Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) 2000 óta engedélyezi.
A vállalat kifejlesztette saját innovatív technológiáját, amely ötvözi a telefonálást és az internetet annak érdekében, hogy a virtuális szolgáltatásokat az egyes ügyfelek egyedi igényeihez igazítsa. Nagy rugalmasságot nyújtó szolgáltatások, mivel a felhasználók bármikor kiválaszthatják az eszközt (vezetékes, mobil, VoIP, Internet) és az igényeiknek leginkább megfelelő eszközöket, így valós időben konfigurálhatják a szolgáltatásokat az ügyfél webhelyéről.
A Duocom Europe virtuális telefonszolgáltatásokat kínál, amelyek beruházási és karbantartási költségek nélkül optimalizálják a termelékenységet és a kommunikáció kezelését, időt és pénzt megtakarítva.
Hogyan lehet használni?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, a Duocom nagyszerű választás. A LiveAgent hívásközpontja kezeli hívásait és jegyeit, míg a többit a Duocom biztosítja. A laptop vagy az okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális vásárlói élményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne a call center szolgáltatásainkról? Tekintse meg Call Center funkciók oldalunkat, ahol minden információ megtalálható a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható a Duocom VoIP a LiveAgenttel?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját az Aveliaval, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
- Válassza a Duocom lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Illessze be a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíti az erről a számról érkezett és kezdeményezett összes hívást. Ha befejezni szeretné, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgentben található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Duocom telefonszámokat, vagy hozzáadhat más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Frequently Asked Questions
Mi az a Duocom?
A Duocom vezető szerepet játszik a spanyol telekommunikációs vállalatok között a virtuális telefonálás és a VoIP terén. A Duocom Europe S.L telefonszolgáltató, amelynek központja a spanyolországi Gran Canaria-ban található, a Nemzeti Piac- és Versenybizottság (CNMC) engedéllyel rendelkezik.
Integrálhatom a Duocomot a LiveAgenttel?
A Duocom az egyik VoIP (Voice over Internet Protocol) szolgáltató, amely a LiveAgentben elérhető és támogatott. Beállíthatja a telefonos központját úgy, hogy a Duocom lesz a fő szolgáltató, ha ezt szeretné.
Ingyenes a Duocom integráció?
Az All-Inclusive LiveAgent előfizetéssel nem kell külön fizetnie, és azonnal létrehozhat egy Duocom VoIP-alapú hívásközpontot a LiveAgent szolgáltatásban.
Fedezze fel az AstraQom és a LiveAgent integrációját, hogy zökkenőmentesen javítsa üzleti tevékenységét VoIP-számokkal! Élvezze az egyszerű integrációt, költséghatékony megoldásokat és globális elérhetőséget. Próbálja ki most a 30 napos ingyenes próbaidőszakot, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a személyre szabott ügyfélszolgálat új élményét.
Fedezze fel a VoipTel International és a LiveAgent ingyenes integrációját, amely versenyképes áron kínál kommunikációs szolgáltatásokat kis-, közép- és nagyvállalatok számára. Élvezze a magas minőséget és a kiváló támogatást Svájcból, miközben költséghatékonyan javítja ügyfélszolgálatát. Kezdje el most az ingyenes próbaidőszakot kötelezettségek nélkül!