CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CS-Cart Adatvedélem
Ha LiveAgent élő chat gombot szeretne elhelyezni a CS-Cart oldalán, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt videót.
- Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen a CS-Cart adminisztrációs paneljére és válassza a Gyorsmenü > Tervezés > Blokkok > Görgessen a GRID 16-hoz > „Ügyfélszolgálat” Blokk > Kattintson a Blokkbeállítások elemre > válassza ki a Tartalom fület > Illessze be (Ctrl+V) a HTML-kódot a ” line kód alá > Mentés
- Megjegyzés: Az „Ügyfélszolgálat” blokkot nem szükséges használni. Létrehozhat saját blokkokat és felhasználhatja azokat is.
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Mi az a CS-Cart?
A CS-Cart a legjobb bevásárlókosár-megoldás bármilyen méretű e-kereskedelmi webhely felépítéséhez: kis webáruháztól a virtuális bevásárlóközpontig. Dizájnos előnézet, számos fizetési és szállítási lehetőség támogatása, teljes készletellenőrzés, korlátlan termékek, promóciós eszközök és egyéb használatra kész e-kereskedelmi szoftverek.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent CS-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a CS-Cart oldalán.
Integrálja a LiveAgent élő chat funkcióját X-Cart webáruházába, és nyújtson fantasztikus ügyfélszolgálatot. Próbálja ki 14 napig ingyenesen, kötelezettségek nélkül! Könnyen telepíthető modul, amely növeli az ügyfélkapcsolatot és javítja a felhasználói élményt. Kattintson most az integráció megkezdéséhez!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!