön üzlet.
A CM.com előnyei:
- Költséghatékony megoldások
- Könnyű konfigurálás
- Redundancia és rugalmasság
- Méretezhetőség
- Hozzáférés világszerte
- Növekvő elégedettség
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CM.com integration!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Discover how Duocom, a leader in virtual telephony and VoIP in Spain, integrates seamlessly with LiveAgent to enhance your call center capabilities. Explore innovative, cost-effective solutions that adapt to your unique business needs and improve customer communication. Learn how to set up a call center using just a laptop or smartphone and benefit from advanced features like IVR and call recording. Visit to optimize productivity and customer service efficiently!