Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Facebook?
A Facebook egy közösségi média platform, amelyet világszerte használnak az emberek. Arra szolgál, hogy kapcsolatba lépjen barátaival, valós időben csevegjen, híreket vagy mémeket kövessen. A vállalkozások arra is használják, hogy kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, információkat nyújtsanak, termékeket vagy szolgáltatásokat adjanak el, vagy ügyfélszolgálatot nyújtsanak.
Hogyan használhatja?
Személyes életén kívül használhatja a Facebookot vállalkozásának népszerűsítésére is egy egyedi Facebook-oldal segítségével. Osszon meg híreket, frissítéseket posztokon keresztül, hozzon létre történeteket, népszerűsítse termékeit vagy szolgáltatásait, és hozzon létre hirdetési kampányokat. Sok ilyen műveletet elvégezhet a LiveAgent jegykezelő szoftverével, és továbbra is a szoftverre koncentrálhat.
Előnyök
- Népszerű közösségi média, mint támogató csatorna
- Kövesse nyomon fiókjait és oldalait a LiveAgent segítségével
- Bejegyzések, üzenetek és egyebek kezelése
- Kommunikáljon a Facebook Messengeren keresztül a LiveAgentből
Hogyan lehet integrálni a Facebookot a LiveAgenttel?
A LiveAgent natív Facebook integrációval rendelkezik, amely minden ügyfél számára elérhető. Csak csatlakoztatnia kell. Miután összekapcsolta Facebook-fiókját és egy oldalát, képes lesz kommunikálni ügyfeleivel a LiveAgent segítségével.
Lépjen a LiveAgentben a Konfiguráció > Facebook-ra. Amikor ott van, kattintson a FACEBOOK ENGEDÉLYEZÉSE gombra.
Attól függően, hogy volt-e már csatlakoztatva Facebook-fiókja, vagy sem, a rendszer megkéri, hogy jelentkezzen be, és adjon hozzáférést az adataihoz.
Itt az ideje, hogy összekapcsolja oldalát, miután engedélyezte a hozzáférést a Facebookhoz. Lépjen a második szakasz Facebook oldalaira.
Kattintson a narancssárga Csatlakozás gombra a bal felső sarokban. Írja be bejelentkezési adatait és jelszavát. Ezt követően felkérést kap arra, hogy válassza ki azokat a Facebook-oldalakat, amelyeket kapcsolatba szeretne hozni a LiveAgenttel. Válassza ki őket, és folytassa.
Kiválaszthatja, hogy mely oldalműveleteket tudja kezelni a LiveAgent az Ön számára. Testreszabhatja Facebook-integrációs élményét a beállítás ezen szakaszában. Ha elkészült, kattintson a Kész gombra.
Kész is. Sikeresen integrálta Facebook-oldalait a LiveAgentbe.
Most próbáljuk ki, hogyan működik. Küldjünk üzenetet a Facebook tesztoldalunkra. Ezután ellenőrizhetjük, hogy a LiveAgent jegyrendszerünkbe megérkezett-e.
Az üzenet megérkezett a jegykezelő rendszerbe. Az integráció működik.
Hogyan lehet összekapcsolni a LiveAgentet a Facebook oldalakkal a Zapieren keresztül
A Zapier lehetővé teszi, hogy perceken belül két alkalmazást csatlakoztasson kódolási hozzáértés nélkül. Úgy működik, hogy összekapcsol egy eseményindítót egy alkalmazásból, és a kiváltót egy ebből eredő művelettel a második alkalmazásban. Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet. Ha már rendelkezik fiókkal, egyszerűen jelentkezzen be, és lépjen a LiveAgent + Facebook Oldalak integrálása oldalra.
Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Facebook oldalak csatlakoztatása percek alatt szakasz. Itt ki tud választani egy eseményindítót és egy műveletet. Egy példa bemutatásához a Facebook Oldalak Ön általi új hozzászólását használtuk eseményindítónak és a LiveAgent Beszélgetés Létrehozását műveletnek.
Válassza ki az Önnek megfelelőt és folytassa az alábbi kék gombra kattintva.
Most be kell állítania az eseményindítót. Csatlakozzon Facebook-fiókjához, és engedélyezze a Zapier számára az adatok kezelését. Kattintson a Mentés és Folytatás gombra.
Ezt követően tesztelheti az eseményindítót. Ez a lépés nem szükséges, de erősen javasoljuk, hogy ellenőrizze, az eseményindító megfelelően működik-e.
Sikeres teszt után itt az ideje beállítani a LiveAgent műveletet. Ez a beállítás konkrétabb információkat igényel. Töltse ki a kötelező mezőket. Ha még jobban szeretné specializálni az üzenetet, kitöltheti a nem kötelező mezőket is. Kattintson a folytatásra.
Most az integráció utolsó tesztjére van szükség.
Gratulálunk, sikeresen integrálta a Facebook oldalakat a LiveAgentbe. Ellenőrizzük a LiveAgent jegykezelő rendszert, hogy működik-e. Menjen a jegyekhez, és nézze meg, hogy megkapta-e a jegyet.
Ennyi, kész. Nyugodtan térjen vissza Zapierbe, és hozzon létre további integrációkat.
Frequently Asked Questions
Hogyan lehet kihasználni a Facebook integrációt a LiveAgentben?
A Facebook integrálása a LiveAgentbe segít az ügyfélszolgálatnak hatékonyan kezelni az összes Facebook-kérdést, bejegyzést és megjegyzést egy helyről. Ennek eredményeként naprakész marad és mindig elérhető az ügyfelek számára.
Melyek a Facebook és a LiveAgent integrálásának lépései?
1. Navigáljon a konfigurációkhoz a LiveAgent irányítópultról 2. Keresse meg a Facebook és Facebook oldalakat 3. Csatlakoztatás
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Integrálja a Squarespace weboldalát a LiveAgenttel a hatékony ügyfélkezelés érdekében! A Squarespace egyszerű weboldal készítést kínál sablonokkal és drag-and-drop elemekkel, míg a LiveAgent integráció élő chat gombokat és gyors ügyfélszolgálatot biztosít. Próbálja ki ingyen és növelje vállalkozása hatékonyságát!
Integrálja a LiveAgentet WordPress oldalába, és alakítsa át webhelyét hatékony ügyfélszolgálattá vagy élő chatté. Az egyszerű telepítés lehetővé teszi a gyors és pontos vásárlói támogatást. Próbálja ki ingyen, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a legjobb ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel kombinálva!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!