FlowHunt integration
A FlowHunt egy kód nélküli munkafolyamat-automatizálási platform AI eszközök és chatbotok építéséhez. Intuitív vizuális felülete lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy előre elkészített blokkok összekapcsolásával egyedi automatizálási folyamatokat hozzanak létre, egyszerűvé és hozzáférhetővé téve a komplex automatizálást. További részletekért látogasson el a FlowHunt weboldalára.
A FlowHunt integráció lehetővé teszi egyéni mesterséges intelligencia chatbotok csatlakoztatását a LiveAgent csevegőgombokhoz. A FlowHunt chatbotok naprakész válaszokat adhatnak az Ön adatai alapján, elvezethetik a felhasználókat az önsegítő anyagokhoz, zökkenőmentesen továbbíthatnak jegyeket az emberi ügynökökhöz, potenciális ügyfeleket generálhatnak és így tovább.
A FlowHunt chatbotok előnyei
Általános kérdések automatizálása – Adjon azonnali válaszokat az ügyfelek kérdéseire. Minden válasz az Ön webhelyéről, belső tudásbázisából vagy akár videókból származó naprakész információkon alapul.
Bonyolult kérdések eszkalációja – Az AI ügynökök döntéshozatali képességeinek köszönhetően a chatbot pontosan tudja, mikor kell az összetett kérdéseket emberi támogatásra bízni.
Előre meghatározott GYIK – A következetesség biztosítása érdekében a gyakori kérdésekre adott válaszokkal
Többnyelvű támogatás – Automatikusan kommunikál az ügyfelekkel az általuk preferált nyelven.
24 órás támogatás – A chatbotok soha nem alszanak, így éjjel-nappal ügyfélszolgálatot nyújthat.
Lead generálás – A FlowHunt chatbotok könnyedén képesek megszerezni és minősíteni a leadeket.
Korlátlan számú egyéni chatbot – Létrehozhat egyéni chatbotokat különféle felhasználási esetekre, például értékesítésre vagy lead generálására.
A FlowHunt integráció költsége
A LiveAgent nem számít fel további díjat ezért az integrációért. A chatbot használatát a FlowHunt kredit alapú árazási modellje alapján külön számlázzuk ki, így csak azért kell fizetni, amit használ.
A FlowHunt hogyan integrálható
Együttműködünk a FlowHunttal, mint az exkluzív AI chatbot szolgáltatóval. Mivel a FlowHuntot ugyanaz a cég fejleszti, mint a LiveAgentet, ez lehetővé teszi számunkra, hogy ügyfelei adatait biztonságban tartsuk, és kiemelt támogatást nyújtsunk Önnek.
Mielőtt elkezdené az egyéni chatbotok használatát a LiveAgent csevegési widgetekben, integrálnia kell a FlowHunt munkaterületet a LiveAgent fiókjával. Íme, hogyan:
A FlowHunt API kulcs létrehozása
Jelentkezzen be FlowHunt fiókjába.
A bal oldali menüben kattintson a következőre: Munkaterület beállításai -> API kulcsok.
Kattintson a jobb felső sarokban található “API-kulcs hozzáadása” gombra.

- Nevezze el a kulcsait, majd kattintson az API-kulcs hozzáadása gombra.
Megjelenik egy felugró ablak a kulcs számával. Ügyeljen arra, hogy lemásolja a kulcsot és tárolja biztonságos helyen. Ez az egyetlen alkalom, amikor hozzáférhet.
A LiveAgent AI szolgáltató csatlakoztatása
A LiveAgent fiókjában lépjen a Konfiguráció -> AI -> AI-szolgáltató beállítása elemre, és kattintson az „AI-szolgáltató hozzáadása” elemre.
Válassza a „FlowHunt” lehetőséget.
- Illessze be az API-kulcsot, amelyet létrehozott, és válasszon nevet az integrációjához. (A név kiválasztása különösen fontos, ha több munkaterületet használ a FlowHuntban, mivel minden munkaterületnek külön API-ja van, és külön szolgáltató kapcsolatként kell hozzáadni.)

LiveAgent chatbot létrehozása
A LiveAgentben navigáljon a Beállítások -> AI -> Chatbot menüpontra, és kattintson a „Chatbot hozzáadása” gombra.

- Válassza ki az AI szolgáltatót és kattintson a Tovább gombra.

- Válasszon egy folyamatot a FlowHunt munkaterületén elérhető listából.
Válasszon egy nyilvános nevet, amelyet a látogatók a csevegőmodulban láthatnak.
Írjon be egy belső nevet, hogy megkülönböztesse a chatbotot a többitől.
- Válassza ki a szükséges válaszok minimális számát, mielőtt az opció elérhetővé válik, hogy egy emberi ügyintézővel csevegjen.

Ennyi az egész! A FlowHunt munkaterülete mostantól integrálva van a LiveAgent fiókjával. A következő lépés egy egyedi chatbot létrehozása a FlowHunt-ban, majd annak összekapcsolása az egyik LiveAgent chatgombjával. Az elinduláshoz kövesse az útmutatónkat lépésről lépésre.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the FlowHunt integration!
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Növelje átváltási rátáit a LiveAgent segítségével! Fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégiára és valós idejű támogatásra élő chaten keresztül. Tapasztalja meg, hogy a javított ügyfélszolgálat akár 11%-kal is növelheti az átváltási rátákat. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és fedezze fel, hogyan optimalizálhatja oldalát a jobb eredmények eléréséhez. Regisztráljon most, és emelje meg vállalata sikerességét!
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Fedezze fel, hogyan növelheti vásárlói kapcsolatát a LiveAgent segítségével! A testre szabott, többcsatornás ügyfélszolgálat révén javíthatja vásárlói élményét és versenyelőnyre tehet szert. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és hagyja, hogy ügyfelei minden interakció során nagyszerű érzésekkel távozzanak. Látogasson el most, és tudjon meg többet a vásárlói kapcsolati stratégiákról!
VoIP implementáció ellenőrzőlista
Készüljön fel a sikeres VoIP implementációra 18 lépéses ellenőrzőlistánkkal! Segítünk az üzleti célok meghatározásában, a megfelelő szolgáltató kiválasztásában, az alkalmazottak képzésében, és a hangposta üdvözlet létrehozásában. Fedezze fel, hogyan teheti gördülékennyé a folyamatot!