CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CommuniGate Pro Adatvedélem
Mi az a CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro egy szolgáltatói szintű egységes kommunikációs szerver, amely egy fejlesztői platformot is tartalmaz. Vannak API-k a hitelesítéshez és különféle segédalkalmazások. A rendszer Internet Protocol alapú, és C ++ nyelven íródott. A CommuniGate Pro tartalmaz egy levélátviteli ügynököt is, amely a POP3/IMAP és az SMTP protokollt támogató webmail interfésszel rendelkezik. Felhasználói számára fejlett levél szűrést, több postafiók előfizetésének lehetőségét biztosítja, és modulokon keresztül támogatja a SPAM és víruskereső védelmet.
Hogyan használható a CommuniGate Pro?
A CommuniGate Pro ideális megoldást kínál azoknak a fejlesztőknek és vállalatoknak, amelyek a „csináld magad” megközelítésre összpontosítanak. Ezenkívül hasznosnak bizonyul SPAM és víruskereső lehetőségeivel is, amelyek megvédik Önt és vállalata kommunikációját a kéretlen vagy veszélyes e-mailektől. A CommuniGate Pro e-mail rugalmasságot kínál mindenkinek, akinek szüksége van rá, és integrálható a LiveAgent help desk rendszerébe.
Az e-mailek kezelése a CommuniGate Pro segítségével fantasztikus megoldás a legtöbb vállalat számára, amelyeknek rugalmas opciókkal kell kezelniük az e-mail kommunikációt. Azok a vállalatok azonban, amelyeknek nagyszámú ügyfélkérést kell kezelniük és hatékonyan meg kell oldaniuk, a LiveAgent segítségével boldoggá tehetik az ügyfeleket.
A help desk jegyrendszer rendkívül sokat segíthet bármilyen típusú ügyfélszolgálat nyújtásában. A LiveAgent help desk összegyűjti az összes e-mail kommunikációt, és jegyekké alakítja azokat, amelyek könnyen megszervezhetők és eloszthatók az ügyfélszolgálati ügynökök között. A megoldás teljes körű, így javulhat a munkafolyamat, és ügyfelei elégedettek lehetnek.
Javítsa napi tevékenységeit a termelékenységre összpontosító funkciókkal. Kezdje jegyeinek rendszerezését szűrőkkel, címkékkel és osztályokkal. A bonyolult jegyeket feloszthatja, amelyek további figyelmet igényelnek, és gyorsabban válaszolhatnak a sablon üzenetekkel. Készen áll a nap befejezésére? Ügyeljen arra, hogy állítsa be a nyitvatartást, vagy tartson szünetet, amikor szükséges.
Nem csak az e-mail integrálható. Állítsa be hívóközpontját és tudásbázisát, hozzon létre egyéni élő csevegő widgetet webhelyéhez, vagy csatlakoztassa a Facebookot, Instagramot, Twittert, és a Vibert. A kommunikáció minden egyes része a jegyrendszerben kerül megszervezésre, így nem veszíti el nyugalmát és nyomát a történéseknek.
Milyen előnyökkel jár a CommuniGate Pro?
- Fejlesztési platform
- Rugalmas levélátviteli ügynök
- Spam-védelem
- Vírusvédelem modulokon keresztül
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Hogyan integrálható a CommuniGate Pro a LiveAgentbe?
Amint készen áll a CommuniGate Pro e-mailje, könnyen csatlakoztathatja azt LiveAgent jegyrendszeréhez. A folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. Tekintse meg az alábbi integrációs útmutatót, hogy megtudja, hogyan kell ezt megtenni.
- Először be kell állítania a CommuniGate Pro alkalmazást? Látogasson el a webhelyükre és töltse le, amire szüksége van. Nézze meg a weboldalt, és kapjon meg minden segítséget a telepítéshez. Ha végzett a beállítással, folytassa a következő lépésekkel.
- Ha minden készen áll, menjen át LiveAgent-fiókjához, és válassza a Konfiguráció> E-mail> Levelezési fiókok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, majd válassza az Egyéb lehetőséget. Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget a két lehetőség közül.
- Nincs más hátra, mint kitölteni adatait ebben a következő részben. Az e -mail cím, a bejelentkezési adatok, a jelszó, valamint a port és a szerver kötelező mezők. Kiválaszthatja azt a részleget is, amely kezeli az e-mail kommunikációt erről a fiókról, és megadhat egyéb beállításokat. Ha elkészült, kattintson a Hozzáadás gombra alul, és kész.
Az integráció befejeződött, és ki is próbálhatja. Ellenőrizze LiveAgent jegyrendszerét, és könnyedén válaszoljon az ügyfelek e-mailjeire. Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálatról és a helpdeskről, tekintse meg a LiveAgent Akadémia cikkeit.A LiveAgentről többet is megtudhat, ha megnézi az alábbi bemutató videót, vagy átböngészi a funkciók oldalt.
Frequently Asked Questions
Mi az a CommuniGate Pro?
A CommuniGate Pro egy szolgáltatói szintű egységes kommunikációs szerver, amely egy fejlesztői platformot is tartalmaz. Hitelesítési API, valamint különféle segédalkalmazások állnak rendelkezésre. A rendszer Internet Protocol alapú, és C++ nyelven íródott. A Webmail felületen kívül a CommuniGate Pro tartalmaz egy POP3/IMAP-képes levélátviteli ügynököt is.
Hogyan használható a CommuniGate Pro?
Azok a fejlesztők és vállalatok, amelyek a „csináld magad” módszerekre támaszkodnak, a CommuniGate Pro-t ideális megoldásnak találják. Ezenkívül olyan funkciókkal is rendelkezik, amelyek megvédik a céget a spamektől és vírusoktól. A LiveAgent help desk-hez is integrálható. A CommuniGate Pro rugalmasságot kínál mindenkinek, akinek szüksége van rá.
Milyen előnyei vannak a CommuniGate Pro integrációnak?
Fejlesztési platform Rugalmas levéltovábbító ügynök SPAM védelem Vírusvédelem modulokon keresztül